proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfiarzABC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
Lokalizacja: Katowice

proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: golfiarzABC » śr mar 23, 2011 17:43

Witam!

Rozebrałem swój gaźnik pierburg 2e2 z golfa 1,6 i zauważyłem, iż membrany od pompki przyśpieszającej są takie luźne i odkształcone lecz nie dziurawe i w związku z tym mam pytanie czy należy je wymienić czy tak może być?

Dodam, że mój golfina ma problemy z mocą maksymalną i może znalazłem przyczynę usterki.

Co sądzicie o tych membranach wymienić czy jeździć dalej tak jak jest??

Jeżeli uzyskam odpowiedź to możecie skasować nawet ten temat żeby nie zaśmiecać, aczkolwiek nie znalazłem informacji o tych membranach, więc postanowiłem założyć temat, mam nadzieje że moderatory nie będą mieli nic przeciwko.

Pozdrawiam


Pozdrawiam :)

golfiarzABC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
Lokalizacja: Katowice

Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: golfiarzABC » śr mar 23, 2011 20:19

a tak nawiasem mówiąc to prosiłbym jakiś link gdzie można kupić takie ustrojstwo, bo nie ma na alledrogo i ogólnie słabo z dostępem.


Pozdrawiam :)

czerwonaperła
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob lut 05, 2011 20:02

proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: czerwonaperła » śr mar 23, 2011 21:52

tu masz kolego to o co prosiłeś http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... pro=329229" onclick="window.open(this.href);return false;



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: jarek43_16 » śr mar 23, 2011 23:31

tu masz taniej http://allegro.pl/membrana-przepona-gaz ... 19457.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo tu http://allegro.pl/membrana-gaznika-skod ... 92698.html" onclick="window.open(this.href);return false;

a jak nie dziurawe to może dobre, a najlepiej to jakbyś zdjęcie dał



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: Paweł Marek » śr mar 23, 2011 23:42

Zmierz długość trzpienia starej, sa 3 rodzaje do różnych odmian 2E2, inaczej możliwa pomyłka i pompka nie będzie miała właściwego wydatku. Co do mocy - pompka tryska dodatkowe paliwo w chwili naciskania gazu, kiedy już jest wciśnięty i utrzymywany w stałej pozycji ona nie działa, czyli - poprawia przyśpieszenia ale bez wpływu na prędkość maksymalną .


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

golfiarzABC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
Lokalizacja: Katowice

Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: golfiarzABC » czw mar 24, 2011 11:20

Mi potrzeba taką membrane jak na fotce.

http://img854.imageshack.us/img854/4678/pompka5.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://img651.imageshack.us/i/membrana1.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

A oto mój gaźnik, wężyk zaznaczony na czerwono był pęknięty praktycznie całkiem na pół

http://img856.imageshack.us/img856/7347/ganik3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Ponadto kabelek z czerwonym złączem zaznaczony na czerwono był urwany- trzymał się tylko na izolacji, która przy aucie ma kolor czarno-żółty:

http://img94.imageshack.us/img94/456/ganik4.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

No więc to by było na tyle z fotkami.

Przy okazji zapytam jakie objawy dają te uszkodzone zaznaczone na czerwono elementy i co warto zrobić przy tym gaźniku skoro mam go już odkręconego?

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi!


Pozdrawiam :)

golfiarzABC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
Lokalizacja: Katowice

Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: golfiarzABC » czw mar 24, 2011 14:05

Aha i jeszcze jedno małe pytanko, kręcąc w lewo śrubą 13mm od siłownika podwyższonych obrotów to obroty powinny się zwiększać czy zmniejszać?


Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: Paweł Marek » czw mar 24, 2011 15:42

zmniejszać. Tylko lewo znaczy lewo jakbyś patrzył od tyłu na śrubę, czyli powiedzmy: wykręcając śrubę zmniejszasz wolne obroty. Węzyk = przestaje własciwie działać siłownik 3 położeniowy - akurat ten zdaje się daje spadek wolnych na rozgrzanym silniku, kabelek = przestaje działaś grzałka spręzyny bimetalowej ssania - ssanie działa za długo - rzecz mało istotna


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

golfiarzABC
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr mar 18, 2009 23:54
Lokalizacja: Katowice

Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: golfiarzABC » czw mar 24, 2011 16:48

Paweł Marek Spadłeś mi z nieba.
Dzięki serdeczne!
a mógłbyś jeszcze zerknąć na te załączone wyżej membrany?
i jeszcze doradź co mogę posprawdzać/ wyczyścić w tym gaźniku skoro mam go na biurku.
Aha nie rozkręcałem gaźnika na części pierwsze ale wylało mi się paliwo z komory pływakowej i tak sobie pomyślałem żeby wlać do niej paliwo po zamontowaniu na aucie, przed podłączeniem węża paliwowego, czy ma to sens czy wystarczy pod pompować pedałem gazu i dojdzie paliwo?
Pytam, bo kiedyś oszukał mnie wskaźnik paliwa i się skończyło a jak ponownie zatankowałem to musiałem kręcić z 8-10 razy rozrusznikiem zanim załapał pomimo iż wcześniej kilkanaście razy pompowałem gazem.

Dzięki za poświęcenie czasu


Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: adamtb » czw mar 24, 2011 21:39

Jeżeli te membranki Ci nie ciekną i nie są jeszcze jak sitko to nie jest tak źle, przeczyść gaźnik (najlepiej przedmuchaj np.kompresorem) wymień wężyki - to grosze kosztuje,przylutuj kabelek, pozakręcaj i wyreguluj. Możesz np. strzykawką i wężykiem wlać paliwo do komory pływakowej, nie będzie trzeba tyle kręcić.



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: DaroW » czw mar 24, 2011 21:46

Tylko nie kompresorem, bo będzie po gaźniku, to nie gaźnik od ruskiego czołgu. Jak nie trzeba to się tego gaźnika nie dotyka, bo po głupim grzebaniu nikt oprócz fabryki Pierburg tego gaźnika nie wyreguluje prawidłowo.



Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Re: proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: adamtb » czw mar 24, 2011 22:05

DaroW pisze:Jak nie trzeba to się tego gaźnika nie dotyka, bo po głupim grzebaniu nikt oprócz fabryki Pierburg tego gaźnika nie wyreguluje prawidłowo.
I tu się mylisz, ja też się go bałem jak ognia ale jak się go zrozumie (co za co odpowiada) to jest bułka z masłem. Sam go rozkręciłem do najmniejszej śrubki, poskładałem i wyregulowałem że chodzi teraz jak nówka (Paweł Marek mi trochę pomógł z zaworem termiczno czasowym bo błędnie myślałem)
Ostatnio zmieniony czw mar 24, 2011 22:11 przez adamtb, łącznie zmieniany 2 razy.



DaroW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: czw sty 28, 2010 19:25
Lokalizacja: okol. Czewy

proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: DaroW » czw mar 24, 2011 22:09

Tylko, że pytał ktoś kto nie zna tego gaźnika i takie rady pozwolą mu tylko popsuć ten gaźnik.



Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

proszę o ocene stanu membran p. przyśpieszenia

Post autor: adamtb » czw mar 24, 2011 22:13

a jeżeli membrany ma wyciągnięte to nic mu nie będzie nawet jak go potraktuje kompresorem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 4 gości