TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000obr.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000obr.
Witam
Od jakiegos czasu zauwazylem dziwny objaw...
Mruga mi kontrolka swiec zarowych i...
przy ok 2000 obr/min auto mi rwie/szarpie/przerywa/zawiesza sie na jakas sekunde,tak jak by paliwo niedochodzilo
jest to tylko chwilowe
glownie dzieje sie to na wyzszych biegach i przy gazie wcisnietym w podloge
Wymienilem filter paliwa,weze podcisnienia ale dalej to samo
Nieznam sie ale chce dac auto to pompiarza zeby sprawdzil nastawnik,albo pompe
Bylem na diagnostyce i kolesiowi wyskoczyl blad glownego wtrysku sterujacego(nie wiem czy dobrze powtorzylem jego slowa)
Auto ma tez takie odpaly,ze nieraz jedzie jak szalone a nieraz muli jak SDI
za pomoc +++sy
Od jakiegos czasu zauwazylem dziwny objaw...
Mruga mi kontrolka swiec zarowych i...
przy ok 2000 obr/min auto mi rwie/szarpie/przerywa/zawiesza sie na jakas sekunde,tak jak by paliwo niedochodzilo
jest to tylko chwilowe
glownie dzieje sie to na wyzszych biegach i przy gazie wcisnietym w podloge
Wymienilem filter paliwa,weze podcisnienia ale dalej to samo
Nieznam sie ale chce dac auto to pompiarza zeby sprawdzil nastawnik,albo pompe
Bylem na diagnostyce i kolesiowi wyskoczyl blad glownego wtrysku sterujacego(nie wiem czy dobrze powtorzylem jego slowa)
Auto ma tez takie odpaly,ze nieraz jedzie jak szalone a nieraz muli jak SDI
za pomoc +++sy
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000obr.
do sprawdzenia wiazka do wtrysku sterujacego, jesli jest ok to wtrysk do wymiany bo sie wiesza, mozesz nie szukac nic wiecej
a blad ktory Ci wyskoczyl to blad czujnika wzniosu iglicy g80
a blad ktory Ci wyskoczyl to blad czujnika wzniosu iglicy g80
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000
wielkie thnx
a jesli sie okaze wtrysk to gdzie go szukac?allegro?
nowka,sa jakies regenerowane?czy tylko uzywki?
pzdr
a jesli sie okaze wtrysk to gdzie go szukac?allegro?
nowka,sa jakies regenerowane?czy tylko uzywki?
pzdr
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000obr.
blast3r-bley, mozesz zalozyc mocniejsze np od Cowboy'a (216tki)
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000
wiec musze kupic wszystkie tzn 4szt tak?
a nie da rady tego zregenerowac?
poszukam na forum moze ktos kogos takiego zna
a nie da rady tego zregenerowac?
poszukam na forum moze ktos kogos takiego zna
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000obr.
blast3r-bley, wtrsyku sterujacego nie zregenerujesz bo to nie kwestia koncowki a iglicy w srodku, mozesz szukac uzywki - sterujacego, ale mysle ze bardziej sie oplaca kupic komplet mocniejszych
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000obr.
mozna jeszcze najtaniej
kupic jakis sterujący i przełożyć koncówkę z tego wtrysku AHF
uzywka sterujący ze 110KM pewnie do dostania na allegro w cenie 150 PLN
dość rzadko się to psuje ale jak napisał Adammm nie da sie tego rozebrac i naprawic, czujnik połzenia iglicy jest w górnej częsci korpusu
kupic jakis sterujący i przełożyć koncówkę z tego wtrysku AHF
uzywka sterujący ze 110KM pewnie do dostania na allegro w cenie 150 PLN
dość rzadko się to psuje ale jak napisał Adammm nie da sie tego rozebrac i naprawic, czujnik połzenia iglicy jest w górnej częsci korpusu
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000
dziekuje panowie
bede szukal na allegro i zobaczymy jak cos napewno bede pisal
bede szukal na allegro i zobaczymy jak cos napewno bede pisal
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
-
- GREEN
- Posty: 666
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
- Kontakt:
TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000obr.
tez musiał wymienic wtrysk sterujący nowy bosh 1200 ale jak oddajesz start (w focie) to płacisz 900 wtrysk sprawdz u pompiarza czy kapie a potem ew. kup a tak tylko z ciekawosci zapytam nie zawiesza ci sie czasem turbo ?? wtedy kiedy jedzie jak sdi albo jak mu dajesz pedał w deche posłuchaj czy wtedy turbo gwizda ( czasto turbo sie nei włancza albo przerywa przez zatkany egr ale o tym jak go wyczyscic ew zaślepic pisze tu :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=616" onclick="window.open(this.href);return false;
ps też mam AHF'a
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=616" onclick="window.open(this.href);return false;
ps też mam AHF'a
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000
turbo wlasnie gwizda jak porobione
teraz kupilem PD AWX 131 ps i sie wystraszylem bo jak wsiadlem z AHFa na AWX to turbo nie slychac prawie
dalem auto do pompiarza zeby looknal czemu mi nie jedzie i turbo ok powiedzial reguluje itd cos tam zaslepil bo nie bylo czegos i bowiedzial ze ok
jutro przelozy mi inny wtrysk ster i zobaczymy jak bedzie dobrze jechac(nie szarpac)to juz wiem co i jak
teraz kupilem PD AWX 131 ps i sie wystraszylem bo jak wsiadlem z AHFa na AWX to turbo nie slychac prawie
dalem auto do pompiarza zeby looknal czemu mi nie jedzie i turbo ok powiedzial reguluje itd cos tam zaslepil bo nie bylo czegos i bowiedzial ze ok
jutro przelozy mi inny wtrysk ster i zobaczymy jak bedzie dobrze jechac(nie szarpac)to juz wiem co i jak
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000
wtrysk okazal sie ok
okazalo sie cos z elektryka nie halo-przewody cos tam byly luzne czy cos
i poki co nie rwie juz i nie mruga kontrolka swiec zarowych
teraz kolejny problem do zwalczenia,auto raz jedzie raz nie
nie wiem czy motor sie konczy czy turbo idzie spac
musze go shamowac...
okazalo sie cos z elektryka nie halo-przewody cos tam byly luzne czy cos
i poki co nie rwie juz i nie mruga kontrolka swiec zarowych
teraz kolejny problem do zwalczenia,auto raz jedzie raz nie
nie wiem czy motor sie konczy czy turbo idzie spac
musze go shamowac...
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
-
- GREEN
- Posty: 666
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
- Kontakt:
TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000obr.
Ciekawe czy ten zawór egr przynajmniej wyczyściełeś naprawde nie ma z tym dużo roboty
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000
wezme sie za to w week
a czym to wyczyscic?bo z tego co wyczytalem to tak latwo nie jest;/
jakis plyn?zalac to czyms i zostawic czy jak
a czym to wyczyscic?bo z tego co wyczytalem to tak latwo nie jest;/
jakis plyn?zalac to czyms i zostawic czy jak
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
-
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Re: TDI 110 ps AHF szarpie,rwie,zawiesza sie na 1s.przy 2000
chyba mam po motorze;/
5uck;/
jak go odpalam zimnego i mu wcisne gaz na jalowym tak do prawie 4000obr to tak jak by na jeden gar nie palil
zaczyna sapac,parskac,kopcic i obrotomierz fiksuje i pokazuje troche powyzej 0
5uck;/
jak go odpalam zimnego i mu wcisne gaz na jalowym tak do prawie 4000obr to tak jak by na jeden gar nie palil
zaczyna sapac,parskac,kopcic i obrotomierz fiksuje i pokazuje troche powyzej 0
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości