Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sparrow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lut 26, 2011 17:59

Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy

Post autor: sparrow » śr mar 16, 2011 21:31

Skulek, słabiutko.
Jak widać te wasze słynne i jedyne słuszne 107 j,to nieboszczyki.
Tyle to na 216tkach robią,bez jakiejś tam zewnętrznej.
Popatrz na to.

Obrazek

Hamowane na obciążeniówce,a nie na inercji.
Tak na marginesie,masz może wykres bez tej drugiej super pompy?
Bo,jak dla mnie,to ta 11tka,to trup.
180 koni z takim osprzętem,to się z palcem w ... robi na 10tce z sekcją 11tką z np reno i falą z 0 460 404 986/969-a,bez żadnych zewnętrznych pomocy.

Ale mimo wszystko gratuluję.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!

Post autor: rob555 » śr mar 16, 2011 22:59

sparrow uwazasz ze to winna pompa ?? :bajer:
Popatrz na wczesniejsze wykresy skulka na 10...gora tez tam cienka
Taki motor, wyraznie ma problem z oddychaniem "u gory" i to stad takie a nie inne wyniki.
Moze walek, moze szklanki, moze glowica w starym AFN powodow z wyciagnieciem mocy moze byc kilkanascie...
A zewnetrzna pompa dala 2-3 KM nie pamientam dokladnie...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: Skulek » czw mar 17, 2011 11:31

Mały Upgrade ...

-> Pompa 11mm
-> BRD
-> Wtryski 230'
-> Mapsensor ARL
-> FMIC
-> Sprzegło vr6
-> EGR out
-> Odma out
-> Zewn. pompa paliwa
-> ?

Obrazek


Proszę bardzo komentować ... Bo dużo osób pisze, w różnych tematach.


...

ZULUS 28
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: wt gru 25, 2007 11:14
Lokalizacja: Busko-Zdrój

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: ZULUS 28 » czw mar 17, 2011 12:02

co tu dużo pisać wynik fajny ale dużo osób będzie pisało zaraz że słabo bo powinna być 2-ka z przodu


gti tdi 20jahre

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: CrocodileReggae » czw mar 17, 2011 12:08

ZULUS 28 pisze:dużo osób będzie pisało zaraz że słabo bo powinna być 2-ka z przodu
jaka 11 taki wynik


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
rafal102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: rafal102 » czw mar 17, 2011 12:38

No proszę w końcu konkretny wynik.. :) Na pewno w tej budzie czujesz, że jedziesz.. :P :)


Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: Skulek » czw mar 17, 2011 13:06

CrocodileReggae, Tylko że na na nastawniku jest 6,8mg/skok ... i wypluło odrazu 180KM :helm:
rafal102, coś tam jedzie ... boje się gaz do końca otwierać :bajer: ... Czekam na info na temat Ornety :hmm:
ZULUS 28, dlatego założyłem temat .... żeby sobie większość pomarudziła


...

fusse
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt cze 19, 2009 00:39

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: fusse » czw mar 17, 2011 13:38

no ale sam nie sadzisz,ze powinno byc wiecej?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: cowboy » czw mar 17, 2011 13:52

panowie, Robert napisał o co chodzi...
nie ma co dowalać koksu i okupić pare koni na wykresie dymieniem i wysokim EGT co skutkuje awariami
silnik silnikowi nierówny i nie każdy musi miec na siłę 200KM
wymienić szklanki na początek jesli nie były zmieniane od nowości na pewno nie zaszkodzi, moze cos pomoze :)



sparrow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob lut 26, 2011 17:59

Re: Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: sparrow » czw mar 17, 2011 14:25

rob555 pisze:sparrow uwazasz ze to winna pompa ?? :bajer:
No niech będzie,że silnik,pompa jest żyleta.
Użyje słowa "marne" 185 koni na 230tkach z super pomocą w postaci dodatkowej przepływowej pompy paliwa(po co to w ogóle zakładać?),to rewelacyjny wynik.
Dała ponoć aż 3 konie przyrostu,czyli bez niej było by troszeczkę ponad 180 koni.
:jaja: istny szał!
Biorąc pod uwagę,że na 10tkach robią blisko 180 koni z 230tkami,to ten wynik jest chyba jednym z najlepszych w swojej klasie.
Koledzy powtórzę raz jeszcze,180-185 koni,na "zdrowej" 11tce,to się robi na wtryskach 0.216mm,bez żadnych nic tak naprawdę nie dających dodatkowych pomp,na silnikach,które mają nalatane po 300-400kkm.
ZULUS 28 pisze:co tu dużo pisać wynik fajny ale dużo osób będzie pisało zaraz że słabo bo powinna być 2-ka z przodu
Masz zupełną rację,wynik jest nie tyle fajny,co rewelacyjny,jak na pompę 0 460 414 987 begin_of_the_skype_highlighting              0 460 414 987      end_of_the_skype_highlighting,tak wydajne wtryski,to jest rewelacja.
Nie mam wykresu afn-a na pompie 10tce z sekcją 11tką i 230tkami,doładowaniu tylko 1.5 bara(liczymy,że ma spokojnie 180 koni),ale powiem,że 200tu konny passat b5 avf na al-kach i z turbiną od audi 2.0 tdi brd(dmucha 1.7 bara) z tym afn-em w budzie golfa 3 nie ma najmniejszych szans rafal102,najmniejszych.
Właściciel tego passata mało się nie popłakał.Zacne 200 koni i tak na prawdę niema czym jechać.
To co ich na "mecie" dzieliło,to przepaść,dystans niemalże kosmiczy.
Co najleosze,to nawet 195cio konny arl,cięższy może o 150 kilo nie dał mu rady,zaznaczam,pompa 10tka z sekcją 11tką i falą de 110.
Ten został z tyłu o dobre kilka długości,a warto dodać,że tam jest dłuższa skrzynia,6tka.
CrocodileReggae pisze:jaka 11 taki wynik
Chociaż jeden,który nie słodzi.
Dla mnie te jedyne słuszne i tak naprawdę najlepsze w waszym mniemaniu 11tki ...987,to w 80ciu%-tach zamordowane,nie tyle przebiegami,co gównianym paliwem nic nie warte,ale jakże cenione trupy.

Skulek, gdyby do tej pompy z sekcją 11tką,którą miałeś wcześniej wsadzić tylko inna falę,to idę z Tobą o zakład,że z palcem w nosie zrobiłbyś na niej,co najmniej to samo,powtórzę,co najmniej.

Pamiętajcie,że 11tka,to 11tka,różnią się tylko falami,a do każdej jednej można wsadzić przeróżne fale.
Wszystko zależy od tego,co chcemy,mamy zamiar osiągnąć.

Nie pije do wyniku,tylko do sławy,jaka otacza się te pompy,tylko.
Żeby nie było,iż mam coś do właściciela tej ibizy.
Mnie chodzi tylko o pompę.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony czw mar 17, 2011 14:28 przez sparrow, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: Skulek » czw mar 17, 2011 14:26

fusse, może i powinno ... Ale życie ...
cowboy, był wymieniane 20tys. km temu ori INA

sparrow, czyli jesteś chętny na moją 'przerobioną' 11mm ? Dobrze się składa bo jest na sprzedaż

PS Zewnętrzna pompa dała 4KM, ale o wiele mniej dymu ... na nastawniku jest ustawione 6,8mg/skok


...

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: rob555 » czw mar 17, 2011 14:51

sparrow pisze:Dla mnie te jedyne słuszne i tak naprawdę najlepsze w waszym mniemaniu 11tki ...987,to w 80ciu%-tach zamordowane,nie tyle przebiegami,co gównianym paliwem nic nie warte,ale jakże cenione trupy.

Skulek, gdyby do tej pompy z sekcją 11tką,którą miałeś wcześniej wsadzić tylko inna falę,to idę z Tobą o zakład,że z palcem w nosie zrobiłbyś na niej,co najmniej to samo,powtórzę,co najmniej.

Mnie chodzi tylko o pompę.
Na hybrydowej pompie :przy nastawniku 5-6mg konskich dawkach i doladowaniu 1.8 bara 170KM ledwo szlo w kupie dymu.... to chyba tez "najlepszy" wynik w swojej klasie.
No chyba ze zaraz zaczniesz pisac ze moja hamownia zaniza....

Fale dostal w pakiece...skad mogl wiedziec co tam siedzi. Zalozyl i tyle. Zreszta nadal uwazam ze proces "tuningowania" pomp nalezy przeprowadzac kompleksowo czyli wysylac juz gotowe pompy a nie wsady ktore czasem nie chca dawac oczekiwanego wyniku. Pozniej tylko sie przerzuca wine pomiedzy sprzedawca, montazysta a tunerem.

Tutaj zapodal pompe orginalna moze smieciuchowata troche ale nadal dala 12KM przy mniejszym dymie i doladowaniu 1.6bara. Bez kombinacji.
Na bardziej podatnym motorku i 195KM by peklo. Zle???

Sparrow uczepiles sie tych uzywanych 11 jak rzep psiego ogona a wychwalasz pod niebiosa hybrydy ktore jak widac lubia robic problemy. Masz w tym jakis interes??


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: cowboy » czw mar 17, 2011 15:03

sparrow pisze:Biorąc pod uwagę,że na 10tkach robią blisko 180 koni z 230tkami
sparrow pisze:Koledzy powtórzę raz jeszcze,180-185 koni,na "zdrowej" 11tce,to się robi na wtryskach 0.216mm
sparrow pisze:na pompie 10tce z sekcją 11tką i 230tkami,doładowaniu tylko 1.5 bara(liczymy,że ma spokojnie 180 koni)
no i juz wiemy ile to kuni powinno wychodzić, 1,5 bara i z palcem w dupie 180KM i jeszcze górskie powietrze z rury wydechowej, a na podstawie wykresu pełna diagnostyka auta :)

ja bym reklamował u Tunera, 190KM ma być :helm:

to tuner patrzy w parametry i robi bezpiecznie, bo nie liczą się kreski na wykresie, tylko auto ma bezpiecznie jeździć

ps. Skulek cisnienia na wtryskach masz dobrze ustawione ?

kiedyś kolega na podobnym setupie miał po prostu chyba wymienione kocówki bez regulacji (zmierzone 170/265 Bar) i wychodziło 175KM, po regulacji cisnień na wtryskach przybyło + 10KM , hamowane u Rogala - moze tu trzeba sprawdzić ?

pytam bo było dużo kiepskich 230stek na rynku z wadliwymi iglicami na których 2 cisnienie choćby skały srały nie dało sie ustawić powyżej 280 Bar - myslę że wiele osob ma te koncówki z wadliwej serii, a jesli nie było mierzone 2 cisnienie otwarcia to nie zostało to wychwycone podczas montazu



Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Ibiza 6k AFN 185KM@380NM

Post autor: Skulek » czw mar 17, 2011 15:21

cowboy, właśnie o to chodzi że regulowałem ciśnienia by były rozjechane na 210/280 a teraz są wyregulowane około 225/310

Wieczorem mogę wrzucić skany ...


...

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości