Kamel pisze:Hehe Na trasy to się właśnie zdejmuje
Heh... Ja mam takie "szczescie" jak latam do domu, ze zawsze po drodze patroli nawalone jak kup po roztopach, wiec wole miec dla spokoju bo juz mialem "przyjemnosc" z Panami z m.in. niebieskiej Octavii rozmawiac
Kamel,
Truckman mial tych opcji mocowania tyle, ze juz nie pamietam. Najdluzej chyba jezdzil z tablica przykrecona rowniutko w szczeline miedzy zderzakiem, a dokladka, ale w Jahre i ogolnie na moje to odpada.
lolo_golf pisze:Po pierwsze zostaje klej na zderzaku, po drugie gnie sie tablica przy ściąganiu i wygląda potem jak... Ja w ekstremalnych przypadkach zakładam na dwie opaski plastikowe do kratki o której mówiłeś. Jednak w lecie to nie zbyt dobry pomysł bo w koncu zasłaniasz dość dużo powietrza na chłodnice.
Racja
lolo_golf! Z tym klejeniem napewno odpada i nie wiadomo nigdy co jeszcze z lakierem by sie moglo stac. Co do zaslonietej chlodnicy, pamietam o tym, ale tragedii chyba by nie bylo?
Ogolnie ma byc ladnie, gladko i bez zadnych ingerencji w zderzak, itp.
I tu jedynie przychodzi mi do glowy z ta srodkowa kratka, do ktorej na opaski (trykotki) spinam ramke tablicy, tablice normalnie w nia, a jak chce miec "czysto" podmieniam kratke.
lolo_golf pisze:No słabo przód wtedy wygląda. Jakby miał zęby wystające z górnej szczęki
Hehe! Fakt mi tez to troche przypomina, ale jakby inaczej? Chyba tylko tak jak
xxxPALUCHxxx pokazal
Maximus-83, opcja tez ciekawa
. Zawsze ta "wymienna" byla by boczna krateczka tylko ciekawe jak by to wygladalo z nasza "malutka" tablica bo widze, ze tam skromny US.
A
Maximus-83,
lolo_golf,
Kamel, mozecie pokazac jak to u was wyglada z ta tablica w srodkowej kratce?