Hamulce MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Hamulce MK3

Post autor: mmksk » pn cze 05, 2006 13:07

Witam
W moim Golfie 1.6 MK3 mam miękki pedał hamulca nie wiem czy tak ma być czy może pompa już przepuszcza? Hamulce są dość dobre ale wciskając pedał hamulca to mam wrażenie że prawie wciskam go w podłogę i dopiero przy końcu jest twardy. Czy mam się tym martwić? Czy ten typ tak ma? :hmm:
Tarcze, klocki wymieniałem, płyn jest a pompa nie wygląda na mokrą.
Dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 05, 2006 13:19

powinny ci łapać trochę wyżej nie potwierdzam tego że jak pompa na wykonczeniu to sa takie objawy pompa gdyby była nie sparawna nie łapały by ci ham równo zawsze by ściągnęlo na prawo na lewo pompę masz ok jedyne co może byc to nie do końca odpowietrzone ham A JAK SIę ZACHOwują bez serwa? jak depniesz na zgaszonym silniku są twarde czy równiez opada pedał w dół ?

[ Dodano: Pon Cze 05, 2006 13:24 ]
mmksk pisze:a pompa nie wygląda na mokrą.
wcale nie musi układ ham jest tak zbudowany (pompa) że cisnienie do zacisków idzie po przekątnej gdyby któras sekcja przepusciła czyli prawy przód i lewy tył zostaje druga opcja nie obróci ci auta tak na marginesie sprawdz sobie z tyłu korektor hamowania poruszałem tą kwestie w swoich postach wbrew pozorom częst to własnie korektor ham powoduje tajie obiawy nie mozna do końca odpowietrzyc zacisków ham



mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » pn cze 05, 2006 13:43

Na zgaszonym silniku pedał jest wysoko i bardzo twardy, mechanik mi wymieniał tuleje metalowo - gumowe na tylnej belce i połamał mi przewody hamulcowe, więc podobno odpowietrzał mi hamulce , więc może to korektor?? :grin:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 05, 2006 13:51

więc jesli na zgaszonym silniku pedał jest twardy pompa ham 100% sprawna odpowetrz sobie jeszcze raz zacznij od tylniego lewego cylinderka przed odpowietrzaniem poruszzaj korektorem ham wę jakiś srubokręcik i poruszaj tłoczkiem siknij na niego ropy albo wd-40



mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » pn cze 05, 2006 14:34

Dzieki za pomoc, niestety sam raczej tego nie zrobię więc raczej przekażę te informacje mechanikowi , chociaż wolałbym sam to robic bo jak niekiedy patrzę na podejście mechaników do naprawy to wku....... się tylko. :pub:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 05, 2006 14:37

ale czasami człowiek nie ma wyjścia i musi kortzystac z ich USłUG



mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » pn cze 05, 2006 14:38

Dokładnie, a może Ty znasz sprawdzonych mechaników w okolicy Knurowa, Żor?????



pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » pn cze 05, 2006 14:42

mmksk pisze:połamał mi przewody hamulcowe
chłopie..... zmień mechanika !!!



mmksk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: pn sty 23, 2006 11:15
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: mmksk » pn cze 05, 2006 14:48

Dotychczas jedynie to mam sprawdzonego elektryka ale z dobrym mechanikiem jest problem.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 05, 2006 15:25

w czerwionce jest gościu ale nie mam obecnie na niego namiarów to jest szpec !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Awatar użytkownika
Jackq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn gru 26, 2005 11:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Jackq » pn cze 05, 2006 16:23

dziejo pisze:zacznij od tylniego lewego cylinderka
jeśli chodzi o ścisłość kolejność odpowietrzania jest taka: prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód :bigok:
Weź kogoś do pomocy i odpoowietrz sam, 20min roboty, nawet bez kanału. A będziesz miał pewność jak jest zrobione :D Kiedyś musi być ten pierwszy raz :bajer:
A co do objawów, miałem podobnie, po odpowietrzeniu kilkukrotnym, sprawdzeniu układu, regulatora hamowania, kupiłem zestaw naprawczy pompy -17zł, jednak pompa miała już zbyt duże wżery i musiałem kupić nową - 170zł, robocizna własna - trzeba się coś uczyć :D
Owocnej pracy, pozdro :kufel:


Audi A3 1,8T Quattro 201PS by COMPsport

komfortowy kierunkowskaz raz ruszasz manetka kierunek mignie 3 razy.
Info na PW.

AUKCJA ALLEGRO

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 242 gości