2.0tdi pompa oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
2.0tdi pompa oleju
Witam.Posiadam golfa 5-ke 2.0 tdi(2004r)o ozn.BKD z przeb.149.000km i chcialbym sie Was zapytać jak to jest w końcu z tym nieszczęsnym ''imbusikiem''który napędza pompe oleju dodam ,że jak narazie autko spisuje sie super ale czytając na forach o tym zużywającym sie imbusie to zupełnie zgłupiałem czy go przy okazji najbliższej wymiany oleju wymienić czy nie(niewiem czy ruszać g...o jak nieśmierdzi czy nie???)koszt jego nie jest drogi,może ktoś z Was kto posiada tą jednostke sie wypowie co z tym fantem robić.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
2.0tdi pompa oleju
tak jak pisze kolega, obserwuj tylko czy co 2 tys km nie musisz dolewac ze szklanki wody do ukladu chlodzenia
Re: 2.0tdi pompa oleju
Dziekuje kol.Tommi029 i Tobie za info a jak narazie to poziom płynu sie trzyma ,jeszcze raz dzięki i pozdr.PinkFloyd pisze:tak jak pisze kolega, obserwuj tylko czy co 2 tys km nie musisz dolewac ze szklanki wody do ukladu chlodzenia
-
- Użytkownik
- Posty: 339
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Silnik: AHF
- Kontakt:
Re: 2.0tdi pompa oleju
Tommi029 pisze:passaty i a4 to miały, auta na płycie golf5 nie.
Siema
To a4 i passaty miały inne BKD niz golfy. Wydaje mi sie ze chyba nie. Naped pompy pozostaje taki sam. A tym bardziej ze masz z 2004r a tam był nieszczesny łancuszek i napinacz i dopiero od 10 2005 wkładali koła zębate. A widomo jak sie ten układ potrafił wysrywać. Ja bym to sprawdził. Nie mówiąc juz o samym imbusie. Moze się myle. Ale to wydaje mi sie ze jak by silnik miał inną konstrukcje to napewno nie nazywał by sie BKD. Tak jak w Passatach i A4.
Pozdro
ZC
Re: 2.0tdi pompa oleju
No teraz zgłupiałem to w końcu jest czy nie-czy ktoś z Was jest pewny na 100% ?
Re: 2.0tdi pompa oleju
Witam.Odgrzeje nieco temat tak sie zastanawiam czy nie wymienić profilaktyczne części które zużywają sie w pompie olejowej tj.1. Łańcuch napędu pompy oleju
2.Napinacz łańcucha pompy oleju 3.Koło zębate małe mechanizmu różnicowego i tu mam klina bo kol.mówił mi,że mam jeszcze zabierak ( tzw. sześciokąt ) napędu pompy i pierścień zabezpieczający zabieraka pompy oleju z tego co mi wiadomo to tego słynnego zabieraka umnie ponoć niemiało być więc teraz całkiem już niewiem czy pompy są dwóch rodzajów te z łańcuszkiem napędzane i te sześciokątem.Czy mógłby ktoś to potwierdzić czy ew.zdementować że w/w żeczy(sześciokąt i łańcuch)występują w jednej albo dwóch różnych pompach.Samochód mam z roku 2004 z przeb 160 tyś km prosze mi doradzić co byście zrobili w takim przypadku bo boje sie żeby pompa nie zrobiła mi kuku.
Pozdrawiam.
2.Napinacz łańcucha pompy oleju 3.Koło zębate małe mechanizmu różnicowego i tu mam klina bo kol.mówił mi,że mam jeszcze zabierak ( tzw. sześciokąt ) napędu pompy i pierścień zabezpieczający zabieraka pompy oleju z tego co mi wiadomo to tego słynnego zabieraka umnie ponoć niemiało być więc teraz całkiem już niewiem czy pompy są dwóch rodzajów te z łańcuszkiem napędzane i te sześciokątem.Czy mógłby ktoś to potwierdzić czy ew.zdementować że w/w żeczy(sześciokąt i łańcuch)występują w jednej albo dwóch różnych pompach.Samochód mam z roku 2004 z przeb 160 tyś km prosze mi doradzić co byście zrobili w takim przypadku bo boje sie żeby pompa nie zrobiła mi kuku.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 255 gości