Silnik ABU zapieczone pierścienie

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
diabel199432
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 10:30
Lokalizacja: Rożnowo/Oborniki
Kontakt:

Silnik ABU zapieczone pierścienie

Post autor: diabel199432 » śr mar 30, 2011 21:55

W Golfie MK3 z silnikiem 1.6 ABU mam zapieczone pierścienie... Powiedzcie mi czy po wymianie pierścieni będzie tak jak powinno być, czy może lepiej kupić silnik i zrobić przekładke?


Obrazek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Silnik ABU zapieczone pierścienie

Post autor: Haki » śr mar 30, 2011 22:32

Jeśli to tylko pierścienie - to po wymianie powinno być ok .... ale dałbym to komuś kto się tym profesjonalnie zajmuje by sam ocenił ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Silnik ABU zapieczone pierścienie

Post autor: jeryk10 » śr mar 30, 2011 22:38

Jezeli masz zapieczone pierscienie to nie masz kopresi i nie odpalisz go a od czego sie zapiekly jedyna przyzyna to jadanc autem bez plynu


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

piteR-ek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pn sty 19, 2009 19:01

Silnik ABU zapieczone pierścienie

Post autor: piteR-ek » czw mar 31, 2011 10:38

jeryk10,
hahah :D Ale baśnie, możne olej będzie palić ?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Re: Silnik ABU zapieczone pierścienie

Post autor: jeryk10 » czw mar 31, 2011 15:45

piteR-ek pisze:jeryk10,
hahah :D Ale baśnie, możne olej będzie palić ?
No to sa basnie


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
diabel199432
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz sie 15, 2010 10:30
Lokalizacja: Rożnowo/Oborniki
Kontakt:

Silnik ABU zapieczone pierścienie

Post autor: diabel199432 » czw mar 31, 2011 21:25

Czyli taniej wyjdzie remontować, czy swapa zrobić?


Obrazek

Awatar użytkownika
piotrek gti_abf
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
Lokalizacja: okolice Wielunia

Silnik ABU zapieczone pierścienie

Post autor: piotrek gti_abf » czw mar 31, 2011 21:36

Moim zdaniem lepiej naprawić, bo po naprawie będziesz wiedział co masz, chyba że masz silnik na wymiane na 100% sprawny. Tak czy inaczej ostateczna decyzja należy do Ciebie :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości