2.0 tdi 140ps rozwoj
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
2.0 tdi 140ps rozwoj
No wiec tak szwagier ma passata b6 2.0tdi 140ps no i jak nie zdecyduje sie na wymiane samochodu to bedzie chcial co nieco z niego wykrzesac mowil cos, ze moglby przeznaczyc do 10.000zl. Chcialby uzyskac dobre 2xx ps. Za taka kwote ile mozna wykrzesac z tego motoru? Plan bylby taki aby auto postawic do tunera, moze tez ze swoimi gratami ktore bym za Wasza pomoca mogl w czasie dla niego nabyc
2.0 tdi 140ps rozwoj
nie wiem czy tuner przyjmie auto ze swoimi gratami - warto to ustalić z potencjalnym tunerem
200 KM jest do uzyskania poprzez zainstalowanie większej turbiny oraz remap w ECU oraz FMIC (jesli w B6 jest SMIC nie sprawdzałem w ETCE)
BIG turbo z instalacją - 2500
remap 1500
FMIC 1500
zostaje jeszcze trochę kasy na BIG POMPKI na końcówkach RACE1287+ około 2100 PLN (polecam swoje usługi)
chłodnica oleju
lepsze hamulce, amortyzatory
10 tys PLN pójdzie nie wiadomo kiedy
najlepiej zapytaj tunera, np mr-motors ile wezmą za kompleksowy tuning - najlepiej jak turbinę montuje i stroi jedna firma, żeby potemn nie było problemów
200 KM jest do uzyskania poprzez zainstalowanie większej turbiny oraz remap w ECU oraz FMIC (jesli w B6 jest SMIC nie sprawdzałem w ETCE)
BIG turbo z instalacją - 2500
remap 1500
FMIC 1500
zostaje jeszcze trochę kasy na BIG POMPKI na końcówkach RACE1287+ około 2100 PLN (polecam swoje usługi)
chłodnica oleju
lepsze hamulce, amortyzatory
10 tys PLN pójdzie nie wiadomo kiedy
najlepiej zapytaj tunera, np mr-motors ile wezmą za kompleksowy tuning - najlepiej jak turbinę montuje i stroi jedna firma, żeby potemn nie było problemów
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
2.0 tdi 140ps rozwoj
O konkretne odpowiedzi, dzieki, podejrzewam, ze osiagniecie wszystkich gratow byloby klopotliwe a uzyskanie ich od tunera to pewnie znacznie drozej byloby najpierw dobrze byloby wiedziec konkretnie jakie modele poszczegolnych gratow montowac, tak jak np podales jakie pompki o jakich koncowkach. Dzis szwagier mowil aby orientacyjnie napisac mu co i jak.
Jak myslisz na takich gratach ile taki motor moze wypluc?
Jak myslisz na takich gratach ile taki motor moze wypluc?
Ostatnio zmieniony pn mar 28, 2011 09:52 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.
2.0 tdi 140ps rozwoj
na pewno BIG turbo montuj u tunera, bo tak tuner powie że on tego nie wystroi albo zrobi to za dodatkową opłatą i suma sumarum wyjdzie na to samo
ma to ten plus że w razie czego to tuner daje gwarancje na turbinę jej montaż i wystrojenie
resztę możesz zlecić sam
Rogalotti ma doświadczenie w strojeniu na BIG pompkach
http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=16" onclick="window.open(this.href);return false;
a tu 2.0 TDI z dużym turbo
http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=20" onclick="window.open(this.href);return false;
ma to ten plus że w razie czego to tuner daje gwarancje na turbinę jej montaż i wystrojenie
resztę możesz zlecić sam
Rogalotti ma doświadczenie w strojeniu na BIG pompkach
http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=16" onclick="window.open(this.href);return false;
a tu 2.0 TDI z dużym turbo
http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=20" onclick="window.open(this.href);return false;
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
2.0 tdi 140ps rozwoj
Ladnie wskrzesil o samym wylocie i turbince octavka o tym motorze na 233ps, bede musial sie z gosciem skontaktowac i zobaczymy co odpowie
2.0 tdi 140ps rozwoj
Jeszcze pare kola na sprzeglo:)
Dex P99r >Macrom 59.16[Dynaudio md100&Macrom Md.4] >Audison vr203 & Hifonics falcon >PPI 4200AM >Sony XES S-12
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
2.0 tdi 140ps rozwoj
slaww, faktyko, koszta pewnie masakryczne takiego sprzegla Niedlugo nawiaze kontakt ze szwagrem i przedstawie mu taki kosztorys i co trzeba poprzewalac dla takich mocy, moze nie zwątpi
2.0 tdi 140ps rozwoj
Warto wymienic przed modzeniem sprzeglo i sprzedac stare.Zapewne i tak kiedys padnie.Do mk4 ze trzy kola.Moze softa zrobi na poczatek 170km i wiekszy banan na mordce.
Dex P99r >Macrom 59.16[Dynaudio md100&Macrom Md.4] >Audison vr203 & Hifonics falcon >PPI 4200AM >Sony XES S-12
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
2.0 tdi 140ps rozwoj
slaww, zobaczymy co on na to, ja jestem tego zdania, ze najlepiej stopniowo zwiekszajac moc, czesciej mozna sie milo zaskakiwac, choc jezeli mialbym np wtryski wymieniac teraz i potem znow za pol roku to bezsens no ale od programu zaczynajac byloby calkiem, no ale decyzja nie w moich rekach.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
2.0 tdi 140ps rozwoj
Wiec tak, jak skonczy sie gwarancja na auto to bedzie powazniej myslec i dzialac o ile nie bedzie chcial zmienic na jakies juz seryjnie mocniejsze auto
2.0 tdi 140ps rozwoj
Podłączam sie pod temat.
Pacjentem jest G5 2.0 140ps z 2007r, moc satysfakcjonująca to 200ps +/- 400nm + / -
Prosze o podpowiedzi co jest konieczne do tej modyfikacji:
1) Turbina - na pewno będzie ta od 2.0 170ps , ale czy jest to jakakolwiek ?? i czy pasują od n/w modeli p&p- mam na myśli te:
passat B6 silnik CBB, CEG
audi Q5 silnik CGL
leon 2 silnik BMN
audi a4 silnik BRD
pozostałe
2) Budowa nowego FMIC , lub dokładka drugiego SMIC , o ile sie da?! - oraz czy jest to konieczne do w/w modyfikacji
3) Sprzęgło ?? - czy pasuje to od wer. 170ps ?? - i jak szybko moze umrzeć org.?? - mając soft nie katujacy sprzęgło. oraz jaki koszt tego lepszego/mocniejszego??
Pacjentem jest G5 2.0 140ps z 2007r, moc satysfakcjonująca to 200ps +/- 400nm + / -
Prosze o podpowiedzi co jest konieczne do tej modyfikacji:
1) Turbina - na pewno będzie ta od 2.0 170ps , ale czy jest to jakakolwiek ?? i czy pasują od n/w modeli p&p- mam na myśli te:
passat B6 silnik CBB, CEG
audi Q5 silnik CGL
leon 2 silnik BMN
audi a4 silnik BRD
pozostałe
2) Budowa nowego FMIC , lub dokładka drugiego SMIC , o ile sie da?! - oraz czy jest to konieczne do w/w modyfikacji
3) Sprzęgło ?? - czy pasuje to od wer. 170ps ?? - i jak szybko moze umrzeć org.?? - mając soft nie katujacy sprzęgło. oraz jaki koszt tego lepszego/mocniejszego??
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
2.0 tdi 140ps rozwoj
rav_tdi, w dziale speed jest info na temat sprzegieł do 2.0 bo sam je zamieszczałem poszukaj bedziesz wszystko wiedział ...
Re: 2.0 tdi 140ps rozwoj
- hmmm, wiem jedynie tyle, że kupiłeś wzmocnione SACHS 88 3082 999 788 , które wytrzymac ma do 480nm + tarcza organiczna Radzikowski i jakis docisk za 1300złkrzys-jeruzal pisze:rav_tdi, poszukaj bedziesz wszystko wiedział ...
Wspominałeś też o sprzęgle od Sharana, tym które wkłada sie do ARLa, ale niestety nie ma dalszych szczegółów.
Fajnie by było gdyby sprzęgło sharan arl tez pasowało do 2.0 - ale tego chyba nikt nie wie!!
http://allegro.onet.pl/kolo-dwumasowe-k ... 66720.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z drugiej str. dziwie sie, bo przeglądam alledrogo i znalazłem takie coś
http://allegro.onet.pl/kolo-dwumasowe-s ... 66731.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyli sprzęgło to niby pasuje do 140ps jak i 170ps, czyli wynikałoby z tego że są takie same - ktoś coś wie na ten temat????
No i co z FMIC, lub dodatkowym SMIC ??? Czy 200ps i 400nm są to wartości tego wymagajace?? Nie wiem jak duży FMIC siedzi a org. ARL, ale starcza na te 190ps i 400nm, więc jeżeli ktosma pod nosem ETKE to prosiłbym o spr. wymiarów ów chłodnic!!
Pozdrawiam
Rav
P.S. krzys-jeruzal - jakis wykres już powstał??
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
2.0 tdi 140ps rozwoj
Do 200KM I 400Nm potrzebujesz tylko wydajniejsza turbine...
Moze byc od BMN ale wtedy calosc z DP, wylotem na FMICa, zasysem od filtra itd....od BRD bedzie chyba prosciej zalozyc.
Mocowo obie 200KM ogarna.
FMIC jest spooory nie ruszaj nic.
Sprzeglo jak zdrowe potrzyma troche....
Moze byc od BMN ale wtedy calosc z DP, wylotem na FMICa, zasysem od filtra itd....od BRD bedzie chyba prosciej zalozyc.
Mocowo obie 200KM ogarna.
FMIC jest spooory nie ruszaj nic.
Sprzeglo jak zdrowe potrzyma troche....
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 31 gości