ASZ max 180 km/h Dlaczego???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adix62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 11:54
Lokalizacja: Warszawa

ASZ max 180 km/h Dlaczego???

Post autor: adix62 » pn mar 28, 2011 21:38

Ja mam to samo w Passacie AJM logi statyczne i dynamiczne w porządku a powyzej 120 km/h jest tempy i jego max to 180 km/h. Elektryk podejżewa pompę wysokiego ciśnenia która pompuje paliwo do PD i pod dużym obciążeniem poprostu niewyrabia się z dostarczeniem paliwa.



asko78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr mar 19, 2008 19:38
Lokalizacja: Miastko/Koszalin

Re: ASZ max 180 km/h Dlaczego???

Post autor: asko78 » pn mar 28, 2011 21:52

damcio151 pisze:
Detektor pisze:jeśli chodzi o kata to można sobie tylko domniemywać po logach bo tam żadnych czujników nie ma tak jak jest to w przypadku nowszych golfów które mają już zainstalowane czujniki w DPF-ach
ja tą borynę diagnozuje i jeśli chodzi o katalizator to po logach można stwierdzić czy jest drożny, czy nie :bajer:
na razie dajcie na wstrzymanie, zvagujemy go przy vmax , powinno być lepiej widać co się dzieje, to są zupełne inne obciążenia dla silnika, niż bieg 3 ...
damcio jest tak jak mówiłeś :pub:
damcio151 pisze: a do tego potrzebna była trasa



asko78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr mar 19, 2008 19:38
Lokalizacja: Miastko/Koszalin

Re: ASZ max 180 km/h Dlaczego???

Post autor: asko78 » pn mar 28, 2011 21:55

adix62 pisze:Ja mam to samo w Passacie AJM logi statyczne i dynamiczne w porządku a powyzej 120 km/h jest tempy i jego max to 180 km/h. Elektryk podejżewa pompę wysokiego ciśnenia która pompuje paliwo do PD i pod dużym obciążeniem poprostu niewyrabia się z dostarczeniem paliwa.
mnie też wmawiali że to sterowanie turbiną :jezor:



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

ASZ max 180 km/h Dlaczego???

Post autor: Detektor » wt mar 29, 2011 05:49

damcio151 pisze:ciekawie zaczyna się dopiero od 4 biegu wzwyż, a do tego potrzebna była trasa
właśnie o to mi chodziło, nie widziałem wcześniej logów robionych na 4 i 5 biegu
damcio151 pisze:normalna praca, tyle, że tnie
tylko tak pomyślałem,że tnie za dużo i tu jest pewnie przyczyna

na nowej przepływce może zachowywał by się inaczej ale tego nie wiem bo jak mówię
pierwszy raz widzę logi 4 i 5 biegu


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

adix62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 11:54
Lokalizacja: Warszawa

Re: ASZ max 180 km/h Dlaczego???

Post autor: adix62 » wt mar 29, 2011 07:35

asko78 pisze:
adix62 pisze:Ja mam to samo w Passacie AJM logi statyczne i dynamiczne w porządku a powyzej 120 km/h jest tempy i jego max to 180 km/h. Elektryk podejżewa pompę wysokiego ciśnenia która pompuje paliwo do PD i pod dużym obciążeniem poprostu niewyrabia się z dostarczeniem paliwa.
mnie też wmawiali że to sterowanie turbiną :jezor:
Pompa vacum-Tandem pełni rolę pompy mechanicznej paliwa, która podaje paliwo do PD



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

ASZ max 180 km/h Dlaczego???

Post autor: damcio151 » wt mar 29, 2011 20:36

adix62 pisze:Pompa vacum-Tandem pełni rolę pompy mechanicznej paliwa, która podaje paliwo do PD
tandem daje ciśnienie kilka bar, gdyby nie wyrabiała to myślę, że by szarpał ...
masz logi dynamiczne grupy 018 ?
jak koniecznie chcesz sprawdzić pompę tandem to podłącz się w nią manometrem i sprawdź jakie ciśnienie daje w okolicach 1500 i 4000obrotów



Awatar użytkownika
PacekPlacki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
Lokalizacja: PŁOCK

ASZ max 180 km/h Dlaczego???

Post autor: PacekPlacki » pn kwie 04, 2011 20:14

Mam podobny problem z moim AVF 131 Km PD TIP Tronic.
Mianowicie problem wygląda tak że auto jedzie max 160/170 km/h sprwadzałem Vgiem żadnych błędów dziś sie pokusiłem i wyciągnołem katalizator przy okazji wyczyściłem dolotot i EGR, myslałem że to pomoże ale nic się nie zmieniło . Kolega A4 1,9 DI 75/km z opornikiem przeleciał koło mnie jakbym stał dodam że jechałem na prostym odcinku 160 i nic więcej nie chciał iść. Zaczyna to być uciążliwe ....
Jaki może byc powód.
Samochód zachowuje się całkiem normalnie.
Wcześniej miałem 115 km w automacie i szedł ponad 200 km/h !!! jeżdził o niebo lepiej.
Prośba o pomoc...... :banghead:

J/w jest to automat

2000 obrotów 3 bieg pedał w podłoge automat sam redukuje do 2 przy 4 tyś na obrotomierzu zmieniłem na bieg 3 i ciągnie do oporu po czym zmienia na bieg 4 koniec logowania.
dotyczy grupy 003 , 008, 011

Połączone gupy 003 , 008, 011.
zaczynam 2000 obrotów 2 biegi pedał w podłogę - tu juz z automatu biegi same sie przeżucały przy max obrotach , 5 bieg nie chiał ruszyć ponad 3300 obrotów.

PROŚBA O ANALIZĘ

003
Obrazek
008
Obrazek
011
Obrazek
003;008;011
Obrazek


( JAK NIE KOPCI TO NIE JEDZIE ) :)
1Z +
AVF + BRD + FMIC

Awatar użytkownika
PacekPlacki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
Lokalizacja: PŁOCK

Re: ASZ max 180 km/h Dlaczego???

Post autor: PacekPlacki » śr kwie 06, 2011 09:22

Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi - NIE WIESZ NA KOGO LICZYĆ LICZ NA SIEBIE .
Przepływka do wymiany.


( JAK NIE KOPCI TO NIE JEDZIE ) :)
1Z +
AVF + BRD + FMIC

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

ASZ max 180 km/h Dlaczego???

Post autor: Detektor » śr kwie 06, 2011 20:37

PacekPlacki pisze:Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi
ależ PROSZĘ BARDZO, zawsze do usług :bajer:


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości