sąda lambda (pewnie było)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

sąda lambda (pewnie było)

Post autor: plazma » ndz cze 04, 2006 13:31

A wiec tak mam troszke za duże spalanie wiec zacząłem grzebać i mam pytanie jak powinna byc podłączona sąda, silnik 1,8 RP, sąda jedno przewodowa.
bo u mnie jest chyba jakas przeróba albo celowo ktoś namieszał, bo przewód od sądy łaczy sie z przewodem który idzie gdzies tam nie wiem gdzie:), ale tez przed tym łaczniem jest zwarty do masy na pokrywie zaworów. tak chyba być nie powinno? :grrr:



pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » ndz cze 04, 2006 14:12

jak sonda jest jednoprzewodowa to nie ma prawa byc zmasowana ale...... przypatrz się dobrze bo może być jeden kabelek a w nim 2 żyły... wtedy jeden do masy a drugi do kompa podpiety i wtedy bedzie OK



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » ndz cze 04, 2006 15:34

no właśnie tak też jest :) moja pomyłka ale dzieki za pomoc:) :bigok:


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz cze 04, 2006 15:40

w rp srodkowa zyla idzie gdzies tam a ekran(oplot)tak jak napisales do pokrywy od zaworow.



toxikpage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 15:49
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: toxikpage » ndz cze 04, 2006 15:58

jeżeli masz duże spalanie, a objawy są podobne do źle działającej sondy, to spróbuj wyczyścić silniczek krokowy, przepływomierz i odme, sprawdź tez kable wys. napięcia i świece



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » ndz cze 04, 2006 20:34

toxikpage, wiesz dziek za pomoc ale jakbyś mógł napisać co gdzie jest bo jestem kąpletny laik (narazie) z budowy vw, mam go od miesiaca, i nie mam czasu żeby troche podłubać:( tak że po kolei i napewno dam rade:D


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz cze 04, 2006 22:28

narazie sprawdz sonde i gume pod monowtryskiem,jak juz bylo tu wielokrotnie pisane psiknij jakims dezydorantem pod monowtrysk w czasie pracy silnika jak sie zmienia obroty to guma do wymiany,narazie zostaw inne rzeczy w spokoju.RP niema przeplywomierza a jesli masz olej w filtrze owietrza to odma ale jesli jest sucho to odma ok.(w rp zadkosc aby byl problem z odma co innego 1.3)
Ostatnio zmieniony ndz cze 04, 2006 22:31 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.



pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » ndz cze 04, 2006 22:31

toxikpage pisze:objawy są podobne do źle działającej sondy
sprawdz czy kabelek od sondy Ci się nie urwał... albo złączka/przejsciowka mogła skorodować



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » pn cze 05, 2006 18:35

wiec tak sonde sprawdzałem tylko że multi metrem pokazał 0,3-0,7 V podłączenie jest ok, guma wymieniona około 1,5 miesiąca temu dla spokoju sprawdze sposobem z odorantem:D filtr powietrza czysty a tak przy okazji bo nie wiem co ma wspulnego odma ze spalaniem? :blush:


próba odorantowa zaliczona wynik: ok obroty nie wzrastaja

wiec prosze o inne sugestie :otepienie:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 73 gości