Wymiatajace 1.6 TD z Polski
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
koledzy a ja sie ostatnio dowiaduje że prędkość 190 na mk II TD to żaden problem co słysze to większość tak jeździ...nawet 1V...więc poważnie zaczynam wątpić w przeróbki, bo wychodiz na to że moje auto to złom
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Takich bajerantów jest całe mnóstwo, jak czytam czasem że ktos mk2 z silniczkiem 1.3 jechał 175 km/h to sie zastanawiam po co ja jeżdże 90-konnym RP płace wyższe ubezpieczenia i zużywam więcej paliwa, śmiać mi sie chce z tego wszystkiego, ale niech im bedzie , niech sobie nawet mówią że jechali 200.Kapibara pisze:Cinek, przestan, ja juz nie mam sily do ludzi autem ktore serynie ma max speed 160 mowia ze jechali 180 no litosci. auto kilkunasto letnie to juz pewnie pare kucy ucieklo a do tego liczniki przeklamuja ale oni slepo wierza we wszystko masakra
[ Dodano: Pon Cze 05, 2006 11:00 ]
A tak wracając do tematu: po obejżeniu filmiku co potrafi SB VENTILa jestem w ciężkim szoku i to wrażenie mnie nie upuszcza, moje gratulacje VENTIL , naprawde niesamowite wrażenie!
P.S. Przydała by się dłuższa skrzynia, no ale coś za coś , albo Vmax albo przyspieszenie.
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
Ja cos tam mam zrobione ale to co zrobione musiało nadgonic róznice w wadze... kolega z GTD umie jezdzic no i nie mam watpilwosci... postaram sie w sobote ustawic z passatem 1.9TD i 1.6TDi bo bede na spocie passatów w białymstoku jak by co zapraszam i zobaczymy tam bedzie taka sama masa Okaze sie czy to pompa u mnie lipa czy auto swoje wazy...
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Chłopaki mam 3xJR jechałem max 170 km\h do 160 km\h buja się jak marzenie a później jak by mu odcinało paliwo. 1V bujłem do 150 ale to samo. Więc przewróce smiechem każdego jak powie że jego 1V wali 170 km\h albo JR 190 i bez żadnych modów.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
koledzy, mam mały problem. kupiłem na allegro turbinke w dobrym stanie, luz poprzeczny jest ale minimalny, wzdłóżnego nie ma wcale. i wszystko było by fajnie gdyby nie fakt, że to nie k14 tylko garet t3 a takiego mam teraz no i pytanie jest, wkładać ( jest w lepszym stanie niż moja) czy spróbować sprzedać i szukać jednak k14 ?? co myślicie?? bo w zasadzie nie kosztowała majątku a może sie pokręci jeszcze ( ma tylko 2 szpilki urwane ale to nie problem przecież)
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Cinek, heh, Twoj obecny T3 tez ma taki wbudowany zawor jak ta turbinka z fotki? Czy mial zewnetrzny?
Jezdzisz glownie po miescie czy w trasie? Jesli po miescie to zawsze lepiej miec turbo ktore wkreca sie nizej, ale musisz pamietac, ze jak bedziesz chcial dlubac (a wiem, ze bedziesz :p ) to mala turbinka bedzie sie mocniej meczyla i nagrzewala na wyzszych obrotach i cisnieniu (np. przy duzych predkosciach w trasie)... Musisz sie zastanowic do czego ma sluzyc autko, ja jezdze na garrecie T2, tez jest maly, ale jego charakterystyka mi odpowiada
Jezdzisz glownie po miescie czy w trasie? Jesli po miescie to zawsze lepiej miec turbo ktore wkreca sie nizej, ale musisz pamietac, ze jak bedziesz chcial dlubac (a wiem, ze bedziesz :p ) to mala turbinka bedzie sie mocniej meczyla i nagrzewala na wyzszych obrotach i cisnieniu (np. przy duzych predkosciach w trasie)... Musisz sie zastanowic do czego ma sluzyc autko, ja jezdze na garrecie T2, tez jest maly, ale jego charakterystyka mi odpowiada
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości