proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Oprócz tych membran są jeszcze inne w tym gaźniku, jak go potraktuje kompresorem to powymienia wszystkie siłowniki, a to się się raczej nie opłaca. To nie jest gaźnik do grzebania, ani dmuchania.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
golfiarzABC, już pisałem, membranki mają różnice w długości trzpienia, sama gumka jest taka sama, musisz zmierzyć trzpień w starej i kupić taką samą
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
- Lokalizacja: Katowice
Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Dzięki za wszelkie sugestie.
Wężyki wymieniłem na pierwszym miejscu, tylko nigdzie nie mają w tym oplocie, tzn wzmocnionych a te co kupiłem (Fagumit z Wolbromia) szybko się rozsypują...;/
Więc po składam ten gaźnik, naleje paliwa do komory i zdam relacje:)
Apropo gaźnika i jego części i zasady działania już przyswoiłem większość co za co odpowiada i jak wygląda i jaką ma budowę i jak sprawdzić czy działa, także na logikę nie będę czyścił kompresorem bo się porozwala część elementów a według mojego sprawdzania to wszystko jest sprawne:)
jeszcze mam takie zapytanie, co daje zaślepienie zaznaczonego wężyka na poniższym zdjęciu, bo czytałem gdzieś tylko nie mogę tego znaleźć, że wersje w manualu miały zaślepkę tego węża i jest on używany w automatach.
Prawda to ? czy bajki jakieś, bo ja mam manual i nie mam zaślepionego węża.
http://img339.imageshack.us/i/automat.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wężyki wymieniłem na pierwszym miejscu, tylko nigdzie nie mają w tym oplocie, tzn wzmocnionych a te co kupiłem (Fagumit z Wolbromia) szybko się rozsypują...;/
Więc po składam ten gaźnik, naleje paliwa do komory i zdam relacje:)
Apropo gaźnika i jego części i zasady działania już przyswoiłem większość co za co odpowiada i jak wygląda i jaką ma budowę i jak sprawdzić czy działa, także na logikę nie będę czyścił kompresorem bo się porozwala część elementów a według mojego sprawdzania to wszystko jest sprawne:)
jeszcze mam takie zapytanie, co daje zaślepienie zaznaczonego wężyka na poniższym zdjęciu, bo czytałem gdzieś tylko nie mogę tego znaleźć, że wersje w manualu miały zaślepkę tego węża i jest on używany w automatach.
Prawda to ? czy bajki jakieś, bo ja mam manual i nie mam zaślepionego węża.
http://img339.imageshack.us/i/automat.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
- Lokalizacja: Katowice
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
o ile pamiętam to do obudowy filtra powietrza
Pozdrawiam :)
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
No to ma być tam podłączone, bo służy do ustawiania klapki regulującej temp. zasysanego powietrza i z automatem nie ma nic wspólnego.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia
Masz go zaślepić i zapomnieć http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269027" onclick="window.open(this.href);return false; w tym temacie foto
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości