vw jetta mk2 kłopoty z gaźnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

peterek6

vw jetta mk2 kłopoty z gaźnikiem

Post autor: peterek6 » wt sty 25, 2005 23:04

ludzie czy ktoś ma pomysł co dolega mojej JETCE. Na zimnym silniku gaśnie na małych obrotach a po nagrzaniu też gaśnie .Mam instalacje gazową i na gazie jest to samo.Słyszałem że moze to bycproblem zwiazany z podciśnieniem .Proszę o pomoc.



kwiatekm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kwiatekm » śr sty 26, 2005 23:13

A regulowałes obroty może? Może dostaje lewe powietrze. Jak na benzynie to może dysza wolnych obrotów. Moze zapchany filtr powietrza. Taki objaw moze byc na gazie ze ma za malo powietrza.



kwiatekm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 14:24
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: kwiatekm » śr sty 26, 2005 23:13

A regulowałes obroty może? Może dostaje lewe powietrze. Jak na benzynie to może dysza wolnych obrotów. Moze zapchany filtr powietrza. Taki objaw moze byc na gazie ze ma za malo powietrza.



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

lewe powietrze

Post autor: piru » śr sty 26, 2005 23:55

ja mialem podobne problemy zaraz jak dorwalem swojego gofra (tez gaznik) po sprowadzeniu z niemcowa. Okazalo sie ze przewody byly juz sparciale i zasysal lewe powietrze. Wymienilem filtr powietrza, przewody a i tak zdazalo mu sie zgasnac. Okazalo sie ze siadl podcisnieniowy wyprzedzacz zaplonu (ta banka na aparacie) po wymianie na sprawny dolegliwosci ustaly i smiga jak zloto juz 5 miechow. Powodzenia i grunt to sie nie zrazac do VW. :chytry:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » czw sty 27, 2005 00:23

Sprawdż w miarę możliwości czy wszystkie podciśnienia są szczelne i nie poodłączane. A jeśli chodzi o podciśnieniowy regulator wyprzedzenia zapłonu to na wolnych obrotach nie ma za dużo do gadania, on dopiero w pełni działa jak silnik jest obciążony na wyższych obrotach.



peterek6

Post autor: peterek6 » pt sty 28, 2005 22:39

panowie dzięki za podpowiedzi ale juz jest ok poprostu padł parownik od gazu i po wymianie wszystko jest ok



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości