Błąd 00625, nie działający tempomat, brak sygnału prędkości
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Błąd 00625, nie działający tempomat, brak sygnału prędkości
Nie działa tempomat? Ecu nie wskazuje prędkości? Powtarza sie błąd 00625?
Za pomoc w rozgryzieniu problemu dziekuję aw69
Aby to zrobić, mozna podłaczyć bezpośrednio ecu do impulsatora. I bedzie działać.
Co potrzeba:
-kabelek(cienki, np. jeden włos z kabla rj-45)
-lutownica,cyna,kalafonia,termokurczliwe koszulki.
-izolacja
-cos do picia
-------------------
To jest wtyczka którą podłacza sie do impulsatora na skrzyni.
Wlutowujemy sie do środkowego kabelka. Najlepiej wciąć sie gdzieś wyżej nie samym impulsatorze bo tam syf jest.
Gdzie jest Ecu? No tu:
Aby to odkryć trzeba ściągnąć plastik na przyszybiu.
Aby wyciągnąć wtyk od ecu trzeba przesunąć zatrzask w strone auta:
Tu macie w jaki kabelek sie wpinamy:
Jak pociągnąć kabelek?
Dzięki Devil84 dokładnie tak ten kabelek od ecu (niebiesko biały) przecinamy potem możemy się wlutować w część kabla idącego do kompa, a drugą część kabla tą idącą z całą wiązką kabli w stronę grodzi możemy zaizolować i przymocować tak aby nie przeszkadzała.
Za pomoc w rozgryzieniu problemu dziekuję aw69
Aby to zrobić, mozna podłaczyć bezpośrednio ecu do impulsatora. I bedzie działać.
Co potrzeba:
-kabelek(cienki, np. jeden włos z kabla rj-45)
-lutownica,cyna,kalafonia,termokurczliwe koszulki.
-izolacja
-cos do picia
-------------------
To jest wtyczka którą podłacza sie do impulsatora na skrzyni.
Wlutowujemy sie do środkowego kabelka. Najlepiej wciąć sie gdzieś wyżej nie samym impulsatorze bo tam syf jest.
Gdzie jest Ecu? No tu:
Aby to odkryć trzeba ściągnąć plastik na przyszybiu.
Aby wyciągnąć wtyk od ecu trzeba przesunąć zatrzask w strone auta:
Tu macie w jaki kabelek sie wpinamy:
Jak pociągnąć kabelek?
Dzięki Devil84 dokładnie tak ten kabelek od ecu (niebiesko biały) przecinamy potem możemy się wlutować w część kabla idącego do kompa, a drugą część kabla tą idącą z całą wiązką kabli w stronę grodzi możemy zaizolować i przymocować tak aby nie przeszkadzała.
Ostatnio zmieniony śr maja 07, 2008 09:19 przez MKIII, łącznie zmieniany 5 razy.
TDI-tego nie trzeba tłumaczyć.
Witam!!
Pierwsze moje słowa to podziękowanie za pomoc w rozgryzieniu problemu i uruchomienie tempomatu!
Do pracy zabrałem się ostro... kolega MKIII, na moją prośbę zrobił mały FAQ na temat pozbycia się błędu przez który nie miałem pokazywanej prędkości bloku 6.
Zacząłem od lokalizacji i demontażu kabla z CPU.
miałem małe problemy ale po piętnastominutowej zabawie w końcu się udało...
odnalazłem pin nr. 43 i tam się wpiąłem, kabel pociągnąłem przy podszybiu i następne nacięcie zrobiłem przy samym impulsatorze i tam też się wpiąłem.
cała praca zajęła mi około pół godziny... Wszystko poskładałem i ruszyłem na przejażdżkę z VAGiem. Ku mojemu zdziwieniu nie miałem prędkości na VAGu ani na liczniku w aucie...
Problemem był kabel którego nie przeciąłem, kabel biało niebieski ten z pinu 43 i zaizolowałem i tak go zostawiłem. następna przejażdżka i tempomat działa
Jeszcze raz wielkie podziękowania dla MKIII,
nooo i mała poprawka dla FAQ napisanego przez MKIII,
Trzeba przeciąć biało niebieski kabel (pin 43) i dopiero się podłączyć do wtyczki CPU.
Pierwsze moje słowa to podziękowanie za pomoc w rozgryzieniu problemu i uruchomienie tempomatu!
Do pracy zabrałem się ostro... kolega MKIII, na moją prośbę zrobił mały FAQ na temat pozbycia się błędu przez który nie miałem pokazywanej prędkości bloku 6.
Zacząłem od lokalizacji i demontażu kabla z CPU.
miałem małe problemy ale po piętnastominutowej zabawie w końcu się udało...
odnalazłem pin nr. 43 i tam się wpiąłem, kabel pociągnąłem przy podszybiu i następne nacięcie zrobiłem przy samym impulsatorze i tam też się wpiąłem.
cała praca zajęła mi około pół godziny... Wszystko poskładałem i ruszyłem na przejażdżkę z VAGiem. Ku mojemu zdziwieniu nie miałem prędkości na VAGu ani na liczniku w aucie...
Problemem był kabel którego nie przeciąłem, kabel biało niebieski ten z pinu 43 i zaizolowałem i tak go zostawiłem. następna przejażdżka i tempomat działa
Jeszcze raz wielkie podziękowania dla MKIII,
nooo i mała poprawka dla FAQ napisanego przez MKIII,
Trzeba przeciąć biało niebieski kabel (pin 43) i dopiero się podłączyć do wtyczki CPU.
Re: Błąd 00625, nie działający tempomat, brak sygnału prędko
A co może być bo przed przeróbką i po przeróbce tego kabelka vag dalej pokazuje mi takie parametry w predkości pojazdu : 0, >4, >7 on tak ma wskazywać?
Błąd 00625, nie działający tempomat, brak sygnału prędkości
Źle podłączyłeś, kabelek. albo impulsator na skrzyni masz trafiony. a prędkość pokazuje Ci na zegarach?
TDI-tego nie trzeba tłumaczyć.
Błąd 00625, nie działający tempomat, brak sygnału prędkości
Kabelk dobrze musi być, a jeśli impulsator był by strzelony to chyba prędkości na zegarach bym nie mial a mam.
Zegary normalnie chodzą tylko w vagu tak jest.
Zegary normalnie chodzą tylko w vagu tak jest.
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Błąd 00625, nie działający tempomat, brak sygnału prędkości
odkopię , może komuś się przyda
kable o których piszecie idą do licznika więc jeśli to licznik jest zwalony a najczęściej właśnie tak jest, można je zmostkować zaraz przy kostce licznika
pin 27 Geber für Geschwindigkeit, Hallgeber am Getriebe - to wejście z impulatora (środkowego kabla w kostce)
pin 7 Geschwindigkeitssignal (Ausgang) - to wyjście na komputer do pinu 43
wystarczy zamiast ciągnąc kable po aucie przeciąć przy kostce licznika 7 i dolutować do 27
U mnie pomogło ,
pozdrawiam
kable o których piszecie idą do licznika więc jeśli to licznik jest zwalony a najczęściej właśnie tak jest, można je zmostkować zaraz przy kostce licznika
pin 27 Geber für Geschwindigkeit, Hallgeber am Getriebe - to wejście z impulatora (środkowego kabla w kostce)
pin 7 Geschwindigkeitssignal (Ausgang) - to wyjście na komputer do pinu 43
wystarczy zamiast ciągnąc kable po aucie przeciąć przy kostce licznika 7 i dolutować do 27
U mnie pomogło ,
pozdrawiam
Błąd 00625, nie działający tempomat, brak sygnału prędkości
u mnie wyskakiwał ten błąd po podłączeniu separatora do radia, podłączając kable zasilający do instalacji radia, szarpało na pierwszych biegach i nie działał tempomat. Po odłączeniu owego kabla wszystko wróciło do normy. pozdrawiam
Re: Błąd 00625, nie działający tempomat, brak sygnału prędko
Panowie jest zagadka. Co w sytuacji gdy wszystko sprawdzone, na VAG nie ma błędów, nastawnik dopiero co wyczyszczony (przez znanego forumowicza), a auto przy przyspieszaniu z dolnych obrotów poszarpuje. Ciachnąłem biało - niebieski kabelek w liczniku, szarpanie nie zniknęło, ale licznik działa. Natomiast gdy wyłączam wtyczkę od prędkościomierza na skrzyni - nie ma wskazań prędkości ale auto idzie idealnie (0 szarpania). Czy jest to wina impulsatora? Ale przecież daje sygnał bo po podpięciu wskazuje prędkość, licznik działa prawidłowo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości