AGU LPG + Chip

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: Mr Coffee » ndz mar 20, 2011 01:34

Witam! Troche zebrałem wiedzy na ten temat ale im więcej czytam to tym bardziej dochodze do niczego :-( Jestem na posiadniu Goferka GTI 1.8T AGU mam założoną instalacje lpg Zavoli (reduktor Zavoli S, wtryski Zavoli PAN) do tej pory wszystko ładnie hulało przejechałem 20tys km i jestem zadowolony na potwierdzenie krótki filmik:
" onclick="window.open(this.href);return false;
(może na ost 2-3 tys km moc spadła ale podejrzewam ze reduktor już sie wysłużył).
Zamierzam go chipnąć u GTO (do chipa ewentualnie dolot, fmic i wyciąć kata) i dlatego mam takie pytanie:
Jaki reduktor założyć? Czy te wtryski mogą zostać? (na forum lpg napisali mi, że to badziew ale skoro u mnie ładnie pracują... heh)
Może ktoś już miał najpierw założony lpg a później chipował?
Bardzo prosze o odpowiedź. Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony wt lis 13, 2012 22:27 przez Mr Coffee, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Re: AGU LPG + Chip

Post autor: wojti2001 » pn mar 21, 2011 10:55

Wtryski hana, reduktor gold. Pamietaj, aby przy strojeniu benzyny nie dopuscic, aby wtryski z benzyny byly dluzej otwrte niz 70%, gdyz powyzej moze skutkowac zapetlaniem sie wtryskow gazowych, co bedzie prowadzilo do bledow


MK IV AJM

Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: kubamzk » sob mar 26, 2011 16:37

tez mam agu + lpg i zastanawiam sie nad chipem z tym ze musze wpierw wumienic turbine bo juz przepuszcza i sie poci, na hamowni wyszlo 136koni, i chyba zamiast K03 wloze model K04 tt 225koni, tylko czy orientuje sie ktos czy trzeba cos przerabiac?? czy bedzie pasaowala bez problemu??



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

Re: AGU LPG + Chip

Post autor: Mr Coffee » sob mar 26, 2011 17:41

kubamzk pisze:tez mam agu + lpg i zastanawiam sie nad chipem z tym ze musze wpierw wumienic turbine bo juz przepuszcza i sie poci, na hamowni wyszlo 136koni, i chyba zamiast K03 wloze model K04 tt 225koni, tylko czy orientuje sie ktos czy trzeba cos przerabiac?? czy bedzie pasaowala bez problemu??
zamiast K03 to włóż KO3s (jest p&p) bo do K04 to trzeba prawie pół silnika wymienić ale na forum jest dużo o K04;) podejrzewam, że pewnie też masz lpg dobrane na styk więc na 99% musisz zmienić wtryski, reduktor i po drodze na pewno coś jeszcze dojdzie.

Dosyć dużo już zebrałem informacji na temat lpg + chip. Więc po kolei:
- dobry chip to granice 1200 pln
- reduktor 350 pln (KME Gold) lub 750 pln (IG1 Turbo)
- wtryskiwacze lpg 400-500 pln (hana, matrix)
- montaż i strojenie ???
- jeśli chce się mieć moce rzędu 190KM trzeba wymienić wtryskiwacze PB ponieważ po chipie z reguły są otwarte dłużej niż 70% więc wtryskiwacze lpg będą się zapętlać

tak więc trzeba liczyć spokojnie na te operacje 2500 pln. Drogo ale jak sie chce jeździć szybko i ekonomicznie i oczywiście bezawaryjnie to niestety trzeba zapłacić. Wcześniej liczyłem, że wszystko wyniesie mnie góra 1500 pln ale sie przeliczyłem więc póki co zostaje przy moich marnych 150KM :jezor: powoli będę zbierał na te graty i myślę, że w niedługim czasie uda się mi osiągnąć +/-180KM na lpg :)



Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: kubamzk » sob mar 26, 2011 18:35

na forum tu pisza ze k04 jest jak najbardziej pasujaca wlasnie przed chwila czytalem ze bez zadnych zian p&p
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=72&t=308032" onclick="window.open(this.href);return false;
jest tez mowa o wtryskach i chlodzeniu a to nie pol silnika:D a co do gazu to mam zenita na valtekach



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: Mr Coffee » sob mar 26, 2011 19:48

Chłodzenie to chyba bardziej powietrza bo te węże, to chodzi o doprowadzenie oleju do turbo
W każdym bądź razie pochwal sie jak już chipniesz i wystroisz na lpg :food:



Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: kubamzk » sob mar 26, 2011 20:49

fajnie to brzmi..wiesz powiem ci ze mam ta serie, a malo kiedy z niej korzystam bo szkoda mi paliwa, takze zazwyczaj jezdze ekonomicznie, takze chyba dopuki nie padnie mi do konc turbina i bedzie mi mulil to nic nie zmienie, a jak bedzie trzeba wymieniac turbo, to albo k04 albo wlasnie jak mowiles k03s, pozniej zobacze jak to bedzie wygladalo, rowniez jak rozloza sie moje zarobki :hmm: bo duzo od tego zalezy, myslalem nad chipem kontaktowalem sie z taka firma we wroclawiu to oferowali 180 koni na serii i to za 700zl, ciekawe jak to bedzie wygladalo jeszcze z tym gazem i z tym chlodzeniem czy wtryskami.



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: Mr Coffee » sob mar 26, 2011 21:37

do k03s to jedynie wtryski i fmic a do k04 troche więcej i sam zakup k04 to spory wydatek, po za tym kto jeździ na lpg to chce mieć jak najtaniej. Zawsze jest opcja zmiany Golfa na 2.8 V6 204KM + lpg :hmm:



Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: kubamzk » sob mar 26, 2011 22:09

2.8 to spory silnik i jakos malo koni..tyle ze turbina sie nie wyjezdzi :jezor: a masz takiego??



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: Mr Coffee » sob mar 26, 2011 22:50

w 2.8 nie chodzi o moc tylko o dźwięk :D ja mam to co ty czyli 1.8T AGU



Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: kubamzk » sob mar 26, 2011 22:52

a mi chodzi bardziej o wciskanie w siedzenie i przyjemnosc z jazdy nie lubie jak glosno chodzi silnik, nie lubie miec samochodu na pokaz :D wole miec z wierzchu serie a pod maska bestie :D



Awatar użytkownika
Mr Coffee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 17:31
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: Mr Coffee » ndz mar 27, 2011 00:14

V6 i GTI z zewnątrz niczym właściwie się nie różnią a dźwięk silnika to po prostu bajka wiem bo miałem VR6 i tesknie do dziś ;)



Awatar użytkownika
kubamzk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: czw cze 03, 2010 19:41
Lokalizacja: lukow
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: kubamzk » ndz mar 27, 2011 12:38

mozliwe, nie przecze aczkolwiek nie mialem jeszcze okazji posluchac tego dzwieku :-)



Awatar użytkownika
roboform550
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 781
Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
Lokalizacja: prawie Kalisz
Kontakt:

AGU LPG + Chip

Post autor: roboform550 » pt kwie 01, 2011 08:28

mrcoffee pisze:jeśli chce się mieć moce rzędu 190KM trzeba wymienić wtryskiwacze PB ponieważ po chipie z reguły są otwarte dłużej niż 70% więc wtryskiwacze lpg będą się zapętlać

Co to znaczy że są dłużej otwarte niż 70%????????

70% ale czego??????????


-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)

Instalacje LPG :dol:
http://www.dar-gaz.net

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości