grzejący sie silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10
grzejący sie silnik
Witam , dziś napotkał mnie dziwny problem ze swoja trójka...jechałem trasa i temp była ok - ok. 90stopni...trochę postoju na światłach i zobaczyłem jak idzie mi para spod maski, a temp. wzrosła powyżej stu stopni, zjechałem na pobocze, otworzyłem maskę i zaobserwowałem gotująca się wodę w zbiorniku płynu chłodniczego...Dodam ze od razu moja uwagę zwróciło to ze wentylator chłodnicy się nie załącza...proszę o pomoc...w trasie można jeździć ale przy jeździe w cyklu miejskim nie da rady...dodam ze po tym incydencie obyło mi ok 1, 5 litra płynu chłodniczego a wycieku nie zauważyłem...Proszę o fachową pomoc i porady...myślę że może być to uszkodzony termo-włącznik wiatraka...gdyż na krótko wiatrak działa...ale to tylko moje skojarzenie
grzejący sie silnik
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=140754" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
grzejący sie silnik
sprawdz termostat, pozniej wiatrak i czy nie cieknie z kroccow
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
grzejący sie silnik
Zobacz króciec przy termostacie , nie wiem czy akurat w mk3 tak jest , ale w moim mk2 jak osiągałem temp np 97 otwierał sie termostat robiłos sie cisnienie i z pod krocca leciało ostro ale gdy zauważyłem że sie grzeje to wyciek miałem juz kilka km za sobą , zdiagnozuj to na postoju jak będzie osiągał tą szczytową temperature.
1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10
grzejący sie silnik
z kroccow nie cieknie na bank.... a jak moge termostat sprawdzić? wydaje mi sie ze to bedzie jednak ten czujnik temp co w chlodnicy siedzi...
grzejący sie silnik
termostat wyjąc wrzucic do pojemnika z wodą i grzałką jak temp w naczyniu przekroczy 90+ to powinien się otworzyc.
1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10
grzejący sie silnik
ale w trasie mam normalna temperature - ok 90 stopni trzyma ciagle...grzeje sie przy postoju i korkach...to wina termostatu?
grzejący sie silnik
postoj i korek to termostat masz zacięty , jak miałem calibre też mi się tak działo , w trasie silnik chłodzi pęd powietrza więc dlatego Ci trzyma temperature w korkach termostat się nie otwiera albo jest zacięty.
1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10
grzejący sie silnik
Podłącz go na krótko do akumulator sprawdz czy działa jeżeli tak to czujnik padł jeżeli takowy w tym modelu jest. Ale najpierw sprawdz czy działa.
1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10
grzejący sie silnik
to teraz pozostaje pytanie , bo on powinien miec czujnik że jak przekroczy płyn daną temp to on się włącza , albo jeżeli termostat się otoworzy to on też się włącza więc ta 2 opcja bardziej prawdopodobna a u Ciebie wygląda jakby był zamknięty cały czas albo zacięty.
1. Opel Calibra 91 2,0CNE sprzedane
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
2. Audi b2 coupe 81 1,6 sprzedane
3. Golf MK2 GTD 88 sprzedane
4. Golf MKIV 2,3 VR5 1997sprzedane
5. Golf MKIII 1,4 ABD 1994 sprzedane
6. Seat Ibiza II 1996 r. 1,4 sprzedane
7. VW Jetta A2 1985 1,6 GTD SB
8. na pewno VW
grzejący sie silnik
termostat najlatwiej sprawdzic patrzac na wskaznik jak ma ok 50 to dolny waz ma byc zimny od 87 ma pelne otwarcie wiec oba weze od chlodnicy masz miec cieple jak dalej dolny jest zimny to masz termostat zaciety a czujnikow sa 2 lub 3 = 2 na kroccu -sygnal do licznika i do kompa (moze to byc w jednym zalezy czy ma 2 piny czy 4) i w chlodnicy do wiatraka
VW JEST BOGIEM, PREDKOŚĆ NAŁOGIEM, TURBO ZABAWĄ A ROZWAGA PODSTAWĄ !!!
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości