Witam nie wiem czy dobry dział, ale wydaje mi się, że jest to problem z elektryką. Mianowicie chodzi o Audi 100 cc c3 mojego Ojca. Wczoraj wracając z miasta do domu, podskoczyła nieznacznie temperatura jadąc w korku, załączyła się chłodnica. Wieczorem kilka godzin po jeździe przekręcam kluczyk a wiatrak nadal chodzi - a silnik zimny. To samo było ok północy kiedy wracałem od znajomego do domu. Dziś rano przekręcam kluczyk - nadal chodzi.
Dodam, że jest to silnik 1.8 z lpg chociaż to chyba jest nieistotne. Wiem tyle, że termostat był już słaby i prosił się o wymianę. Jakieś rady? Byłbym wdzięczny za diagnozę
Wiatrak chodzi mimo zimnego silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wiatrak chodzi mimo zimnego silnika
klima jest czy nie ma.
Odepnij wtyczkę z czujnika na chłodnicy - jeśli wiatrak się zatrzyma padł czujnik
Odepnij wtyczkę z czujnika na chłodnicy - jeśli wiatrak się zatrzyma padł czujnik
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Wiatrak chodzi mimo zimnego silnika
Nie ma klimy to rocznik '85. Też myślę, że to czujnik.. dzięki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości