Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Problem z silnikiem

Post autor: Detektor » ndz kwie 03, 2011 21:39

życzę koledze aby "wyrok" był jak najmniej bolesny :pub: , czekam na info


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Problem z silnikiem

Post autor: damcio151 » pn kwie 04, 2011 06:40

ja stawiam na pompkę , miałem taki przypadek - siwy.biały dym, szczególnie przy dodaniu gazu, szarpanie , silnik odpalał po 5 próbach i za każdym razem gasł , chodził jak na 3 gary , błąd pompowtryskiwacza, BIPY ponad 120-128 ... pompka wymieniona i chodzi



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Problem z silnikiem

Post autor: bongo » wt kwie 05, 2011 19:14

Klekot śmiga :pub:
Niestety nagrody za trafną diagnozę nie przyznano,zresztą kto mógł przypuszczać :crazy:
Winowajcą okazał się "siłownik klapy bezpieczeństwa",czyli popularny elektrozawór klapy gaszącej,takie małe coś o numerze 1JO 906 283 C :rozpacz:
Siłownik wymieniony,golfina odzyskała wigor :bigok: Przy okazji została przeprowadzona diagnoza silnika,wszystko w jak najlepszym porządku :bigok:
Koszty całej zabawy to 360zł.



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!

Post autor: Łuki_79 » wt kwie 05, 2011 23:22

bongo pisze:takie małe coś o numerze 1JO 906 283 C
N239
Toż to jakaś plaga - następny http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p4826424" onclick="window.open(this.href);return false; :rotfl:


Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!

Post autor: bongo » sob kwie 09, 2011 16:18

Choć wydawało się że historia została zakończona happy endem,jednak tak nie było,po dwóch dniach autem znów zaczęło szarpać jak przed wymianą N239 :blush:
Więc odstawiłem auto znów do mechanika.Po dwóch godzinach telefon że auto do odbioru :bigok:
Okazało się że przetarły się przewody w oryginalnej wiązce elektrycznej elektrozaworu,każde zwarcie powodowało przymykanie się klapy gaszącej i w rezultacie szarpanie silnika.Efektem tych zwarć było też uszkodzenie tegoż N 239..
Fotki kabli,jak one mogły się między sobą poprzecierać do tego stopnia?

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
szybkivw
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: czw lut 03, 2011 17:58

Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!

Post autor: szybkivw » sob kwie 09, 2011 19:55

one się wręcz stopiły :)


Choćbym Pędził Ciemną Doliną, Zła Się Nie Ulęknę Bo Halogen W Golfie MymTkwi :)
TDI ASZ+++ 290KM 540NM
Diesel musi dymić ! A na gaz to kuchenki :D

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Problem z silnikiem ROZWIĄZANY!!!

Post autor: Detektor » ndz kwie 10, 2011 08:17

szybkivw pisze:one się wręcz stopiły
zgadza się ale żeby to nastąpiło to przewody najpierw się muszą poprzecierać żeby doszło do zwarcia,
tak się zastanawiam jak to wogóle możliwe bo przecież przewody nie latają sobie luzem pod maską a na prawie
całej ich długości są mocno ze sobą zwarte w ciasnej i grubej izolacji która jest dodatkowo przymocowana na sztywno w zaczepach co jakiś tam odcinek jej długości.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości