Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
Witam, chciałbym dać ostrzeżenie przed używaniem zamienników Polcaru do napraw nadwozia.
Wjechałem miłej Pani, która agresywnie stała na zielonym w kufer starej Audi 80.
Po rozebraniu przodu okazały się uszkodzenia:
- skorupa zderzaka - pękła,
- kratki skorupy ocalały tylko 2 z 3
- pas przedni - pęknięty
- uszkodzone zaczepy jednej lampy
- pęknięty klosz drugiej lampy (kupiłem komplet lamp inpro)
- zarysowanie maski silnika i lekkie ugięcie lewej krawędzi (wystarczyło po wymianie elementów oprzeć się ciałem i się wyprostowała)
- strzępy z atrapy chłodnicy (2 elementy atrapy + logo VW)
Użyłem do naprawy pasa, skorupy i atrapy zamienników Polcaru, łacznie 340zł, oryginał ponad 1600zł.
Pas Polcaru i skorupa zderzaka mają nie prawidłowe wymiary co powoduje że po montażu skorupa zderzaka wystaje poza obrys błotników (razem około 0,5cm - na oryginale nie ma problemu) dodatkowo słupki skorupy po wewnętrznej reflektorów nie schodzą się z maską tylko wchodzą pod nią (ponad 1cm). Jest problem z regulacją lamp przednich (winny jest pas - jest za płytki - mierzone z oryginałem).
Dodatkowo plastik zamienników jest twardszy co powoduje problemy z niektórymi zatrzaskami, ciężko wszystko spiąc, pękają zaczepy. Metalowe gniazda śrub przekręcają się w materiale pasa.
Lepiej kupić oryginał lub ze szrotu części do malowania, jeżeli komuś zależy na dokładnym spasowaniu elementów i szczelin.
Wjechałem miłej Pani, która agresywnie stała na zielonym w kufer starej Audi 80.
Po rozebraniu przodu okazały się uszkodzenia:
- skorupa zderzaka - pękła,
- kratki skorupy ocalały tylko 2 z 3
- pas przedni - pęknięty
- uszkodzone zaczepy jednej lampy
- pęknięty klosz drugiej lampy (kupiłem komplet lamp inpro)
- zarysowanie maski silnika i lekkie ugięcie lewej krawędzi (wystarczyło po wymianie elementów oprzeć się ciałem i się wyprostowała)
- strzępy z atrapy chłodnicy (2 elementy atrapy + logo VW)
Użyłem do naprawy pasa, skorupy i atrapy zamienników Polcaru, łacznie 340zł, oryginał ponad 1600zł.
Pas Polcaru i skorupa zderzaka mają nie prawidłowe wymiary co powoduje że po montażu skorupa zderzaka wystaje poza obrys błotników (razem około 0,5cm - na oryginale nie ma problemu) dodatkowo słupki skorupy po wewnętrznej reflektorów nie schodzą się z maską tylko wchodzą pod nią (ponad 1cm). Jest problem z regulacją lamp przednich (winny jest pas - jest za płytki - mierzone z oryginałem).
Dodatkowo plastik zamienników jest twardszy co powoduje problemy z niektórymi zatrzaskami, ciężko wszystko spiąc, pękają zaczepy. Metalowe gniazda śrub przekręcają się w materiale pasa.
Lepiej kupić oryginał lub ze szrotu części do malowania, jeżeli komuś zależy na dokładnym spasowaniu elementów i szczelin.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
Dlatego po raz enty powtórzę to czego nauczył mnie kolega Blacharz - lakiernik .. Krzychu - lepiej Ori - choćby było lekko skorodowane - kup , wytnij itp , jak pakuj się we wszelkiego rodzaju zamienniki blacharskie.... i tego się 3mam
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
Jako morał tej opowieści doskonale pasuje mi powiedzenie, że "Tanie mięso to psy jedzą". Gdybyś zapytał przed czasem to byś wiedział, żeby nie kupować zamienników, bo to bubel.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
Pośpiech i tyle, wolałem ostrzec, nie oczekiwałem idealnego spasowania, ale nie aż takich różnic, poza tym to tylko plastiki nie blacha, więc wydawało się że wystarczą.
Biorąc pod uwagę brak uszkodzeń blacharskich, nie jest źle, pas dałem do pospawania do plastikarzy, pęknięcie koło lampy nie przerwało całości elementu więć wydaje się , że będzie dobrze, a skorupe i atrape trzeba będzie ze szrotu do malowania załatwić. Kosztowało mnie to będzie w zasadzie tylko malowanie.
Biorąc pod uwagę brak uszkodzeń blacharskich, nie jest źle, pas dałem do pospawania do plastikarzy, pęknięcie koło lampy nie przerwało całości elementu więć wydaje się , że będzie dobrze, a skorupe i atrape trzeba będzie ze szrotu do malowania załatwić. Kosztowało mnie to będzie w zasadzie tylko malowanie.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
Jacek75 powiec mi tylko, co ci sugerował warsztat w którym robiłes?
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
Nic mi warsztat nie sugerował sam robiłem.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Re: Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
To niestety ale sam jesteś sobie winny. Na forach od lat piszą to co już było powiedziane - jedynie oryginał, bo zamienniki to kiepsko. Teraz płacisz 2 razy. Mogłeś poszukać rozbitego golfiacza, pewnie by wyszło niewiele drożej niż zamienniki.Jacek75 pisze:Nic mi warsztat nie sugerował sam robiłem.
Z mojego doświadczenia - zamówiłem kiedyś nadkole do mk3. Przyszło coś na kształt puszki po piwie. Cienkie, kiepskiej jakości i za małe.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
Wszytskie problemy udało się rozwiązać, jedynym mankamentem nie do obejścia w sposób powodujący zadowolenie i zgodny ze sztuką jest nietrzymanie wymiarów elementów.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Zmienniki Polcaru do napraw nadwozia, uwaga!
Czy ja wiem czy te problemy są rozwiązane, skoro nowe nie trzymają wymiarów, to fugi, zbiegnięcia elementów, ich łączenia, spasowanie tez pewnie rewelacyjnie nie wygląda. No chyba, że mówimy od nadkolach, których nie widać, albo czymś w ten deseń, ale jeśli mowa o błotniku, drzwiach, masce itd to dla mnie nie trzymanie wymiaru równa się źle wygląda.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości