kubamzk pisze:tez mam agu + lpg i zastanawiam sie nad chipem z tym ze musze wpierw wumienic turbine bo juz przepuszcza i sie poci, na hamowni wyszlo 136koni, i chyba zamiast K03 wloze model K04 tt 225koni, tylko czy orientuje sie ktos czy trzeba cos przerabiac?? czy bedzie pasaowala bez problemu??
zamiast K03 to włóż KO3s (jest p&p) bo do K04 to trzeba prawie pół silnika wymienić ale na forum jest dużo o K04;) podejrzewam, że pewnie też masz lpg dobrane na styk więc na 99% musisz zmienić wtryski, reduktor i po drodze na pewno coś jeszcze dojdzie.
Dosyć dużo już zebrałem informacji na temat lpg + chip. Więc po kolei:
- dobry chip to granice 1200 pln
- reduktor 350 pln (KME Gold) lub 750 pln (IG1 Turbo)
- wtryskiwacze lpg 400-500 pln (hana, matrix)
- montaż i strojenie ???
- jeśli chce się mieć moce rzędu 190KM trzeba wymienić wtryskiwacze PB ponieważ po chipie z reguły są otwarte dłużej niż 70% więc wtryskiwacze lpg będą się zapętlać
tak więc trzeba liczyć spokojnie na te operacje 2500 pln. Drogo ale jak sie chce jeździć szybko i ekonomicznie i oczywiście bezawaryjnie to niestety trzeba zapłacić. Wcześniej liczyłem, że wszystko wyniesie mnie góra 1500 pln ale sie przeliczyłem więc póki co zostaje przy moich marnych 150KM
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
powoli będę zbierał na te graty i myślę, że w niedługim czasie uda się mi osiągnąć +/-180KM na lpg
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)