Jak to jest z tym Biopaliwem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak to jest z tym Biopaliwem
Witam mam takie pytanie czy do diesla można lac biopaliwko bez przeróbek czy trzeba założyć jakąś instalacje. Ile takie paliwo kosztuje bo w mojej okolicy nie ma stacji z tym paliwem i nie orientuję się w cenach.
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 23:47 przez emanko, łącznie zmieniany 1 raz.
Biopaliwo ( czyli takie ze stacji , lub z "reaktora" samemu zrobione ) lejesz normlalnie do baku i jezdzisz. A co do oleju rzepakowego jezdzilem troche bez podgrzewacza i nie stwarzal problemow ( teraz dla swietego spokoju zalozylem jednak )
Co do ceny to u mnie litr kosztuje :
ON 3.83 zl
Biodeisel 3.75 zl
OR 2.73 zl i na tym smigam
Co do ceny to u mnie litr kosztuje :
ON 3.83 zl
Biodeisel 3.75 zl
OR 2.73 zl i na tym smigam
Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Cos czuje ze jak nie zobaczysz to nie uwierzysz Szkoda ze masz do mnie daleko bo tak moglbys wpasc i poczuc fryteczki z wydechu Poszukaj kogos z forum co blisko ciebie mieszka i jezdzi na rzepaku, sloneczniku, soji, palmie, fryturze czy czym tam jeszcze z polki supermarketu.
Przesledz tych kilka tematow:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44997
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46055
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=468634
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=8663&
Przesledz tych kilka tematow:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44997
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=46055
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=468634
http://w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=8663&
Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Dokladnie tak . (ale kujawskiego nie kupuj bo juz tanszy jest ON ) Mieszac zawsze mozna ( tylko nie dodawaj do mieszanki zadnych preparatow anty parafinowych , bo ja zrobilem taki eksperyment w sloiku i zrobily mi sie z tego "gluty" ). Jak chcesz przetestowac jak na tym sie jezdzi to zaczni na mieszance jezdzic powiedzmy od 20 - 80 OR-ON az dojdziesz do 100% OR. Potem jakis podgrzewacz , instalacja i juz mamy kolejnego zadowolonego "Frytowca".
Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba
luis - to naprawdę było wałkowane wiele razy - przy aktualnej temperaturze (10-15st) na czystym OR może być problem z odpalaniem - ja mam teraz 2/3 OR i jest OK. Jak się boisz o silnik, to poprostu stopniowo dolewaj po jednej butelce OR do baku i obserwuj jak samochodzik na to reaguje...
Jak się zrobi cieplej, to z pewnością zwiększę jeszcze proporcje - ale jeszcze nie wiem do ilu...
Jak się zrobi cieplej, to z pewnością zwiększę jeszcze proporcje - ale jeszcze nie wiem do ilu...
Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
zalezy od silnika chyba odpalanie, np moj normalnie zeby odpalic na ON w lecie potrzebuje okolo 2 sekund krecenia rozrusznikiem, w zimie moze z 5-6 sekund, natomiast gdy mialem czysty OR w baku, gdy na zewnatrz temp. byly okolo 20stopni to zeby odpalic po nocy na OR musialem go chechlac z pol minuty albo lepiej, a jak juz odburzyl, to puszczal duza chmure, na ON pali bez problemu i nie dymi, tyle co diesel przy odpaleniu malego dymka pusci.
Natomiast gdy silnik jest rozgrzany np. po dluzszej jezdzie to nie ma roznicy w odpalaniu na OR i na ON.
Co do jazdy, to w moim przypadku silnik pracowal odrobine glosniej, ale bylo slychac roznice, po prostu glosniej klekotal, nie podobal mi sie ten dzwiek, bo chodzil nie tak miekko tylko bardziej twardo (wiecie o co mi chodzi ) i to nawet po dluzszej jezdze.
Przy wyzszych obrotach puszczal zauwazalnego dyma, na ON nie kopci praktycznie wcale.Zapach... hm... wlejcie sobie troche OR na patelnie i podgrzejcie dosyc mocno, to bedziecie wiedziec jak mi z rury pachnialo
Natomiast gdy silnik jest rozgrzany np. po dluzszej jezdzie to nie ma roznicy w odpalaniu na OR i na ON.
Co do jazdy, to w moim przypadku silnik pracowal odrobine glosniej, ale bylo slychac roznice, po prostu glosniej klekotal, nie podobal mi sie ten dzwiek, bo chodzil nie tak miekko tylko bardziej twardo (wiecie o co mi chodzi ) i to nawet po dluzszej jezdze.
Przy wyzszych obrotach puszczal zauwazalnego dyma, na ON nie kopci praktycznie wcale.Zapach... hm... wlejcie sobie troche OR na patelnie i podgrzejcie dosyc mocno, to bedziecie wiedziec jak mi z rury pachnialo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 167 gości