" onclick="window.open(this.href);return false;
W międzyczasie udało mi się dorobić kolektor i kupić nowy komputer od KR.
![Obrazek](http://i834.photobucket.com/albums/zz261/dddmlodybbb/DSCN3506.jpg)
Tu po zamontowaniu gaźników i wyprowadzeniu króćców podciśnienia do komputera:
![Obrazek](http://i834.photobucket.com/albums/zz261/dddmlodybbb/DSCN3704.jpg)
Musiałem pobawić się kabelkami bo w sciro był 1.8 8v żeby podłączyć komputer. Po założeniu kolektora z gaźnikami oraz podłączenia podciśnień auto nie chciało odpalić. Myślałem że to błąd w podłączeniu elektryki. Iskra, paliwo było, zapłon w miarę dobrze ustawiony ( na oko ). Jak podało się paliwo strzykawką bezpośrednio w gaźnik próbował załapać. To podsunęło mi pomysł żeby przeczyścić gaźniki. Po wyczyszczeniu i po korekcji ustawieniu zapłonu auto odpaliło bez najmniejszego problemu.
Pozostało mi rozwiązanie problemu podciśnienia do serwa. W kolektorze za mało jest miejsca na kolejne dziury i wyprowadzenie do serwa. Synchronizacja i prawdopodobnie zwiększenie dawki paliwa.