Witam, w sumie od początku borykam się z problemem wysokich obrotów ( 1200) na lpg i pb. Wczoraj wpadłem na sposób jak sobie z nimi poradzić, ale jest to sposób "na chwile". Odpalam auto, jadę sobie 3-4km obroty na jałowym 1200, po kolejnych 3 km silnik już nagrzany ale obroty wcale nie spadają. Muszę wyłączyć auto i od razu odpalić. Obroty po takim zabiegu już 950 i sztywno się trzymają. Mogę teraz nawet 200km przejechać i będzie ok. Auto postoi chwilkę ( 20-30min) i od nowa 1200. Tylko jak silnik jest ciepły to nie muszę jechać kilku km tylko od razu gaszę i odpalam ponownie.
Macie jakieś pomysły?
p.s
działo sie tak na starej i nowej przepustnicy, do tego podmieniłem krokowca i nadal bez poprawy
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG
www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek