[mk2]gażnik 2e2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

Post autor: gor7 » czw mar 23, 2006 08:44

KamilW to jak Ci się uda to wystaw ten schemacik na forum, napewno wielu forumowiczów wtym i ja bedą Ci bardzo wdzięczni i przy najbliższej okazji odwdzieczymy sie. :pub: :grin: :bigok:


vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw

kruchal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 08, 2006 10:30
Lokalizacja: Białogard

Post autor: kruchal » czw kwie 27, 2006 15:44

gor7 pisze:Siłownik trójpołożeniowy wg mnie mam dobry, trzpień chowa się tak jak powinien. Tylko ta blaszka go nie dotyka. Jak dociśnę tą blaszkę to 9obroty spadają. Więc jak mam zrobic żeby ta blaszka go dotykała.
Mam identyczny problem, jeśli uda Ci się go rozwiązać, to daj znać, dzięki
dzisiaj też coś będę starał się pogłówkować
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 27, 2006 18:49

Jak się wyrabia przepustnica to tak się może dziać. Jest do tego regulacja. Tuż nad tym półksiężycem na który nawija się linka gazu jest śróbka na imbus. Trzeba ją popuścić i tak tam regulować, żeby trzpień siłownika 3-połozyniowego dotykał do śróby regulacyjnej. To musi być na ciepłym silniku robione i nie brał bym się za to samodzielnie bez porządnej orientacji w budowie gaxnika.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw kwie 27, 2006 20:51

kruchal pisze:Mam identyczny problem, jeśli uda Ci się go rozwiązać, to daj znać, dzięki
dzisiaj też coś będę starał się pogłówkować
trzeba wyregulowac WAX element ... jak chcesz to daj znac to ci udziele blizszych wyjasnien



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » sob maja 20, 2006 09:31

Paweł Marek pisze:takie ustawienie przepoustnicy rozruchowej na stałe na sztorc musi spowodować nierówną pracę i złe przyśpieszania w fazie rozgrzewania. Jeśliby tak nie było to znaczy że mieszanka jest mocno za bogata i wtedy pewnie auto dużo więcej spali
W takim razie gdzie i czym i w jaki sposób ustawia się mieszankę żeby nie była za bogata? Wydaje mi się ze mam za bogatą gdyż jak samochód chodzi sobie np w garażu to strasznie śmierdzą spaliny i szczypie w oczy.
Drugie pytanko - chciałbym sprawdzić ten grzybek w gaźniku (bodajże od wzbogacania mieszanki z lewej strony gaźnika) są tam takie 2 uszczelki czerwone z jakiejś foli chyba. Jeżeli po rozkręceniu okaże się ze są np popękane to czym mogę je zastąpić? Na co musze zwracać uwagę przy rozkręceniu tego grzybka?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob maja 20, 2006 10:45

No na to zeby niczego nie popsuc :) najlepiej jak membranki zastapisz orginalnymi nowymi :) mieszanke w tym gazniku sie ustawia na wiele sposobow... daj maila podesle ci serwisowke :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 20, 2006 11:24

mar_tec pisze: Jeżeli po rozkręceniu okaże się ze są np popękane to czym mogę je zastąpić?
takimi z zestawu naprawczego, jak mają być, a tak na chwilę: załóż zwykłe gumki bez otworków z detki od roweru : nieznacznie odczujesz brak działania tego zaworu a przynajmniej uszczelnisz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » wt maja 23, 2006 11:16

mam 2 pytania
1. Właściwie od czego jest ten grzybek i w którym momencie wzbogaca mieszankę?
2. Wczoraj zauważyłem. że mam pod pompką paliwa w silniku mokro. Czy to też mógłby być powód że mam wrażenie jakby go zalewało paliwem? Jak to cos się wymienia i gdzie mogę kupic taką pompkę do MKII 1.6 silnik EZ gaźnikowy. U mnie to raczej w żadnym motoryzacyjnym nie dostanę takiej pompki. Czy wystarczy tylko jakąś uszczelkę włożyć między pompką a blokiem silnika?

[ Dodano: Czw Maj 25, 2006 2:24 pm ]
Tak więc wczoraj odkręciłem to cos od gaźnika. Uszczelki wyglądały na całe, więc wkręciłem to coś spowrotem do gaźnika.
Mam kolejne pytanie, dlaczego więc mam wrażenie jakby się golfina zalewał benzyną?
Co jeszcze mam sprawdzić?



jacaman1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 01:44
Lokalizacja: koszalin

prosze o pomoc w ustawieniu ssania

Post autor: jacaman1 » ndz maja 28, 2006 02:03

posiadam gaznik 2e no i problem z ustawieniem ssania przestawilem bimetal wewnatrz oslony ssania i porozregulowywalem srubke na krzywce niemoge sobie teraz dac rady z poprawnym ustawieniem tego ustrojstwa prosze o pomoc jak to ustawic dziekuje moje gg 9421332

[ Dodano: 28 Maj 2006 02:09 ]
Paweł Marek, mam gaznik 2e i problemy ze ssaniem niewiem jak wyregulowac bimetal wewnatrz pokrywy ssania no i tej srubeczki ktora jest podspodem gaznika ta na krzywce moge prosic o pomoc jak to ustawic dziekuje
Paweł Marek, pomozesz mi w ustawieniu ssania prosze bo juz mnie szlak trafia bo niemoge sobie dac z tym rady moje gg 9421332dziekuje



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » pt cze 02, 2006 12:09

Czy ktoś tu w ogóle jeszcze zagląda?
Czy są już jakies rozwiązania dotyczące gaźnika 2E2?



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pt cze 02, 2006 12:55

Witam!!
MAM również mk2 na gaźniku 2e2 i mam taki problem .
U mnie obroty spadają całkowicie do normlnych ok.900 dopiero w momencie gdy wskazówka temp. cieczy jest na środku. czy to jest ok? dodam ze trwa to jakieś 7-8 minut.
a czytałęm gdzieś na forum ze ssanie działa ok. 2 minuty. pozdro!!



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 02, 2006 16:19

kawowy19 pisze:Witam!!
MAM również mk2 na gaźniku 2e2 i mam taki problem .
U mnie obroty spadają całkowicie do normlnych ok.900 dopiero w momencie gdy wskazówka temp. cieczy jest na środku. czy to jest ok? dodam ze trwa to jakieś 7-8 minut.
a czytałęm gdzieś na forum ze ssanie działa ok. 2 minuty. pozdro!!
Może być ok. W nowszych dwójkach z olejową poduszką silnika można ustawić na 700-750 obrotów, w starszych z twardą poduszką na 850-900. Chodzi o to żeby dragnia silnika na karoserię się nie przekazywały. Te 2 minuty to bajka. Ssanie wyłącza sie stopniowo w miarę nabierania temperatury przez silnik i im zimniej oraz im delikatniej się jedzie tym działa dłużej. Można trochę regulować czas wyłączania obracając pokrywę sprężyny bimetalowej o kilka mm w lewo (krócej działa), lub w prawo( dłużej )


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt cze 02, 2006 16:44

mar_tec pisze:Czy ktoś tu w ogóle jeszcze zagląda?
Czy są już jakies rozwiązania dotyczące gaźnika 2E2?
no jasne ze sa :) zmiana :) sam nad tym pracuje wiec jesli ktos jest zainteresowany to zapraszam do mojego tematu :)



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » sob cze 03, 2006 12:43

chodzi o sprężyne bimetalową w obudowie urządzenia rozruchowego? ona steruje ta przepustnicą i u mnie ona sie bardzo szybko otwiera do pełnego pionu. to jest ok czy nie?
szybko sie otwiera do pełnego pionu ale to nie znaczy ze obroty spadają. wydaje mi sie ze wiecej tu do roboty ma WAX element bo on wypychając ten pin zmniejsza przelot przepustnicy na spodzie gaźnika. czy coś mi sie pomieszało? jak ktos wie to niech mi dokładnie opisze jaka jest zasada działania ssania w tym gaźniku .pozdro!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 330 gości