Awaria czwartego wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Awaria czwartego wtrysku
a ja w swoim dawnym 1Z po zmianie z ori na ASV nowki sztuki 220/300 odczulem kolosalna roznice, nie dosc ze moc to i sposob wkrecania sie na obroty
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Awaria czwartego wtrysku
Adamm, potwierdzam miałem to samo
ori z ahu zamieniłem na te z asv i or razu bylo czuc różnice ,potem przyszły 230tki tez wyregulowane na 220 bar i było juz miło.....teraz mam wsadzone z alh i jest sraka na maxa-rowerzysci mnie wyprzedzają machajac mi ręką
ori z ahu zamieniłem na te z asv i or razu bylo czuc różnice ,potem przyszły 230tki tez wyregulowane na 220 bar i było juz miło.....teraz mam wsadzone z alh i jest sraka na maxa-rowerzysci mnie wyprzedzają machajac mi ręką
Awaria czwartego wtrysku
no właśnie panowie tu się rozchodzi o otworki i ciśnienia. podsumowując: zakładamy wtryskiwacze od AHH lub ALH które mają mniejsze otworki i wyższe ciśnienie to już wiemy że do garczków trafia znacznie mniej paliwamunior pisze: Adamm napisał(a):owszem dzieje sie tak ale nie z racji cisnien a wielkosci otworkow, i to ma znaczenie.
no własnie ,o otworki się tu rozchodzi ,są mniejsze niż w końcówkach od np.90 konnego 1Z .Obaj wiemy że jezeli to wtryski od AHH to AFN dostanie na nich muła
dlatego jakbym też miał zakładać do siebie wtryskiwacze np 216 czy 260 do M-TDI to ustawiałbym na 190bar
jednak nie zmienia to faktu że do wymęczonego życiem silnika AFN czy 1Z nie zakładałbym wtryskiwaczy 220/300bar.
bo nawet przy tych samych otworkach już wyższe ciśnienie OTWARCIA wtryskiwacza o 30bar to nie jest zwiększenie ciśnień dynamicznych panujących w układzie wysokiego ciśnienia o 30bar tylko znacznie więcej, choć wydawać się może że to tylko 30 bar to wcale tak nie jest. znacznie wcześniej już zaczyna pracować 2-gi stopień we wtryskiwaczu
-
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:55
- Lokalizacja: Pomorze
- Kontakt:
Re: Awaria czwartego wtrysku
Fahoo pisze:Adamm, potwierdzam miałem to samo
ori z ahu zamieniłem na te z asv i or razu bylo czuc różnice ,potem przyszły 230tki tez wyregulowane na 220 bar i było juz miło.....teraz mam wsadzone z alh i jest sraka na maxa-rowerzysci mnie wyprzedzają machajac mi ręką
kolego jak włozyłes te wtryski asv to co zrobiłes za ustawienia bo chce własnie tez w moim ahu wymienic wtryski a niewiem na jakie bo nieznam siezbytniona nich mozektos cos poleci jakie wtryski wybrac
Mój Variant
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Awaria czwartego wtrysku
ziomek_k_k, sprawdza sie i ewentualnie ustawia kat wtrysku i dawke paliwa
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Awaria czwartego wtrysku
ziomek_k_k,
- po 1sze to nowe odpowiednie podkładki pod wtryski
-mieć klucz dynamometryczny,bo zabawy z gwintami w elementach aluminiowych czasami konczą sie poprostu źle
-musisz wiedzieć co chcesz osiagnąć zminą wtysków jaki pułap ps?
wtryski możesz włozyć od asv -różnica odczówalna
-możesz zamówić hybrydy z 3 wielkościamo otworów:0,216 '0,230 '0,260
po zmianie wtrysków rozjedzie sie dawka i kąt wtrysku
- po 1sze to nowe odpowiednie podkładki pod wtryski
-mieć klucz dynamometryczny,bo zabawy z gwintami w elementach aluminiowych czasami konczą sie poprostu źle
-musisz wiedzieć co chcesz osiagnąć zminą wtysków jaki pułap ps?
wtryski możesz włozyć od asv -różnica odczówalna
-możesz zamówić hybrydy z 3 wielkościamo otworów:0,216 '0,230 '0,260
po zmianie wtrysków rozjedzie sie dawka i kąt wtrysku
-
- Ma gadane
- Posty: 218
- Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:55
- Lokalizacja: Pomorze
- Kontakt:
Re: Awaria czwartego wtrysku
dawke i kat wtrysku samustawieczy to tzreba komputer miec a ile kosztuje takie ustawienie u magikaFahoo pisze:ziomek_k_k,
-mieć klucz dynamometryczny,bo zabawy z gwintami w elementach aluminiowych czasami konczą sie poprostu źle
klucz kolego mam a dokreca sie na 2 kg tak??
-musisz wiedzieć co chcesz osiagnąć zminą wtysków jaki pułap ps?
chce zeby troszke ten silnik zywszy był bo to tak troche mułowato jest. a ile dla tego silnika jest tak mocy w sam raz zeby wytrzymał
-możesz zamówić hybrydy z 3 wielkościamo otworów:0,216 '0,230 '0,260
ta ale hubrydy chyba duzo drozsze sa co wiem
po zmianie wtrysków rozjedzie sie dawka i kąt wtrysku
Mój Variant
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304177
Awaria czwartego wtrysku
trzeba miec vaga
magik jak go nazwałes wezmie 100zł wiec taniej kupic kabel
magik jak go nazwałes wezmie 100zł wiec taniej kupic kabel
Awaria czwartego wtrysku
w zasadzie i te 190 bara i te 220 bara maja swoje widelki jesli chodzi o ustawienie i jak wiadomo po pewnym czasie sprezynki troszke siada sie uloza i mamay nieco mniejsze cisnienie. Czyli moze byc tak ze 190beda mialy nawet 200 barów otwarcia a te 220 beda mialy tyle samo albo i nawet mniej. Kwestia jak sa w danje chwili ustawione ile nalatane jaki material zostal uzyty itd. Ogolnie czy to wtryski od asv czy ahf czy afn to nie ma znaczenia i watpie by ktos poczul jak by mu zrobic blind test.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości