1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

Re: 1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka

Post autor: Pawel_Mk2 » sob kwie 02, 2011 20:00

czarny przewod podlaczylem do cewki +12v dac na tym przewodzie bezpiecznik czy bez? węże wodne tez podłączyłem obieg jest
musze rozgrzac silnik i sprawdzic czy pomogło



Awatar użytkownika
stevo
Grupa Pomorze
Grupa Pomorze
Posty: 246
Rejestracja: czw lip 16, 2009 13:21
Lokalizacja: Koszalin Słupsk
Kontakt:

1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka

Post autor: stevo » wt kwie 05, 2011 17:15

Udało mi się odpalić Golfa, dzięki wszystkim którzy mi pomogli, punkty przyznane. Pozostaje teraz to tylko wyregulować, bo mam dość mocno wysokie obroty. Czy ich przyczyną może być przekręcona obudowa od tej sprężyny bimetalowej, bo przyznaję się od razu, że miałem urwany przewód od automatycznego urządzenia rozruchowego (czyli tam gdzie ta sprężynka bimetalowa siedzi), i podczas rozkręcania nie zwróciłem uwagi na położenie...


Obrazek <-- mkII by Stevo

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka

Post autor: jarek43_16 » wt kwie 05, 2011 22:24

podreguluj to najpierw na siłowniku 3 położeniowym, a jak nie da rady to
z prawej strony gaźnika masz dwie śrubki na imbusy (bodajże rozmiar to 4), tą dalej weź żeby była tak wyżej ( bo jak u mnie była niżej to wysokie obroty były) a tą bliżej później doregulujesz
metoda prób i błędów :los2:



Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka

Post autor: Pawel_Mk2 » pn kwie 11, 2011 17:34

tak zastapiłem silownik :hmm: ale problemy z funkcjonowaniem mam nadal
prace silnika na gazie pomińmy chciałbym żeby mi na benzynie dobrze chodził...
falują mi obroty od 1000 do 1200 góra dół i przerywa w dolnym zakresie obrotów potem idzie jak burza co to może być? co zrobić?
- mieszanka nie jest ustawiona prawidłowo tego jestem pewien
-filtr paliwa czysty
-nowe kable beru
-świece i kopułka tez ok
Obrazek
Ostatnio zmieniony pt kwie 15, 2011 20:36 przez Pawel_Mk2, łącznie zmieniany 1 raz.



jess41
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz lis 27, 2016 10:39
Lokalizacja: Jelenia Góra

1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka

Post autor: jess41 » czw sty 05, 2017 09:19

Witam, podepnę się bo mam pytanko. Wywaliłem 1.6 gaźnik 2e3. Teraz jest 1.8 2e2. Podpiąłem węże wodne , jeża i czujnik temperatury. Długo trzyma na ssaniu wiadomo jak się nie rozgrzeje to obroty nie spadną. Potrzebuje podpiąć 2 elektrozawory przy gaźniku i sparować je z czujnikiem termiczno czasowym. Został mi jeszcze mały czarny kabel od grzania-podtrzymania z lewej strony gaźnika. Gdzie to wpiąć? Proszę bardzo o wskazówki. Dziękuje z góry.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości