[MK III] Pulsowanie świateł
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK III] Pulsowanie świateł
witam
problem jak w temacie, wyraźnie zauważalne jest pulsowanie świateł (inaczej przygasanie ) zarówno na niskich jaki i na wyższych obrotach, podobnie nawiew pracuje nierówno, dodatkowo na postoju zaważalna jest nierówna praca silnika, silnie powiązana z pulsowaniem świateł. według mojego dotychczasowego rozeznania jest to wina regulatora napięcia, prawda to czy nie??
jesli tak to czy możecie mi powiedzieć jak moge rozpoznac typ mojego alternatora, bo niestety pasek informacyjny zupełnie zatracił zdolności przekazu informacji...
Dzięki za pomoc
problem jak w temacie, wyraźnie zauważalne jest pulsowanie świateł (inaczej przygasanie ) zarówno na niskich jaki i na wyższych obrotach, podobnie nawiew pracuje nierówno, dodatkowo na postoju zaważalna jest nierówna praca silnika, silnie powiązana z pulsowaniem świateł. według mojego dotychczasowego rozeznania jest to wina regulatora napięcia, prawda to czy nie??
jesli tak to czy możecie mi powiedzieć jak moge rozpoznac typ mojego alternatora, bo niestety pasek informacyjny zupełnie zatracił zdolności przekazu informacji...
Dzięki za pomoc
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Wyobraź sobie żema znaczenie. Mam 1.6 Diesel MK II!ignac pisze:obroty u nie byly równi€tkie,ale ja mam diesla wiec to nie ma znaczenia
Na wolnych obrotach falowały obroty (gdy właczyłem światła to w rytm)
Wszyscy - TO NIE BENZYNA NIE MA ZNACZENIA!!!
Przed chwilą wróciłem od ekeltryka. Zmierzył ładowania - na światłach było 16,5 nawet do 17 !!!!!
Kupiłem regulator napięcia (alternator Valeo 52 PLN). Koszt założenia 5 PLN.
Powtórne sprawdzenia i na włączonych długich światłach 14,16!!!
A silniczek pracuje równiuteńko - dragania ustały!!!!!!!!!
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Potwierdzam zeznania kolegi, u mnie tez silnik pracował nierówno, a spowodowane jest to najprawdopodobniej włanczaniem i wyłanczaniem alternatora, który stawia opór sinikowi i na wolnych obrotach daje się zauwazyc wpływ tego obciążenia na silnik.Michael G60 pisze:Wyobraź sobie żema znaczenie. Mam 1.6 Diesel MK II!ignac pisze:obroty u nie byly równi€tkie,ale ja mam diesla wiec to nie ma znaczenia
Na wolnych obrotach falowały obroty (gdy właczyłem światła to w rytm)
Wszyscy - TO NIE BENZYNA NIE MA ZNACZENIA!!!
Przed chwilą wróciłem od ekeltryka. Zmierzył ładowania - na światłach było 16,5 nawet do 17 !!!!!
Kupiłem regulator napięcia (alternator Valeo 52 PLN). Koszt założenia 5 PLN.
Powtórne sprawdzenia i na włączonych długich światłach 14,16!!!
A silniczek pracuje równiuteńko - dragania ustały!!!!!!!!!
PS Gdzie kupiłeś regulator mnie kosztował 73 zł...
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 421 gości