bardzo słabe hamulce VR6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
bardzo słabe hamulce VR6
witam
wymieniłem beznadziejne klocki BRECK na sprawdzone FERODO PREMIER oraz płyn hamulcowy na Ferodo dot 5.1 (tarcze Brembo w dobrym stanie). Niestety wychamowanie z większej prędkości jest bardzo słabe. Auto zwalnia powoli a pedał hamulca jest miękki. Hamulce strasznie się grzeją dym z okolicy kół. Nie bardzo wiem co może być nie tak - może źle odpowietrzyli układ hamulcowy podczas wymiany płynu?? Podpowiedzcie coś.
wymieniłem beznadziejne klocki BRECK na sprawdzone FERODO PREMIER oraz płyn hamulcowy na Ferodo dot 5.1 (tarcze Brembo w dobrym stanie). Niestety wychamowanie z większej prędkości jest bardzo słabe. Auto zwalnia powoli a pedał hamulca jest miękki. Hamulce strasznie się grzeją dym z okolicy kół. Nie bardzo wiem co może być nie tak - może źle odpowietrzyli układ hamulcowy podczas wymiany płynu?? Podpowiedzcie coś.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 513
- Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
- Lokalizacja: (PL) KGR
- Kontakt:
1. korektor masz jesli nie masz ABS-udziejo pisze:z tyłu nad belką masz przymocowana kostkę do której doprowadzone są przew hamulcowe działanie korektora to rozprowadzenie cisnienia odpowiedniego do kół osi przedniej lub tylniej podczas obciążenia
2. czy jesteś pewny tego co napisałeś o działaniu korektora ????
a dlaczego miał bym w to wątpić?
[ Dodano: Pon Cze 05, 2006 15:13 ]
korektor hamowania reguluje cisnienie płynu ham w obwodzie korektor uwzgledznia zarówno róznice w statycznym obciazeniu kół jak tez zmiany wymnikajace z wystepujacego podczas hamowania dociązenia kół przednich jak i tylnich wskaznikiem obciązenia osi tylniej jest odległość podłogi samochodu od tej osi dlatego korektor zamontowany jest do podłogi w poblizu osi tylniej
[ Dodano: Pon Cze 05, 2006 15:13 ]
korektor hamowania reguluje cisnienie płynu ham w obwodzie korektor uwzgledznia zarówno róznice w statycznym obciazeniu kół jak tez zmiany wymnikajace z wystepujacego podczas hamowania dociązenia kół przednich jak i tylnich wskaznikiem obciązenia osi tylniej jest odległość podłogi samochodu od tej osi dlatego korektor zamontowany jest do podłogi w poblizu osi tylniej
bo ma najwyższą temp wrzeniaBARANMC1 pisze:pi0tr, czemu lałeś dot 5.1 ?
nawet jak jest ABS to korektor też jest zamontowanypushkin77 pisze:1. korektor masz jesli nie masz ABS-u
jego działanie polega na zmniejszeniu ciśnienia płynu na tylnych zaciskach gdy tył samochodu jest odciążony(np podczas hamowania pustym samochodem tył idzie wtedy do góry i zeby zapobiec blokadzie kół korektor zmniejsza ciśnienie płynu na tylną oś) i zwiększenie gdy tył jest dociążony
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
dziwne bo ja mampushkin77 pisze:a z tym się nie zgodzę gdyż osobiście widziałem ventke i III bez korektora - oba oczywiscie z ABS-em... ale to już tak poza tematem...
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości