Problem z układem chłodzenia i płynem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z układem chłodzenia i płynem
Witam
Moje auto napotkał dziwny jak dla mnie problem a mianowicie, mam problem z wyrzucaniem wody przez odpowietrzenie zbiorniczka.Wymieniony zostal termostat na nowy i jakies 1miesiac temu pompa wody , chociaz nie jestem pewien co do jakosci tej pompy, problem zaczal sie pojawiac jakies 1-2tyg po wymianie pompy.Odrazu wspominam ze oleju nie przybywa , brawa jest taka jak powinna , w plynie rowniez nie widac oleju ani spalin, weze wodne mieciutkie, ze zbiorniczka na rozgrzanym silniku nic nie syczy , ani nie wyrzuca przy odkreceniu korka.Ogrzewania dziala bezproblemowo, plyn wyrzuca przy wyzszych predkosciach 130-150km/h.Zauwayzlem rowniez ze gdy po dolaniu plyn i przestaniu auta przez noc poziom plynu ubywa.Silnik to TDI AFN.
Prosze o pomoc.
Szukalem podobnego tematu ale nie bylo w nim wszystkich moich objawow.
pozdrawiam
Moje auto napotkał dziwny jak dla mnie problem a mianowicie, mam problem z wyrzucaniem wody przez odpowietrzenie zbiorniczka.Wymieniony zostal termostat na nowy i jakies 1miesiac temu pompa wody , chociaz nie jestem pewien co do jakosci tej pompy, problem zaczal sie pojawiac jakies 1-2tyg po wymianie pompy.Odrazu wspominam ze oleju nie przybywa , brawa jest taka jak powinna , w plynie rowniez nie widac oleju ani spalin, weze wodne mieciutkie, ze zbiorniczka na rozgrzanym silniku nic nie syczy , ani nie wyrzuca przy odkreceniu korka.Ogrzewania dziala bezproblemowo, plyn wyrzuca przy wyzszych predkosciach 130-150km/h.Zauwayzlem rowniez ze gdy po dolaniu plyn i przestaniu auta przez noc poziom plynu ubywa.Silnik to TDI AFN.
Prosze o pomoc.
Szukalem podobnego tematu ale nie bylo w nim wszystkich moich objawow.
pozdrawiam
Problem z układem chłodzenia i płynem
Zobacz czy na łączeniu z chłodnicą Ci nie przecieka .... może wąż sparciał i puszcza ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Problem z układem chłodzenia i płynem
Węże wydaja sie byc ok , dzis uzupelnilem wode zminilem korek i przejechalem sie i wywalilo wode przy pompie , hmm wlasnie to wszystko zaczelo sie dziac od wymiany pompy na nowa.
Problem z układem chłodzenia i płynem
Pompa była nowa ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Problem z układem chłodzenia i płynem
Miałem podobnie w moim MK4 ASV.U mnie była walnięta uszczelka pod głowicą.Były robione testy, duperele i wychodziło że jest ok.Na moją odpowiedzialność gość zdjął czapkę i okazało się że uszczelka strzelona.
Problem z układem chłodzenia i płynem
$iwy,
Jestem wlasnie w trakcie wymiany uszczelki , bo tylko to pozostalo , mam nadzieje ze po tym skoncza sie problemy
Jestem wlasnie w trakcie wymiany uszczelki , bo tylko to pozostalo , mam nadzieje ze po tym skoncza sie problemy
- ozyrysh
- kieroVWca boroVWca
- Posty: 689
- Rejestracja: sob mar 13, 2010 20:50
- Lokalizacja: Niedźwiedź
- Kontakt:
Problem z układem chłodzenia i płynem
gdyby do wymiany była uszczelka to węże by puchły w zbiorniczku byłby osad i wode wywalało by nawet po jeździe na postoju jak by się zrobiło ciśnienie na wężach. przy większych prędkościach podskakiwała by temperatura silnika... napisz o jaki silnik chodzi to wtedy będzie więcej wiadomych...
otwórz pokrywę rozrządu i zobacz czy przy pompie wody się nie leje i zobacz silnik od spodu czy nie ma jakichś zacieków
otwórz pokrywę rozrządu i zobacz czy przy pompie wody się nie leje i zobacz silnik od spodu czy nie ma jakichś zacieków
Re: Problem z układem chłodzenia i płynem
A czytasz kolego inne posty czy tylko pierwszy...??ozyrysh pisze:gdyby do wymiany była uszczelka to węże by puchły w zbiorniczku byłby osad...
Napisałem że miałem taki sam przypadek, węże nie puchły,silnik się nie przegrzewał itd...
Też na wymieniałem się korków i innych dupereli...
Nie pamiętam już dokładnie ale moja była chyba strzelona na 1 cylindrze i na ciepłym silniku kompresja lekko szła w kanał wodny i wywalało płyn odpowietrzeniem zbiorniczka...
Problem z układem chłodzenia i płynem
$iwy,
dokladnie mam ten sam objaw , dltego postawilem na uszczelke , bo nie bylo juz innej mozliwosci .Wyeliminowałem korek, pompe , termostat..a nawet bez termostatu jest to samo..tazke tylko uszczelka.
dokladnie mam ten sam objaw , dltego postawilem na uszczelke , bo nie bylo juz innej mozliwosci .Wyeliminowałem korek, pompe , termostat..a nawet bez termostatu jest to samo..tazke tylko uszczelka.
Problem z układem chłodzenia i płynem
nie koniecznie przy walniętej uszczelce będą węże puchły.ozyrysh pisze:gdyby do wymiany była uszczelka to węże by puchły w zbiorniczku byłby osad i wode wywalało by nawet po jeździe na postoju jak by się zrobiło ciśnienie na wężach. przy większych prędkościach podskakiwała by temperatura silnika... napisz o jaki silnik chodzi to wtedy będzie więcej wiadomych...
otwórz pokrywę rozrządu i zobacz czy przy pompie wody się nie leje i zobacz silnik od spodu czy nie ma jakichś zacieków
ja bym jeszcze wcześniej polecił sprawdzić nagrzewnicę. ja już to kiedyś przerabiałem. najlepsze jest to żę nie tylko mnie moje auto zrobiło w konia
Problem z układem chłodzenia i płynem
Glowica zregenrowana cala , wsio nowe , wyszystko poskladane jak nalezy.. ale po odpaleniu chodzi za glosno...czy on iles musi pochodzic zeby to sie wszystko dotarlo?
Problem z układem chłodzenia i płynem
jeśłi dołu nie ruszałeś to nic praktycznie się nie dociera.
a kąt wtrysku taki sam jak wcześniej?
i rozrząd na pewno dobrze ustawiony?
chodzi Ci o klekot czy inne dźwięki?
opisz trochębardziej szczegułowo bo tak nie jesteśmy żadną miarą Ci pomóc, możemy tylko w ciemno strzelać
a kąt wtrysku taki sam jak wcześniej?
i rozrząd na pewno dobrze ustawiony?
chodzi Ci o klekot czy inne dźwięki?
opisz trochębardziej szczegułowo bo tak nie jesteśmy żadną miarą Ci pomóc, możemy tylko w ciemno strzelać
Problem z układem chłodzenia i płynem
arwam,
winna glosnej pracy byl lekko przesuniety rozrzad , jest teraz idealnie, pracuje ok z tym ze troche klekocze ale to chyba jeszcze kat do ustawienia.Jka mocno dymi i slabo przyspiesza to tez moze byc kat?
winna glosnej pracy byl lekko przesuniety rozrzad , jest teraz idealnie, pracuje ok z tym ze troche klekocze ale to chyba jeszcze kat do ustawienia.Jka mocno dymi i slabo przyspiesza to tez moze byc kat?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości