Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
CIENKII, po tym jak to jeździ myślę, że o wyplucie serii nie musisz się martwić
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
to tak jak mojeCIENKII pisze:srednio jak jeżdze ok 10-11 litrów musze lac
po filmikach tez twierdzę ze spokojnie pokażeCIENKII pisze:chciałbym zeby pokazał serie . . choc Ci ktorzy jechali twierdza ze jak na 107ps to ,,jadzie''
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Jak obstawialibiscie:
Audi a3 1,8 125km bez LPG, kierowca wagi lekkiej i pasazer podobnie VS vento 1,9TD garrett t3, przelot 2,44", fmic, boost pin ?
Odrazu powiem, że ze swiatel do konca mojego trzeciego biegu sie bralismy potem przeszkodzily auta z naprzeciwka. Ciekaw jestem opinii.
Audi a3 1,8 125km bez LPG, kierowca wagi lekkiej i pasazer podobnie VS vento 1,9TD garrett t3, przelot 2,44", fmic, boost pin ?
Odrazu powiem, że ze swiatel do konca mojego trzeciego biegu sie bralismy potem przeszkodzily auta z naprzeciwka. Ciekaw jestem opinii.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
W vento pompa seria?
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
BENITO, masz B3?xD jakies mody? Bo jeszcze nie widzialem nigdy B3 na zywo zrobionej dobrze, a przeciez to sliczny i dobry samochod!!
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
BENITO, tak, nawet dawka nieco mniejsza niz seryjna, boost pin nadrabia.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
W sprincie AAZ, ale przy większej prędkości A3.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
swiatla zielone, on ruszyl na troche wiecej niz dlugosc auta ja stalem ( stala inspekcja transprtu nie chcialem sie narazac ) zapialem jedynke dalem do pieca on zorientowal sie oco chodzi to tez dolozyl,dwojka juz bylem na jego wysokosci potem na pol maski do przodu bylem przy trojce podobnie i przy trojce okolo odciecia bylo hamowanie. Auto kolegi, zreszta z zaprzyjaznionego tez forum.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Następnym razem zrób filmik i leć bez inspekcji.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- piotrekgal
- Forum Master
- Posty: 1407
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
BENITO, spontan to byl, przypadkowo go spotkalem przy swiatlach.
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
No i co mógł założyć? Mniej niż 14 cali nie, bo by na hamulec 256 nie weszło. Mniej niż 185 szerokości też raczej nie bo by nie wystartował. Dla opony 185/55/R14 (i 195/45/R15) mamy odchyłkę o 3.5 km/h, w przypadku pomiaru stoperem, jest to błąd pomijalny (185/50/R14 raczej nie zastosował, bo te opony prawie nie występuję i kosztują dwa razy więcej niż 185/55). Generalnie pomiar stoperem, wg. licznika można sobie wsadzić wiadomo gdzie. Jego dokładność jest porażająca.człek pisze:nie ma żadnych danych na temat opon. licznik może sobie pokazywać co chce.
Ja też bym chciał zobaczyć 100 zamkniętą w 6 sekund w mojej seryjnej KRce, ale to marzenia ściętej głowy. Ten filmik jest kolejnym dowodem, że pomiary stoper+licznik można sobie w dupę wsadzić. Zmiana na bieg 3 wychodzi w okolicach 100 km/h, tymczasem zmiana na 3 wypada gdzieś przy 90 (co można sobie łatwo policzyć przełożenia skrzynii+obwód koła).CIENKII pisze:zauwazył ktos jak gosc na filmie zmienia biegi ?? jak dziadek na emeryturze . . a start jeszcze lepszy . . . sekunde nizej da rade zejsc . . . zdrowa 16-stka potrafi przy dobrym kierowniku , zdrowych oponach , szybkiej zmanie biegów zejsc do okragłych 6 sekund !!!!
tak jeździła 16-stka kolegi z forum . . to ładnie latało http://www.youtube.com/user/tauka84#p/a/u/1/XxygGF-Vpsk" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do G-Techa to on robi dwie rzeczy dobrze, czyli 1 - jest powtarzalny 2 - poprawia samopoczucie bo jest optymistą
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
JJacek, jakby każdy chciał mierzyć czasy profesjonalnymi urządzeniami to... by tego nigdy nie zrobił.
Dlatego najprostszym urządzeniem do mierzenia czasów, które daje jakiś tam obraz jest licznik i stoper, ze sprawnie działającym paluchem obsługującego stoper. Licznik pokazuje 100 to w czym problem? Oczywiście nie mówię tu o skrzywieniach typu opony 13/50 gdzie w serii stosowane są np. 15'
Dlatego najprostszym urządzeniem do mierzenia czasów, które daje jakiś tam obraz jest licznik i stoper, ze sprawnie działającym paluchem obsługującego stoper. Licznik pokazuje 100 to w czym problem? Oczywiście nie mówię tu o skrzywieniach typu opony 13/50 gdzie w serii stosowane są np. 15'
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
kwadrat, pomiar wg licznika i stopera moze daje obraz ale do bajkopisarstwa.
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-r-2-0 ... 70664.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-r-2-0 ... 70664.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
a jak by się miał przy zlogowaniu na vagu, do tego sprawdzenie prędkości na GPS na dłuższym odcinku by pominąć odświeżanieoverrange pisze:pomiar wg licznika i stopera
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości