AJM FMIC 155KM 365nm regulacja turbiny Wykres Logi pomocy!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fojt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 13:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

AJM FMIC 155KM 365nm regulacja turbiny Wykres Logi pomocy!!

Post autor: Fojt » sob mar 12, 2011 22:11

Ostatnio zmieniłem turbine na regenerowaną jedynie zawór został przekręcony ze starej. Po zmianie auto nie jedzie tak jak wcześniej. Turbina pompuje o 0,1bar mniej i ma niezłego muła do 2000rpm. po wciśnięciu pedału gazu turbo wstaje po 1-2sekundach jest to drażniące przy wyprzedzaniu itp. Ostatnio na autostradzie turbina coraz mniej pompowała aż wkońcu ciśnienie spadło do zera... Okazało się że rozkręciła się cała regulacja zaworu regulującego wychylenie łopatek :/ Mechanik zakręcił to wg siebie. Troszkę się poprawiło turbina pompuje 1,2bar choć stara turbina pompowała 1,3-1,4bar.

Jakiś czas temu zostały poregulowane łopatki wg turbiny w samochodzie kolegi(długość sztangi zaworu) ma też podobny program. Autko lepiej sie zbiera ale na niskich obrotach nie może zabrać... Przy ostrej jeździe w okolicach najwiekszego Momentu jak i mocy przy zmianie biegu auto ciągnie wraz popuści zawór i znowu daje. Teraz przy 2,5rpm ciśnienie dochodzi do 1,8bar i wraca na 1,2bar. Dołączam wykres po chipie na starej turbinie bez FMIC. Drugi wykres chip bez korekty FMIC i turbina po regeneracji ze starym zaworem. Czy jak zmniejsze doładowanie podniesie się moc na wyższych obrotach ?? Z góry dzięki
Log (1 - 011)
Log (2 - 003,008,011)

Przed regeneracją:
Obrazek

Po regeneracji +FMIC i poregulowaniu(chyba za mocno)
Obrazek


Obrazek
Mk6 GTI DSG 2.0 TSI Stage 4

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

AJM FMIC 155KM 365nm regulacja turbiny Wykres Logi pomocy!!

Post autor: evolution » ndz mar 13, 2011 15:22

moc sie nie wzrosnie jak zmniejszysz doladowanie, jedyna roznica w mocach ktora masz podparta na wykresie wynika z poteznego overboostu.
co do twojego. problem moze tkwic w dwoch rzeczach. albo wadliwej turbosprezarce, albo slabym sofcie i sytuacji ktora byla codziennoscia lat temu 10 gdzie by turbina pracowala poprawnie i dmuchala odpowiednio krecilo sie sztanga do tego momentu az uzyskiwalo sie oczekiwany rezultat. teraz robi sie to softem


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Fojt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 13:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

AJM FMIC 155KM 365nm regulacja turbiny Wykres Logi pomocy!!

Post autor: Fojt » ndz mar 13, 2011 19:28

w regulacje wczesniej nie ingerowałem dopiero jak rozkręciła się sama zaczły się regulacje. Po samej zmianie turbiny i przerzuceniu zaworu męczyła mnie zwłoka na niższych obrotach i przy 1,5obr auto pod lekką górke zwalniało przy pełnym gazie. Czy może być wadliwy zawór ?? N75 sprawdzałem i jest OK (przerzuciłem z od kolegi AJM który śmiga dobrze)


Obrazek
Mk6 GTI DSG 2.0 TSI Stage 4

Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

AJM FMIC 155KM 365nm regulacja turbiny Wykres Logi pomocy!!

Post autor: skibszczok » sob mar 26, 2011 20:30

w moim afnie mam bardzo podobny problem. Dolaczam sie do pytania.


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
Fojt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 13:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

AJM FMIC 155KM 365nm regulacja turbiny Wykres Logi pomocy!!

Post autor: Fojt » sob mar 26, 2011 21:19

Ja dziś zauważyłem że coś nie tak jest z gruszką sterującą sztangą. Przewód jest 100% OK . Odpiołem go od N75 i zasysałem powietrze i końca nie było a przecież powinno wytworzyć się podciśnienie? Chyba że sie myle ???


Obrazek
Mk6 GTI DSG 2.0 TSI Stage 4

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

AJM FMIC 155KM 365nm regulacja turbiny Wykres Logi pomocy!!

Post autor: italiano_83 » śr mar 30, 2011 19:45

Fojt pisze: i końca nie było a przecież powinno wytworzyć się podciśnienie? Chyba że sie myle ???
Po odpięciu wężyka od N75 i zasysaniu powietrza sztanga powinna zostać wciągnięta do gruszki, skoro zasysasz a sztanga się nie rusza, to albo masz dziurawy wężyk, albo gruszka podciśnienia jest nieszczelna , choć po logach nic na to nie wskazuje.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Fojt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 13:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

AJM FMIC 155KM 365nm regulacja turbiny Wykres Logi pomocy!!

Post autor: Fojt » śr mar 30, 2011 21:25

Wężyk wypiołem i sprawdziłem także jest OK. Moim zdaniem tylko gruszka bo co innego. Sztanga chodzi ok. a zassac nie mozna.


Obrazek
Mk6 GTI DSG 2.0 TSI Stage 4

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości