1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego
Witam!
Jako, że ostatnio zrobiło się ciepło, pogrzebałem trochę przy moim Golfiku, silnik 1Y. Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów i przewód przelewowy między dwoma ostatnimi wtryskami. Po całej operacji silnik niestety nie odpala...
Podejrzewam, że to nie jest wina uszczelki pod pokrywą, bo trudno schrzanić tą robotę.
Jakieś rady, sugestie, co mogłem popsuć?
Jako, że ostatnio zrobiło się ciepło, pogrzebałem trochę przy moim Golfiku, silnik 1Y. Wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów i przewód przelewowy między dwoma ostatnimi wtryskami. Po całej operacji silnik niestety nie odpala...
Podejrzewam, że to nie jest wina uszczelki pod pokrywą, bo trudno schrzanić tą robotę.
Jakieś rady, sugestie, co mogłem popsuć?
- Krystian GTD
- Ma gadane
- Posty: 170
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:37
- Lokalizacja: Gdańsk
1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego
Siema. Zapowietrzony układ wtryskowy po wymianie przewodu przelewowego miedzy wtryskiwaczami. Pozdro
1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego
Dzięki za szybką odpowiedź. W jaki sposób najlepiej to odpowietrzyć? Wystarczy poluzować ostatni przewód wtryskowy i kręcić rozrusznikiem aż zacznie ciec sama ropa?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Re: 1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego
Dokładnie Po chwili powinno zacząć lecieć. Sprawdź jednak na wszelkie "wu" elektrozawór w pompie (czy cyka po przekręceniu stacyjki)
1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego
Jeszcze chciałbym się upewnić...czy w takim wypadku wystarczy odpowietrzać luzując ostatni przewód wtryskowy czy po kolei wszystkie (jeśli tak to w jakiej kolejności)?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14207
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego
proto2, popuść wszystkie,gaz w dechę i kręć.Jak poda paliwo na wtryski,to dokręcasz,grzejesz świece i palisz
1.9D martwy po wymianie przewodu przelewowego
Wielkie dzięki za pomoc.
Wczoraj niestety akumulator szybko siadł podczas kręcenia rozrusznikiem i nie udało mi się odpowietrzyć układu, ale za to po całodobowym ładowaniu dziś wszystko poszło jak należy. Zgodnie z instrukcją, popuściłem wszystkie przewody wtryskowe, ale sporo musiałem się nakręcić rozrusznikiem, żeby pociekło z nich paliwo. Po dokręceniu przewodów odpalił, puścił chmurę dymu. Pracował nierówno, ale po przegazowaniu na wyższych obrotach praca silnika wróciła do normy.
Jeszcze raz dzięki za pomoc i pozdrawiam
Wczoraj niestety akumulator szybko siadł podczas kręcenia rozrusznikiem i nie udało mi się odpowietrzyć układu, ale za to po całodobowym ładowaniu dziś wszystko poszło jak należy. Zgodnie z instrukcją, popuściłem wszystkie przewody wtryskowe, ale sporo musiałem się nakręcić rozrusznikiem, żeby pociekło z nich paliwo. Po dokręceniu przewodów odpalił, puścił chmurę dymu. Pracował nierówno, ale po przegazowaniu na wyższych obrotach praca silnika wróciła do normy.
Jeszcze raz dzięki za pomoc i pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 110 gości