Wymiatajace 1.6 TD z Polski

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 04, 2006 00:21

dzis odpialem egr :) to znaczy odpialem wtyczke od zaworka. nie zauwazylem jakiejs szczegolnej roznicy, ale chociaz nie bedzie syfu dostawal na tloki.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz cze 04, 2006 12:12

A ja wczoraj porównanłem passata z golfem MK III GTD aaz i co? minimalna wygrana golfa... cały czas byłem na jego tylnich drzwiach...



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 04, 2006 14:11

heh teoretycznie golf powinien wygrac bo lzejszy jest. ciekawe jaki kierowca byl. czy GTD czyms sie rozni od zwyklego AAZ? Rapix ale Ty masz swojego dlubnietego troche :)


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » ndz cze 04, 2006 15:39

silnikowo niczym 75ps to chyba była zresztą nazwa golfa 3 z 1.9 Td - GTD
tez bym chciał sie z takim zmierzyć ciekawy jestem efektu moze ktoś z wawy chce spróbować?


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn cze 05, 2006 07:12

koledzy a ja sie ostatnio dowiaduje że prędkość 190 na mk II TD to żaden problem :) co słysze to większość tak jeździ...nawet 1V...więc poważnie zaczynam wątpić w przeróbki, bo wychodiz na to że moje auto to złom


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » pn cze 05, 2006 10:26

Cinek, przestan, ja juz nie mam sily do ludzi autem ktore serynie ma max speed 160 mowia ze jechali 180 no litosci. auto kilkunasto letnie to juz pewnie pare kucy ucieklo a do tego liczniki przeklamuja ale oni slepo wierza we wszystko masakra



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn cze 05, 2006 10:53

Kapibara pisze:Cinek, przestan, ja juz nie mam sily do ludzi autem ktore serynie ma max speed 160 mowia ze jechali 180 no litosci. auto kilkunasto letnie to juz pewnie pare kucy ucieklo a do tego liczniki przeklamuja ale oni slepo wierza we wszystko masakra
Takich bajerantów jest całe mnóstwo, jak czytam czasem że ktos mk2 z silniczkiem 1.3 jechał 175 km/h to sie zastanawiam po co ja jeżdże 90-konnym RP płace wyższe ubezpieczenia i zużywam więcej paliwa, śmiać mi sie chce z tego wszystkiego, ale niech im bedzie , niech sobie nawet mówią że jechali 200.

[ Dodano: Pon Cze 05, 2006 11:00 ]
A tak wracając do tematu: po obejżeniu filmiku co potrafi SB VENTILa jestem w ciężkim szoku i to wrażenie mnie nie upuszcza, moje gratulacje VENTIL , naprawde niesamowite wrażenie!
P.S. Przydała by się dłuższa skrzynia, no ale coś za coś , albo Vmax albo przyspieszenie.



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn cze 05, 2006 22:43

Ja cos tam mam zrobione ale to co zrobione musiało nadgonic róznice w wadze... kolega z GTD umie jezdzic no i nie mam watpilwosci... postaram sie w sobote ustawic z passatem 1.9TD i 1.6TDi bo bede na spocie passatów w białymstoku jak by co zapraszam i zobaczymy tam bedzie taka sama masa ;) Okaze sie czy to pompa u mnie lipa czy auto swoje wazy...



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn cze 05, 2006 23:44

no to napisz jak poszlo sciganie. i pamietaj zeby rozgrzac olej :bigok: :P


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » wt cze 06, 2006 18:32

Chłopaki mam 3xJR jechałem max 170 km\h do 160 km\h buja się jak marzenie a później jak by mu odcinało paliwo. 1V bujłem do 150 ale to samo. Więc przewróce smiechem każdego jak powie że jego 1V wali 170 km\h albo JR 190 i bez żadnych modów.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr cze 07, 2006 12:29

moje 1V wali 190 ale jest na dopingu :bajer:


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr cze 07, 2006 17:39

o oleju wiem wiem :) nie trzeba uczyc....



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw cze 08, 2006 16:29

koledzy, mam mały problem. kupiłem na allegro turbinke w dobrym stanie, luz poprzeczny jest ale minimalny, wzdłóżnego nie ma wcale. i wszystko było by fajnie gdyby nie fakt, że to nie k14 tylko garet t3 a takiego mam teraz :) no i pytanie jest, wkładać ( jest w lepszym stanie niż moja) czy spróbować sprzedać i szukać jednak k14 ?? co myślicie?? bo w zasadzie nie kosztowała majątku a może sie pokręci jeszcze ( ma tylko 2 szpilki urwane ale to nie problem przecież)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw cze 08, 2006 16:46

Cinek, heh, Twoj obecny T3 tez ma taki wbudowany zawor jak ta turbinka z fotki? Czy mial zewnetrzny?

Jezdzisz glownie po miescie czy w trasie? Jesli po miescie to zawsze lepiej miec turbo ktore wkreca sie nizej, ale musisz pamietac, ze jak bedziesz chcial dlubac (a wiem, ze bedziesz :p ) to mala turbinka bedzie sie mocniej meczyla i nagrzewala na wyzszych obrotach i cisnieniu (np. przy duzych predkosciach w trasie)... Musisz sie zastanowic do czego ma sluzyc autko, ja jezdze na garrecie T2, tez jest maly, ale jego charakterystyka mi odpowiada


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości