problem z czujnikiem oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z czujnikiem oleju
mam taki problem z czujnikiem oleju wlacza sie lampka i brzeczyk gdy sie silnik zagrzeje no i tak oleju mi niepobiera w tamtym roku byl robiony silnik gora kompletny glowicy no i pierscionki, niebyly wymienione panewki ale ich nieslychac, cisnienie oleju jest (sprawdzalem) czujnik oleju tez jest dobry bo sprawdzalem. czy mial ktos juz taki przypadek i wie co to moze byc przyczyna??
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 01:36
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
problem z czujnikiem oleju
Zapewne zaraz mnie wszyscy zjadą ale ja to miałem. Olej w normie, nie ubywał a ciągle brzęczało i gasło po przekroczeniu 2 tyś obr. więc po prostu czujnik kabelkiem połączyłem z obudową silnika i zrobiłem już tak prawie 20 tyś km
Golf 2, 1989r, 1.3Kat, gaźnik 40KW/55KM + LPG
problem z czujnikiem oleju
U mnie wariował brzęczyk od oleju jak wymieniłem licznik na taki z obrotkiem . Wariował dopiero jak się dobrze rozgrzał silnik . Dwudziestu mechaników niewiedziało co jest . Wdocznie trefny kupiłem bo na dwóch następnych zegarach ( i na starym też ) kontrolka zachowuje się normalnie . Sróbuj podmienic licznik z kumplem i zobacz co się dzieje .
problem z czujnikiem oleju
mi sie załacza kontrolka też dopiero pry nagrzanym silniku, olej w normie, ciśnienie chyba też bo nie sprawdzałem jeszcze,
no i jak przekroczę gdzieś 2,3k obrotów to mi sie załącza ale nieraz od razu sie wyłaczy (2-3 bzykniecia) ale czaem musze stanac wyłaczyc silnik i odpalać od nowa :C
tomeczek mozna zdjecie prosic?
no i jak przekroczę gdzieś 2,3k obrotów to mi sie załącza ale nieraz od razu sie wyłaczy (2-3 bzykniecia) ale czaem musze stanac wyłaczyc silnik i odpalać od nowa :C
tomeczek mozna zdjecie prosic?
problem z czujnikiem oleju
To sprawdź bo jak widzisz autor tematu u siebie sprawdzał. To jest podstawa.dax-88 pisze:ciśnienie chyba też bo nie sprawdzałem jeszcze,
Co do liczników. W liczniku jest układ dynamicznego pomiaru ciśnienia oleju. Może on wariuje. Na dzień dobry przejrzałbym dokładnie kabelki czujników.
gonzo1801, jakie ciśnienie wyszło na pomiarze przy gorącymi silniku (bieg jałowy i 2500 obrotów)?
problem z czujnikiem oleju
Poniewaz i tak siedze i czekam az ktos odpowie na moj post a zobaczylem Twoj. Panowie mam nadzieje ze Wam to pomoze. Jesli dobrze zrozumialem wlacza Wam sie kontrolka oleju podczas jazdy tak? Ja tez tak mialem i tez mi tu poradzili co nastepuje: a jaki macie filtr oleju? Podobno najlepszy jest Mannowski i jeszcze jakis(nie pamietam sorki )ale znajdziecie to tu-chyba knecht. Jak zalozylem filtrona i jeszcze jakis inny to wlasnie mialem ten objaw-po zmianie filtra na manowski problem zniknal jak reka odjal.Czyli w sumie szybka rzezc i zycze Wam zeby (jesli juz musi Wam migac) to zeby to byla przyczyna a nie cos "grubszego"-mam nadzieje ze bedziecie mieli jakikolwiek uzytek z tej odpowiedzi:)-pozdrawiam
kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie
problem z czujnikiem oleju
Czujnik sprawdź najpierw i kabel do niego idący często się przeciera... i czasem łapie czasem nie , ja tak miałem jeżeli to nie to, śmigaj na pomiar ciśnienia , jeżeli lipa to potem sprawdź pompe oleju i smok może tam się coś zapchało tez miałem taki przypadek w passku b4. Kolejna przyczyna to czasem licznik lubi wariowac z tym brzęczykiem , dzieje się to po 2,100 obrotow czujnik wysyła impuls do czujnika w liczniku a jeżeli go nie ma to się zapala tak to rozumiem w moim przypadku tak to się działo... POZDRO
1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
problem z czujnikiem oleju
dzieki panowie za podpowiedzi skozystam z waszych podpowiedzi i poparze jeszcze. z tym licznikiem zamienie sie na wolnym czasie z kumplem bo ma taki sam jak ja ale chociaz slyszalem ze jak by to byl licznik to on by sie zalaczal nawet i na zimnym a nie tylko na rozgrzanym silniku a u mnie sie zalacza to dopiero gdzy samochud zlapie temperature i przy minimalnych obrotach gdy przegazuje go to sie wylacza a z tym cisnieniem oleju to niechce palnac bo to jeszcze w tamtym roku sprawdzalem i dokladnie niepamietam ale moglo byc cos kolo 2 ?? niejestem pewien na sto procent. a mam jeszcze takie pytanko wie ktos jak odlaczyc ten brzeczyk w liczniku?? bo jak odlaczam kontrolke to brzeczyk nadal sie zalacza jeden mechanik mi mowil zeby odlaczyc ten czujnik calkiem jak tak wariuje i jezdzic dopuki niezacznie cos sie dziac z silnikiem niewiem co robic wkoncu czy odlaczyc calkiem ten brzeczyk czy dalej szukac i sie denerwowac?
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 01:36
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
problem z czujnikiem oleju
gonzo1801 mówie Ci zrób jak ja. Zdejmij kabelek z tego czujnika i podłącz do metalu silnika. Zrobi się masa i licznik w aucie będzie myślał ze wszystko ok. Ja tak jeżdże od kwietnia tamtego roku i zrobiłem przez ten czas prawie 20 tyś. Zdjęcia nie wrzucam bo po co? Każdy wie jak to wygląda. Czujnik sobie jest ale bez niczego podłączonego.
Golf 2, 1989r, 1.3Kat, gaźnik 40KW/55KM + LPG
problem z czujnikiem oleju
Nieprawda , u mnie załączał się dopiero po przejechaniu kilku , kilkunastu km jak obroty spadły do około 2 tys , po przygazówce milkło .gonzo1801 pisze:slyszalem ze jak by to byl licznik to on by sie zalaczal nawet i na zimnym
Re: problem z czujnikiem oleju
i co u ciebie kolego bylo doszedles wkoncu ?kuba_p pisze:Nieprawda , u mnie załączał się dopiero po przejechaniu kilku , kilkunastu km jak obroty spadły do około 2 tys , po przygazówce milkło .gonzo1801 pisze:slyszalem ze jak by to byl licznik to on by sie zalaczal nawet i na zimnym
Re: problem z czujnikiem oleju
sprubuje i tej metody na wolnym czasie i sprawdze czy to to bylo dzieki kolegotomeczek88 pisze:gonzo1801 mówie Ci zrób jak ja. Zdejmij kabelek z tego czujnika i podłącz do metalu silnika. Zrobi się masa i licznik w aucie będzie myślał ze wszystko ok. Ja tak jeżdże od kwietnia tamtego roku i zrobiłem przez ten czas prawie 20 tyś. Zdjęcia nie wrzucam bo po co? Każdy wie jak to wygląda. Czujnik sobie jest ale bez niczego podłączonego.
Re: problem z czujnikiem oleju
no zrobilem i lipa kontrolka ciagle miga od smarowaniatomeczek88 pisze:gonzo1801 mówie Ci zrób jak ja. Zdejmij kabelek z tego czujnika i podłącz do metalu silnika. Zrobi się masa i licznik w aucie będzie myślał ze wszystko ok. Ja tak jeżdże od kwietnia tamtego roku i zrobiłem przez ten czas prawie 20 tyś. Zdjęcia nie wrzucam bo po co? Każdy wie jak to wygląda. Czujnik sobie jest ale bez niczego podłączonego.
problem z czujnikiem oleju
gonzo1801, bo czujniki są dwa, na niskie i wysokie ciśnienie. I jeden jest zwierny a drugi rozwierny n masą przy prawidłowym ciśnieniu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości