Witam
Wymiana jest prosta ale napisze ci to, co napewno ci się przyda.
Ściagnięcie bebnów.
Podnosisz tył samochodu i zdejmujesz koła, wprowadz do wnetrza bebna przez otwór jednej ze śrub mocowania koła wkrętak i przesuń do góry dzwignie mechanizmu regulacji luzu.
Uściślając lewy hamulec (patzac od bagaznika), wkrętak wkładasz w poziomie z blaszanym kołpakiem piasty z lewej strony kołpaka i kręcisz go góry
Zdejmujesz blaszny kołpak z smarem, najlepiej podważając płaskim wkretakiem.
Wyjmujesz zawleczke, odkręcasz koronową przeciwnakretke.
Odkręcasz nakrętke czopa piasty i wyjmujesz łożysko.
Bęben jest twój!!
Reszta jest prosta pytaj jak nie będziesz wiedział.
Ale jest jeszcze jeden hak, a mianowicie luz łożyska piasty koła tylnego ale nie ma problemu wszysto ładniutko ci napisze:
jak wszystko poskręcasz szczęki plus beben to........ NAKRETKĘ CZOPA PIASTY dokręcasz do oporu a nastepnie ją poluzowujesz, dokrecasz powoli nakretkę, aż znajdująca pod nią podkładka bedzie mogła być przesuwana w kierunku promieniowym pod naciskiem palca (lub za pomocą końca wkretaka nie tworząc dzwigni) z wyczuwalnym niewielkim oporem.
No i pamiętaj o smarze w przestrzeni miedzy dwoma łożyskami no i do kołpaka.
POWODZENIA
