http://www.autocentrum.pl/go/41__Volksw ... ml?acsg=21
Bardzo ciekawy koncept, jako samochód na miasto może być w przyszłości bardzo atrakcyjną propozycją.
A tak swoją drogą: z początku myślałem, że VW chce zrobić trajkę
VW spalający litr paliwa na 100 km ?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Już ponad rok temu (w lipcu 2008) pojawił się ten prototyp, teraz go trochę wygładzili
http://www.alanbrand.com/?p=242
http://www.alanbrand.com/?p=242
VW
I co ciekawe, porównując dane prototypu sprzed roku i tego ostatnio zaprezentowanego, wychodzi na to, że nowy ma nieco większe spalanie
Tutaj więcej fotek nowej odsłony L1: http://www.netcarshow.com/volkswagen/2009-l1_concept/
Tutaj więcej fotek nowej odsłony L1: http://www.netcarshow.com/volkswagen/2009-l1_concept/
VW
VW spalający litr paliwa na 100 km ?
Pomysł ciekawy
Osiągi lipne, design nie w moim stylu, brak konkretnego dźwięku (prawdopodobnie? ) więc mieć bym go nie chciał ;d
Osiągi lipne, design nie w moim stylu, brak konkretnego dźwięku (prawdopodobnie? ) więc mieć bym go nie chciał ;d
- skymax
- Gadatliwa bestia
- Posty: 562
- Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
- Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
- Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
- Silnik: AGG
- Kontakt:
VW spalający litr paliwa na 100 km ?
Ot: Tak na marginesie w PL cena paliwa tyle rośnie ,że w końcu trzeba będzie szukać innych rozwiązań nie patrząc na wygląd i osiągi byle jechało z punktu A do B , dobry rozwiązaniem jest samochód elektryczny tylko ,że takie na które stać przeciętnego Kowalskiego to obecnie pasqudne , mało efektywne i małe auta .
Rozwiązaniem jest TESLA samochód w pełni elektryczny , sportowy o wyglądzie Lotusa Elise . Oglądałem TOP GEAR w testach ogrania Lotusa i potrafi na pełnym ładowaniu przejechać 300km . Koszt 100km to ok 12zł / 2,5 funta . Tylko cena TESLI w granicach 450tys zł tyle co Lambo czy Ferrari lub SLS i narazie to wadliwy samochód .Ale w przyszłości może będzie takie rozwiązanie dobre .
[youtube][/youtube]
Od 0-100 = 3.9sek
[youtube][/youtube]
Rozwiązaniem jest TESLA samochód w pełni elektryczny , sportowy o wyglądzie Lotusa Elise . Oglądałem TOP GEAR w testach ogrania Lotusa i potrafi na pełnym ładowaniu przejechać 300km . Koszt 100km to ok 12zł / 2,5 funta . Tylko cena TESLI w granicach 450tys zł tyle co Lambo czy Ferrari lub SLS i narazie to wadliwy samochód .Ale w przyszłości może będzie takie rozwiązanie dobre .
[youtube][/youtube]
Od 0-100 = 3.9sek
[youtube][/youtube]
[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]
VW spalający litr paliwa na 100 km ?
Słyszałem w mediach o firmie Tesla. Specjaliści w swojej dziedzinie
Osiągi niesamowite. Tylko brakuje tego dźwięku spalinowego silnika, do którego z pewnością jesteśmy przyzwyczajeni Cena... hmmm zaporowa. Nikt się nie przejmuje spalaniem, jak kupuje Lambo czy Ferrari. Póki co, pojazd Tesli to taki oryginalny gadżet na kółkach dla zamożnych tego świata lubiących nowinki techniczne, a nie ekonomię
Tak w ogóle w Warszawie Bank Ochrony Środowiska kupił dwa elektryczne samochody Mitsubishi i-MiEV. Cena za 1 szt - 100 tyś zł. Może przejechać 150 km na jednym ładowaniu, w Warszawie jest ponoć obecnie 10 punktów ładowania silników elektrycznych. Więc póki co infrastruktura ta jest kiepsko rozwinięta. A swoją drogą lobby paliwowe rządzi, ceny paliw idą w górę i póki elektryczne samochody nie stanieją - nie ma szans na jakąkolwiek zmianę w tej kwestii
Na czas obecny firmy nastawiły się na downsizing silników benzynowych, oferujących małe pojemności, turbo/kompresor i szeroki zakres dostępnego momentu obrotowego przy dość niskim zużyciu paliwa.
Osiągi niesamowite. Tylko brakuje tego dźwięku spalinowego silnika, do którego z pewnością jesteśmy przyzwyczajeni Cena... hmmm zaporowa. Nikt się nie przejmuje spalaniem, jak kupuje Lambo czy Ferrari. Póki co, pojazd Tesli to taki oryginalny gadżet na kółkach dla zamożnych tego świata lubiących nowinki techniczne, a nie ekonomię
Tak w ogóle w Warszawie Bank Ochrony Środowiska kupił dwa elektryczne samochody Mitsubishi i-MiEV. Cena za 1 szt - 100 tyś zł. Może przejechać 150 km na jednym ładowaniu, w Warszawie jest ponoć obecnie 10 punktów ładowania silników elektrycznych. Więc póki co infrastruktura ta jest kiepsko rozwinięta. A swoją drogą lobby paliwowe rządzi, ceny paliw idą w górę i póki elektryczne samochody nie stanieją - nie ma szans na jakąkolwiek zmianę w tej kwestii
Na czas obecny firmy nastawiły się na downsizing silników benzynowych, oferujących małe pojemności, turbo/kompresor i szeroki zakres dostępnego momentu obrotowego przy dość niskim zużyciu paliwa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości