[mk IV] Smoła by Pele
Moderator: G0 Karcio
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
Ja też nagram i wrzuce D:
Volkswagen Group is the best
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
spoko, ale sugeruje do swoich tematów wrzucać jakieś filmy itp...
dziś walczyłem z zawieszeniem
przód skręcony tyle ile mogłem, na dystansie 20 mm z przodu jak niżej trze strasznie trze, będę w niedalekiej przyszłości kombinował z dystansem 25 mm
z tyłu najpierw była tuleja regulacyjna z nakrętką na której było za wysoko
później wywaliłem ją i było za nisko, ranty oparły się na oponie...
później... wstawiłem tuleję regulacyjną bez nakrętki, jest tak jak na foto ale muszę i tak pomodzić bo przyciera
mam sprężynę inna w domu, trochę grubszą i wyższą, zaadaptujemy ją i coś pobawimy się z podkładką od tulei
sory za jakość, nie miałem czasu na coś lepszego
dziś walczyłem z zawieszeniem
przód skręcony tyle ile mogłem, na dystansie 20 mm z przodu jak niżej trze strasznie trze, będę w niedalekiej przyszłości kombinował z dystansem 25 mm
z tyłu najpierw była tuleja regulacyjna z nakrętką na której było za wysoko
później wywaliłem ją i było za nisko, ranty oparły się na oponie...
później... wstawiłem tuleję regulacyjną bez nakrętki, jest tak jak na foto ale muszę i tak pomodzić bo przyciera
mam sprężynę inna w domu, trochę grubszą i wyższą, zaadaptujemy ją i coś pobawimy się z podkładką od tulei
sory za jakość, nie miałem czasu na coś lepszego
Re: Re: [mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
Profil opony wymiata. Strach jeździć po Wrocławiu. Wygląda przednio.
To dla mnie napisałeś?pelton pisze:sory za jakość, nie miałem czasu na coś lepszego
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
nie, tak ogólnieDuDa pisze:To dla mnie napisałeś?
koncepcja się trochę zmieniłaFojt pisze:(A ranty miały być poler
Polerkę auta odkładam na kilka dni przed Roten, jutro musze podnieść go trochę w górę
- KoVal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 792
- Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:02
- Lokalizacja: ze wsząd
- Kontakt:
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
a mnie się podoba na początku myślałem, że bez tej polerki będzie słabo, ale jednak wyszlo fajnie i ciekawie jak bedzie troche skórki na masce w kolorze felgi to już fajnie się to zgra
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
Nawet te czarne dekielki pasują
Jak bra dojdzie na przód jak napisał KoVal i posadzisz go na maxa, będzie naprawdę grubo, w końcu...
Pozdro Ziomuś
Jak bra dojdzie na przód jak napisał KoVal i posadzisz go na maxa, będzie naprawdę grubo, w końcu...
Pozdro Ziomuś
Ex Golf Mk3 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=268199
My Corrado VR6 - http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=81945
My Corrado VR6 - http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=81945
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
Pele rotfl ty już wiesz o co kaman Jakieś dodatki pod kolor koła będą w aucie ?? Tak do przyszłego weekendu ?pelton pisze:sory za jakość, nie miałem czasu na coś lepszego
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
już jest pod kolor pewien dodatek i czeka sobie, staniczek koloru majonezowego, dziękiKoVal pisze:jak bedzie troche skórki na masce w kolorze felgi to już fajnie się to zgra
majonezowy, tak go nazywamtruckman pisze:szałowy kolor
mówiłem Ci, że będzie ok, czarne śrubki też robią robotęMetan pisze:Nawet te czarne dekielki pasują
na maxa to jest tył teraz i pali ranty ciężka sprawa, tył muszę podnieść a przód spóścićMetan pisze:posadzisz go na maxa, będzie naprawdę grubo, w końcu...
ogólnie jeśli ktoś ma dystanse z 5x112 na 5 x 100 25 mm i chce się zamienić na 20 mm dawać znać, muszę przód trochę rozepchać aby się zrobiło więcej miejsca na nakrętki, felga tak oparła się o rant wewnątrz, że auto nie chciało jechać, jeśli nie wyrobię się do wyjazdu na Rotenburg to trudno, i tak pojadę trochę wyższej ale dalej nisko
jak nie da rady albo będą problemy to w grę wchodzi jeszcze stoczenie tyłu o 10 mm
jutro więcej zdjęć po boju z tyłem
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
raczej, wyjaśniszArtiks pisze:Tak do przyszłego weekendu ?
- -=RAFAL=-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 594
- Rejestracja: wt wrz 01, 2009 00:23
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
powiem Ci że felgi bardzo mi się podobają - kolorek właściwy
jeśli chodzi o zawias to hmmm powiedz mi jak masz u siebie rozwiązaną tylną regulację? bo ja w koni miałem trzpień z gwintem wkładany od doły przez belkę potem nakrętka od góry i na maxa przykręcona potem na to kontra, następnie plastikowa przekładka i główny talerzyk na którym opiera się sprężyna oczywiście też z kontrującym mniejszym talerzykiem, wywaliłem wszystkie kontry i ten plastik i automatycznie auto dało się obniżyć jeszcze ok 1,5cm. dziwi mnie tylko to że przy tych felgach i stosunkowo małej szerokości opona trze o rant budy. chyba że masz jakiś duży dystans. u mnie felga ma 9J i ET 46 a dystans zamontowany ma 18mm i opona ładnie się schowała i nie ma szans na obcieranie.
z przodu jak dasz duży dystans to i owszem nakrętka nie będzie zahaczać o rent felgi ale za to opona będzie szorować o podłużnicę albo o wewnętrzne nadkole przy maxymalnym skręcie.
