czarny przewod podlaczylem do cewki +12v dac na tym przewodzie bezpiecznik czy bez? węże wodne tez podłączyłem obieg jest
musze rozgrzac silnik i sprawdzic czy pomogło
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stevo
- Grupa Pomorze
- Posty: 246
- Rejestracja: czw lip 16, 2009 13:21
- Lokalizacja: Koszalin Słupsk
- Kontakt:
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
Udało mi się odpalić Golfa, dzięki wszystkim którzy mi pomogli, punkty przyznane. Pozostaje teraz to tylko wyregulować, bo mam dość mocno wysokie obroty. Czy ich przyczyną może być przekręcona obudowa od tej sprężyny bimetalowej, bo przyznaję się od razu, że miałem urwany przewód od automatycznego urządzenia rozruchowego (czyli tam gdzie ta sprężynka bimetalowa siedzi), i podczas rozkręcania nie zwróciłem uwagi na położenie...
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
podreguluj to najpierw na siłowniku 3 położeniowym, a jak nie da rady to
z prawej strony gaźnika masz dwie śrubki na imbusy (bodajże rozmiar to 4), tą dalej weź żeby była tak wyżej ( bo jak u mnie była niżej to wysokie obroty były) a tą bliżej później doregulujesz
metoda prób i błędów
z prawej strony gaźnika masz dwie śrubki na imbusy (bodajże rozmiar to 4), tą dalej weź żeby była tak wyżej ( bo jak u mnie była niżej to wysokie obroty były) a tą bliżej później doregulujesz
metoda prób i błędów
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
tak zastapiłem silownik ale problemy z funkcjonowaniem mam nadal
prace silnika na gazie pomińmy chciałbym żeby mi na benzynie dobrze chodził...
falują mi obroty od 1000 do 1200 góra dół i przerywa w dolnym zakresie obrotów potem idzie jak burza co to może być? co zrobić?
- mieszanka nie jest ustawiona prawidłowo tego jestem pewien
-filtr paliwa czysty
-nowe kable beru
-świece i kopułka tez ok
prace silnika na gazie pomińmy chciałbym żeby mi na benzynie dobrze chodził...
falują mi obroty od 1000 do 1200 góra dół i przerywa w dolnym zakresie obrotów potem idzie jak burza co to może być? co zrobić?
- mieszanka nie jest ustawiona prawidłowo tego jestem pewien
-filtr paliwa czysty
-nowe kable beru
-świece i kopułka tez ok
Ostatnio zmieniony pt kwie 15, 2011 20:36 przez Pawel_Mk2, łącznie zmieniany 1 raz.
1.6PN + gaźnik 2e2 przeróbka
Witam, podepnę się bo mam pytanko. Wywaliłem 1.6 gaźnik 2e3. Teraz jest 1.8 2e2. Podpiąłem węże wodne , jeża i czujnik temperatury. Długo trzyma na ssaniu wiadomo jak się nie rozgrzeje to obroty nie spadną. Potrzebuje podpiąć 2 elektrozawory przy gaźniku i sparować je z czujnikiem termiczno czasowym. Został mi jeszcze mały czarny kabel od grzania-podtrzymania z lewej strony gaźnika. Gdzie to wpiąć? Proszę bardzo o wskazówki. Dziękuje z góry.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości