Chrupnięcie . Wymiontowanie dywaników ( tapicerki )

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mmagikk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:50
Lokalizacja: Bytom

Chrupnięcie . Wymiontowanie dywaników ( tapicerki )

Post autor: mmagikk » pt kwie 08, 2011 15:45

Witam serdecznie .

Pytanie mam was odnośnie dziwnego zjawiska , które mi się pojawiło dzisiaj rano.

Golf mk4 1.4 16v wersja 3 drzwiowa . rok 99

Myjąc auto od środka . pierwszy raz w życiu wchodziłem do auta na tył. Opierając się całą swoją masą działa ( 82 kg ) usłyszałem bardzo dziwny dzwięk jakby chrupnięcie , spróbowałem jeszcze raz chrupnięcie się powtórzyło . ;/ z drugiej strony jest totalna cisza .

Moje pytanie czy to może byc zardzewiałe podwozie ( tj blacha z dołu ) z kanału nic nie widac żeby jakieś dziury były w powłoce ochronnej .


Dodatkowo pytanie co trzeba rozebrac i w jakiej kolejności żeby dostac się do tej blachy

czekam na wypowiedzi i opinie czy to może bycc rdza..


pozdrawiam.



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Chrupnięcie . Wymiontowanie dywaników ( tapicerki )

Post autor: FURMAN TDI » pt kwie 08, 2011 16:01

Trudno wywróżyć ja zacząłbym od sprawdzenia śrub trzymających siedzisko-fotel jak kto woli a jeśli już to zrobiłeś i chcesz wyciągnąć wykładzinę to zacznij od wymontowania foteli i zrucenia progów tycz plastikowych dalej istota rozumna powinna sobie poradzić :grin:

po za tym temat założyłeś w złym dziale


...zawsze coś

mmagikk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:50
Lokalizacja: Bytom

Chrupnięcie . Wymiontowanie dywaników ( tapicerki )

Post autor: mmagikk » pt kwie 08, 2011 16:09

Dałem temat do mechaniki ze wzgledu na częśc wymontowania plastików i tego wszystkiego innego badziewia . Co do śrub ? to co ona maja wspólnego z chrupaniem :> Chrupnięcie usłyszałem kiedy nie podpierając się stałem obydwiema nogami na podłodze z tyłu ( od pasażera ) . i skaczac delikatnie dalej chrupało. z tym ze podłoga sie nie uginała jakos specjalnie dla mnie sztywa.

Nie ma tam jakiejs taśmy ? albo czegoś w tym rodzaju ?;/



Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Chrupnięcie . Wymiontowanie dywaników ( tapicerki )

Post autor: FURMAN TDI » pt kwie 08, 2011 16:23

może przedostała sie tam myszka po której teraz skaczesz i miażdżysz jej kręgi szyjne co wywołuje to chrupanie :grin: dział mechanika to, to co znajduje sie poza kabiną a na wnetrze kabiny i plastki jest special. nic wiecej nie poradze jeszcze tepichu w mk4 nie zrywałem


...zawsze coś

mmagikk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:50
Lokalizacja: Bytom

Chrupnięcie . Wymiontowanie dywaników ( tapicerki )

Post autor: mmagikk » pt kwie 08, 2011 22:26

Aleś dowcipny ;)

Moze czipsy mi zleciały pod wykładzine ;) i to moze raczej dlatego :)

jakby ktos miał jeszcze jakies oryginalne pomysły to zapraszam do pomiocy.



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Chrupnięcie . Wymiontowanie dywaników ( tapicerki )

Post autor: guziolek » sob kwie 09, 2011 14:01

Wywal tylne fotele wsadź łapska pod wykładzinę i będziesz wiedział co tam jest. Z tego co pamiętam to się tak da, najwyżej jednego czy 2 zatrzaski trzymające tapicerkę pod kanapą trzeba odpiąć. Nikt ci nie wywróży co tam chrobocze :jezor: Nawet jak wywróży to bez zajrzenia i tak pewności nie będziesz miał :bigok:



mmagikk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:50
Lokalizacja: Bytom

Chrupnięcie . Wymiontowanie dywaników ( tapicerki )

Post autor: mmagikk » sob kwie 09, 2011 21:16

chodziło mi o dobra rade , w sprawie demontażu tego całego sprzętu tapicerki siedziska i w ogole.

No ale panowie chrupanie zostało już zdiagnozowane i naprawione ;)

Jakby ktoś był ciekawy pod tapic. jest mata wugłuszająca ,pod nią jest jeszcze taka jakby sklejka która na skutek wilgoci ( jeden korek był nieszczelny ( chyba ze zostało to coś wody z zimy ) po prostu się odklejała , Wszystko zostało wyczyszczone wysuszone poskładane do kupy i posklejane sylikonem

Jeśli chodzi o rdze. to nie znalazłem tam jej ani grama :)

Ze względu na to ze wymontowanie fotela i całej tapicerki jest banalne. jutro biorę się za przód od strony kierowcy tj. wilgoc na dywaniku od zimy lub korek w podwoziu.

Zobaczymy co tam mnie zastanie

pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości