(mkIII) Krótkie pytanie o kute tłoki w ABF

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

karolek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz gru 12, 2010 13:48

(mkIII) Krótkie pytanie o kute tłoki w ABF

Post autor: karolek1985 » pt kwie 08, 2011 08:08

A więc sprawa ma się tak. Kupuje kucizne Woessner-a pod turbo które rzekomo odprężają do wartości 8,0:1 i tu moje pytania:

a) Czy można zastosować grubszą uszczelkę w celu zmniejszenia stopnia sprężenia?
b) Trzeba zastosować grubszą uszczelkę?
c) Przy tych tłokach nie jest wskazana wymiana grubszej uszczelki?

I drugie szybkie pytanie.

Czy do ABF-a podejdzie miska od TDi-ka?



Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

(mkIII) Krótkie pytanie o kute tłoki w ABF

Post autor: CZIKOS » sob kwie 09, 2011 09:42

A po co Ci dodatkowo odprężać motor, że chcesz dać grubą uszczelkę?? Przy takim stopniu sprężania możesz już dmuchać konkretne doładowania.



Awatar użytkownika
tecno
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz sty 23, 2011 21:35
Lokalizacja: Warszawa

(mkIII) Krótkie pytanie o kute tłoki w ABF

Post autor: tecno » sob kwie 09, 2011 17:13

wkladaj zbrojana uszczelke grubosci oryginalu. sprezanie 8,0:1 przy prawidlowo zbudowanym silniku calkowicie zalatwi sprawe



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

(mkIII) Krótkie pytanie o kute tłoki w ABF

Post autor: TAZ » sob kwie 09, 2011 22:01

Przecież są stalowe ori uszczelki do ABFów. Te tłoki co napisałeś pięknie odprężają i spokojnie bara można dmuchać.



karolek1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz gru 12, 2010 13:48

(mkIII) Krótkie pytanie o kute tłoki w ABF

Post autor: karolek1985 » wt kwie 12, 2011 07:21

Dokładnie, oryginalną też mam stalową. A korzystając jeszcze z tego tematu, co by innego nie pisać, to mam jeszcze dwa pytanka.

Planuje wstawić tłoki o średnicy 83,5mm, które są o 1mm szersze od oryginałów. Czy ktoś potrafiłby wyliczyć jaka będzie faktyczna po tym pojemność?

I czy miska od TDi podejdzie do bloku ABF?



kenupc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lis 01, 2010 14:25
Lokalizacja: wwa

(mkIII) Krótkie pytanie o kute tłoki w ABF

Post autor: kenupc » pt kwie 15, 2011 00:59

podejdzie u mnie taka siedziala wczesniej ale zgubilem :p



Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Re: (mkIII) Krótkie pytanie o kute tłoki w ABF

Post autor: qbejs » sob kwie 16, 2011 10:30

Jeżeli składasz na ori śrubach to najlepiej zapodaj Cometic'a - choć tani nie jest to naprawdę warto no i w razie zdejmowanai głowicy można ją ponownie użyć. Inna opcja to metalowy Victor Reinz/Elring + szpilki ARP. Poza tym przy takim odprężeniu to już nic nie tykaj. Ja pod 1 bara do 1.5 bara w przyszłości zapodałem tłoki 9.5:1 JE.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości