Wymiatajace 1.6 TD z Polski
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
fajna fotka szybka maszyna ja zakladam do siebio pompe orginalną zrobioną ponoć na cacy ze zapomne nawet o jej kosztach tylko musze jeszcze ją założyć a sam tego nie zrobie czekam na kumple co wie jak sie zmienia pasek i kąt ustawia jak zamontuje i wszystko wyreguluje to tez moze taką fotke jak kolega strzele:) choć to passat wiec nieco cięższy ale moze da rade
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
temperatura tak jakoś spadła po zrobieniu głowicy. rozgrzewa sie do połowy i ponad w zasadzie tylko w korku. na hamownie podjade jak dokręce głowice i zdejme wężyk z westa bo na razie nie chce przesadzać. ale powiem szczerze że wolałbym pojechać na sprawdzenie licznika, bo jak kiedyś sprawdzałem jadąc równo ze scenikiem, który miał licznik LCD i mój pokazywał mniej niż wyczytałem u niego
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Może mi ktoś panowie uświadomić gdzie w 1Z się do tego dobrać?
Ewentualnie gdzie wpiąć Boosta.
Z tego co wyczytałem należy zwiększyć ciśnienie w turbinie oraz dawkę paliwa.
Czy to zwiększenie dawki paliwa mocno podnosi spalanie w aucie przy spokojnej jeździe. Niby wyczytałem, że nie ale wolę się upewnić
Ewentualnie gdzie wpiąć Boosta.
Z tego co wyczytałem należy zwiększyć ciśnienie w turbinie oraz dawkę paliwa.
Czy to zwiększenie dawki paliwa mocno podnosi spalanie w aucie przy spokojnej jeździe. Niby wyczytałem, że nie ale wolę się upewnić
znaczy sie dobrać do dawki i ciśnienia ? bo nie wiem.
bosta wpina sie w wężyk który idzie z turbo do takiego zaworka w kształcie puszki. u ciebie przydałoby sie vaga podpiąć żeby potem jaj nie było. natomiast zwiększenie dawki to ciekawe ale podobnie jak chip, może nawet wpłynąć na zmniejszenie zużycia paliwa. mocy jest więcej, momentu też, czasem sie zdarza że ich wykresy zejdą troche w dół obrotów co w efekcie daje mocniejsze auto w dole obrotów a to prowadzić może do zmniejszenia spalania
bosta wpina sie w wężyk który idzie z turbo do takiego zaworka w kształcie puszki. u ciebie przydałoby sie vaga podpiąć żeby potem jaj nie było. natomiast zwiększenie dawki to ciekawe ale podobnie jak chip, może nawet wpłynąć na zmniejszenie zużycia paliwa. mocy jest więcej, momentu też, czasem sie zdarza że ich wykresy zejdą troche w dół obrotów co w efekcie daje mocniejsze auto w dole obrotów a to prowadzić może do zmniejszenia spalania
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
Rafit, ogromna zaleta zaleta silnikow TDI jest to, ze mozna w nich wymieniac osprzet na taki z mocniejszych wersji. Poczytaj o modyfikacjach kolegi aw69. Wcale nie trzeba zmieniac silnika, na poczatek mozna kupic wtryskiwacze od wersji 110 koni, ASV za okolo 900zl nowe. Do tego wgrac program u dobrego tunera i autko odzyje a "chipa" sie pozbyc
[ Dodano: Sob Cze 03, 2006 12:12 am ]
zobacz ten temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50493
[ Dodano: Sob Cze 03, 2006 12:12 am ]
zobacz ten temat: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=50493
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości