dymi przy odpalaniu MK4 ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

falkow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lip 01, 2009 21:27
Lokalizacja: Ostrowiec
Kontakt:

dymi przy odpalaniu MK4 ALH

Post autor: falkow » śr mar 23, 2011 20:43

witam

mam problem dymi mi na siwo przy odpalaniu i nierówno chodzi, po 15 sekundach jest ok
były zmienione wtryski z ALH na ASV

mam takie logi statyczne przy zapalaniu:
Grupy: 001,005,001,005 - http://vaglog.rtnet.pl/falkow8_40322.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 001,005 - http://vaglog.rtnet.pl/falkow8_40323.html" onclick="window.open(this.href);return false;

może miałby ktoś jakieś wskazówki odnośnie adaptacji?

wcześniej było wszystko ok....

pozdro


VEK

grzego2409
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: ndz gru 30, 2007 13:26
Lokalizacja: świdnik/sandvika
Kontakt:

dymi przy odpalaniu MK4 ALH

Post autor: grzego2409 » śr mar 23, 2011 20:48

Witam kolege mialem podobny problem w silniku AHF po wymianie na wtryski 216 pomogło zwiekszenie kawki rozruchu adaptacje kanał 005



falkow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lip 01, 2009 21:27
Lokalizacja: Ostrowiec
Kontakt:

dymi przy odpalaniu MK4 ALH

Post autor: falkow » śr mar 23, 2011 21:25

Dzięki za odpowiedź
aktualnie zwiększyłem i rano zobaczę co się będzie działo pod wydechem... bo mnie denerwuje ;)


VEK

gelek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob lis 01, 2008 13:20
Lokalizacja: Lublin

Re: dymi przy odpalaniu MK4 ALH

Post autor: gelek82 » czw mar 24, 2011 00:34

kąt wtrysku sprawdź, bo ja jak miałem zły to kiepsko odpalał i strasznie dymił na biało, może siwo :)



falkow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lip 01, 2009 21:27
Lokalizacja: Ostrowiec
Kontakt:

dymi przy odpalaniu MK4 ALH

Post autor: falkow » czw mar 24, 2011 08:19

kąt wtrysku według Vag mam ok tj. zakres między 48-52
http://vaglog.rtnet.pl/falkow8_40146.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ale spróbuję skorygować, w którą stronę proponujecie?\

aha jednak zadymił troszkę z rana [ale nie zauważyłem nierównej pracy] później jak go przygazowałem delikatnie też coś poleciało i już był spokój
popołudniu podam mu jeszcze więcej na to 005...

a czy ustawienia w tej grupie mogą mieć wpływ na błąd 17965 Przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania?
ponieważ jak poprzestawiałem 001 i 005 za pierwszym razem to mi sie pojawił ten błąd przy około 4000 obrotów,
po zmianie dawek nic się nie dzieje nawet przy 5000rpm...


VEK

gelek82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob lis 01, 2008 13:20
Lokalizacja: Lublin

Re: dymi przy odpalaniu MK4 ALH

Post autor: gelek82 » pt mar 25, 2011 18:55

Kąt na Vagu sprawdzałeś w nastawach zablokowanych - czyli po przejściu w programie do opcji "Basic Settings" ?
bo tam należy go sprawdzać !!!

przejrzyj to
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=381902" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

dymi przy odpalaniu MK4 ALH

Post autor: Sztomel » sob mar 26, 2011 00:12

jak zmieniałeś wtryski to sprawdź czy została założona listwa zasilająca na świece żarowe.


Obrazek

falkow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr lip 01, 2009 21:27
Lokalizacja: Ostrowiec
Kontakt:

Re: dymi przy odpalaniu MK4 ALH

Post autor: falkow » wt mar 29, 2011 09:53

sam zmieniałem wszystko pozakładałem jak trzeba... :grin:

świece posprawdzane, grzeją jak trzeba, wymienione na nowe po pojawieniu się tej przypadłości.

ogólny opis sytuacji jaka miała miejsce:

wszystko było idealnie do czasu małej stłuczki , wówczas uszkodzeniu uległ przedni prawy róg auta i popękał intercooler (warsztat w którym robiłem auto mi go posklejał). AUto stało 3 tyg w tym warsztacie.
Przy odbiorze auta i pierwszym odpaleniu pojawił się dym na 15 sekund i od tamtej pory z nim walczę.
Pierwsze co wymieniłem intercooler - oczywiście uzbierało się troszkę oleju i zbiera się nadal ale to standard podobno.

Następnie usłyszałem, że to będzie wina wtrysku, więc zakupiłem od ASV, ale nic się nie zmieniło po podmianie... tylko poczułem zwiększenie mocy :chytry:

I teraz podejrzewam uszczelniacze...

dawkę na kanale 05 ustawiłem na max 33268, pali od strzała ale z tym problemu nie było
tylko ten dym mnie denewuje (teraz jest krótko przy plusowych temperaturach ale jest)

aha kąt wtrysku patrzyłem na basic settings przy ~88 stopniach temp silnika.
może przy uderzeniu się mogło coś przestawić...

dziękuję za wszelkie sugestie :otepienie:


VEK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 82 gości