daj lusterka w kolor felg albo paski majonezowe na dole drzwi jak w porsche
jeśli chodzi o zawias to hmmm powiedz mi jak masz u siebie rozwiązaną tylną regulację? bo ja w koni miałem trzpień z gwintem wkładany od doły przez belkę potem nakrętka od góry i na maxa przykręcona potem na to kontra, następnie plastikowa przekładka i główny talerzyk na którym opiera się sprężyna oczywiście też z kontrującym mniejszym talerzykiem, wywaliłem wszystkie kontry i ten plastik i automatycznie auto dało się obniżyć jeszcze ok 1,5cm. dziwi mnie tylko to że przy tych felgach i stosunkowo małej szerokości opona trze o rant budy. chyba że masz jakiś duży dystans. u mnie felga ma 9J i ET 46 a dystans zamontowany ma 18mm i opona ładnie się schowała i nie ma szans na obcieranie.
z przodu jak dasz duży dystans to i owszem nakrętka nie będzie zahaczać o rent felgi ale za to opona będzie szorować o podłużnicę albo o wewnętrzne nadkole przy maxymalnym skręcie.
daj lusterka w kolor felg albo paski majonezowe na dole drzwi jak w porsche
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
-=RAFAL=-,
tak mam spory dystans, przy ET 47 mam dystans 40 mm z tyłu, zastanawiam się również nad jego przytoczeniem aczkolwiek wygląda to cudownie :)z tylnej perspektywy, co do przodu jest dystans 20 mm, wygląda ładnie ale tak jak mówię, w połączeniu z H&R przy dużej glebie z przodu przyciera o nakrętkę i nie daje się jechać
przyznam się bez bicia, że w tym zestawie H&R mam springi dedykowane do varianta ( nie założyłem ich) TYŁ, oczywiście zawieszenie gwintowane, są grubsze i wyższe od tego co założyłem czyli racelanda który w porównaniu z nimi jest niższy oraz cieńszy ale dedykowany do HB, raceland jestbardziej miękki, jutro założę te spingi z varianta H&R i zobaczę jak będzie się zachowywało na produkcie wyższym oraz grubszym i bardziej twardym, są wyższe o jakiś 1 cm więc powinno być ok... jeszcze mam pewien pomysł o którym nie będę się chwalił, jak zatrybi dam jutro znać
tylna regulacja jest rozwiązana tak:
na belce regulacja od dołu przykręcana do belki śrubą 19-stką wraz z podkładką
na tulei gwintowanej nakrętka regulacyjna
przy opcji z nakrętką było za wysoko, bez nakrętki trze i pali rant nadkoli przy nierównościach... bez tulei regulacyjnej gdzie spring opiera się bezpośrednio o belkę opona opiera się o rant tak bardzo, że nawet nie próbowałem jechać
wiem, że rozwiązaniem z tyłu jest stoczenie dystansu ale koszmarnie podoba mi się wypchana opona w nadkolu
przy ET47 jaki maksymalny dystans przy feldze 8,5j może być z przodu? teraz z przodu mam 20 mm
a co do pomysłu na lusterka to już taki metan podsuwał ale o tych paskach nie pomyślałem, masz moze jakieś poglądowe foto ?
tak mam spory dystans, przy ET 47 mam dystans 40 mm z tyłu, zastanawiam się również nad jego przytoczeniem aczkolwiek wygląda to cudownie :)z tylnej perspektywy, co do przodu jest dystans 20 mm, wygląda ładnie ale tak jak mówię, w połączeniu z H&R przy dużej glebie z przodu przyciera o nakrętkę i nie daje się jechać
przyznam się bez bicia, że w tym zestawie H&R mam springi dedykowane do varianta ( nie założyłem ich) TYŁ, oczywiście zawieszenie gwintowane, są grubsze i wyższe od tego co założyłem czyli racelanda który w porównaniu z nimi jest niższy oraz cieńszy ale dedykowany do HB, raceland jestbardziej miękki, jutro założę te spingi z varianta H&R i zobaczę jak będzie się zachowywało na produkcie wyższym oraz grubszym i bardziej twardym, są wyższe o jakiś 1 cm więc powinno być ok... jeszcze mam pewien pomysł o którym nie będę się chwalił, jak zatrybi dam jutro znać
tylna regulacja jest rozwiązana tak:
na belce regulacja od dołu przykręcana do belki śrubą 19-stką wraz z podkładką
na tulei gwintowanej nakrętka regulacyjna
przy opcji z nakrętką było za wysoko, bez nakrętki trze i pali rant nadkoli przy nierównościach... bez tulei regulacyjnej gdzie spring opiera się bezpośrednio o belkę opona opiera się o rant tak bardzo, że nawet nie próbowałem jechać
wiem, że rozwiązaniem z tyłu jest stoczenie dystansu ale koszmarnie podoba mi się wypchana opona w nadkolu
przy ET47 jaki maksymalny dystans przy feldze 8,5j może być z przodu? teraz z przodu mam 20 mm
a co do pomysłu na lusterka to już taki metan podsuwał ale o tych paskach nie pomyślałem, masz moze jakieś poglądowe foto ?
[mk IV] SMOŁA by PELE GT22 it's here 197 HP@398 NM
pelton, teraz to wszystko mi pasuje
Patrzę w to zdjęcie i aż nie wierzę, że to tak robi
No to teraz JVC pasuuuje
btw. teraz koreczki spod maski w ral 1001, bedzie
Patrzę w to zdjęcie i aż nie wierzę, że to tak robi
No to teraz JVC pasuuuje
btw. teraz koreczki spod maski w ral 1001, bedzie
MURZYN_GT : viewtopic.php?t=193334
SPRZEDAM TROCHĘ MANELI DO MK3 + PRIV
SPRZEDAM TROCHĘ MANELI DO MK3 + PRIV
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości