
a jechałeś ostatnio żernicką lub awicenny?pelton pisze:ogólnie nie jest aż tak źle,

Moderator: G0 Karcio
a jechałeś ostatnio żernicką lub awicenny?pelton pisze:ogólnie nie jest aż tak źle,
Avicenny nie ale Żernicką możliwe, że tak, jeśli nie ja to evolution bo czasem tamtędy jeździ na swój warsztat jeśli Kosmonautów zakorkowanamayday198x pisze:a jechałeś ostatnio żernicką lub awicenny?
Dość o dziurach oczywiście tych na drodzepelton pisze:evolution bo czasem tamtędy jeździ na swój warsztat
masz racje ze gt22 pozno wstaje jednak wykres moze troszke mylic z gorka momentu, nie jestem zwolennikiem kopania w plecy i naped momentem dlatego staram sie go lagodnie dozowac. turbo osiaga bar doladowania juz przy 1900 rpm a zadane cisnienie maksymalne osiaga juz przy 2205 rpm z overoboostem przy 2352( dane osiagane na 4 biegu) tak ze mozna stwierdzic ze wstaje dosyc ladnieczajaa22 pisze:pelton, No to nareszcie ujrzałem wykresik, dość ładnie wyszło, tropchę pózno się budzi ale to wada gt22. Pewnie zapindala
jak chce się toczyć to się toczę, jak chcę poupalać to nie mam większych problemów, ESP mode off i torchę inaczej jeździmyczajaa22 pisze:niech właściciel się wypowie
czast to pewnie zweryfikuje, oczywiście, że słabszy, niech wytrwa do końca roku i będzie ok...czajaa22 pisze:Jak z żywotnością takiego AJMa po takich modach bo wiadomo że to słabszy motor nić ARL
spox, powodzonka i dobrych wyników życzęczajaa22 pisze:Dla przykładu mój wykres z piękną linia momentu Chociaż jeszcze będziemy walczyć z momentem i z mocą tak do 190 paru!
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości