Najpierw polecałbym sprawdzić poprzez test licznika czy w naszych zegarach w ogóle jest taka kontrolka robimy to w następujący sposób:
Zegary [17] => Test wyjść [03] => a potem to tylko klikać Next

Gdy już wiemy ze taka kontrolkę posiadamy to możemy odłożyć VAG gdyż tą kontrolkę NIE aktywuję się poprzez VAG!!
Należy pociągnąć kabelek z modułu komfortu dokładnie z niebieskiej wtyczki pin nr 15 kabelek czarno-brązowy (kabelek ten jest połączony z mikro stykiem w klapie bagażnika i pojawia się na nim „masa” po otwarciu klapy bagażnika a normalnie jest napięcie)


Do niebieskiej wtyczki licznika T32 i dolutować go na pin nr 16
Wtyczka ta jest zabezpieczona taka różową zapadką należy ją otworzyć wtedy wtyczka się wysunie, następnie z dołu tej wtyczki jest także różowa jakby zasuwka jeśli ją wyjmiemy to pozwoli to nam wyciągnąć z wtyczki jej wnętrze a więc doskonale widoczne piny jak na zdjęciu niżej

Na wtyczce jest numeracja więc łatwo odszukać pin nr 16 jest on na samym dole po lewej stronie patrząc od czoła wtyczki

Ja osobiście wyciągnąłem ten pin z wtyczki aby mieć lepsze dojście do podlutowania się.
Co do wyjęcia licznika jest to stosunkowo proste, najpierw zalecałbym odłączyć akumulator (tak dla bezpieczeństwa) a następnie kierownice możliwie do przodu i w dół po czym należy zdjąć osłonę z przez licznika ciągnąc ją lekko do siebie

Po czym ukażą się nam 2 śrubki po których odkręceniu licznik jest już nasz


Po dolutowaniu przewodu składamy wszystko w odwrotnej kolejności i cieszymy się następująca informacją po otwarciu bagażnika

Czas pracy około pól godziny, jeszcze raz chcę podziękować koledze greg oraz innym których zdjęcia wykorzystałem w tej poradzie a znalazłem w internecie mam nadzieje że nikt nie będzie miał nic przeciwko pozdrawiam i miłej pracy
