Przebieg raczej pewny, chociaż sprzedający się zarzekał, że ma 160.000 mimo, że na liczniku 60.000. Metodą dedukcji i nabytej wiedzy z tego forum:) stwierdziłem, że jest jednak 360tyś.
Inne niedomagania golfika to:
- silnik od wycieraczek rzęzi na panewce, wyczyściłem i nasmarowałem, hałas jest dalej ale mam pewność, że nie ma żadnych oporów i się nie spali czy coś w tym stylu
- pojawia się pojedyńcze pyknięcie w przednim zawieszeniu(?) podczas skręcania kół na 3/4, tu jeszcze nie mam pojęcia co to może być?
Po golfika pojechałem z ogłoszenia allegro, z kumplem golfiarzem. Stwierdziliśmy, że ma trochę wad, ale co ważne raczej nie bity. Ma tylko sporo obtarć i zadrapań lekko podmalowanych.
Wyposarzenie jak w wersji bonjovi tyle, że ma podmienione felgi z org. vw na inne alumy. Działa nawet klima
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Cena to 13.500 z przygotowaniem do rejestracji - teraz nie wydaje mi się zbyt atrakcyjna, ale jak już wspomniałem nie wszystko człowiek zobaczy przy kupowaniu.
Teraz muszę sobie jeszcze zmajstrować VAGa i znaleźć dobrego mechanika co i kompresje sprawdzi. Rozrząd już prawie kupiłem (ok.250zł), ale muszę jeszcze sprawdzić nr silnika żeby dobrać odpowiednią rolkę, no i nie wiem gdzie tego nr szukać?
[ Dodano: 02 Cze 2006 11:59 ]
BruceLee30 pisze:w twojej okolicy jest oddzial Tuning Mastersa proponuje udac sie na diagnostyke do nich
Cinek pisze:najlepiej podjedź do mastersa do katowic. sprawdzą co i jak, podepną komp i bedziesz wiedział co trzeba. namiary znajdziesz w necie na masters tuning
Co mogą sprawdzić i ile się ceni ta firma? Czy będę wiedział dużo więcej niż wykaże mi home made VAG?