Mk2 VR6 custom by Camill
Moderator: G0 Karcio
Mk2 VR6 custom by Camill
jest grubo 
  kawał dobrej roboty
			
									
									2,9vr6syncro  viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
						Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk2 VR6 custom by Camill
Przyszła pora na przewody wodne,
 
 
 
 
 
 
 
Dolna rura wyszła jakoś wsiowo, więc musiałem troche zmienić koncepcje.

			
									
									
 
 
 
 
 
 Dolna rura wyszła jakoś wsiowo, więc musiałem troche zmienić koncepcje.

Moja furka:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124143
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124143
Mk2 VR6 custom by Camill
Możesz wyjaśnić czemu nie gumowe?przewody wodne sa tylko na przymiarke co jak i gdzie bo docelowo maja byc z nierdzewki
Forum golf>>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386162" onclick="window.open(this.href);return false;
Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
						Jetta Club>>> http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=5&t=2236" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk2 VR6 custom by Camill
RSy z naciągniętymi oponami
 
 
 
 
 
 
 
Śrubki do rsów, i obudowa chłodnicy
 
 
 
Pasy szelkowe
 
 
 
Dolot z subaru, już pocięty

			
									
									
 
 
 
 
 
 
 
Śrubki do rsów, i obudowa chłodnicy
 
 
 
Pasy szelkowe
 
 
 Dolot z subaru, już pocięty

Moja furka:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124143
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124143
Mk2 VR6 custom by Camill
Camill, auto miazga po oblukaniu pierwszych fot se mysle daje chlopak rade ale nastepna strona i nastepna ti juz na full wypasie graty i dzialanie  
			
									
									mk_tre
						- maj0nez
 - VR6 user

 - Posty: 3241
 - Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
 - Lokalizacja: LOP
 - Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
 - Silnik: AUQ
 - Kontakt:
 
- beny841
 - Użytkownik

 - Posty: 445
 - Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
 - Lokalizacja: Gdańsk
 - Auto: MK1
 - Silnik: 1.9
 
Mk2 VR6 custom by Camill
Camill, 
te rury od wody maja za krótkie gumowe(elastyczne) łączniki
przy normalniej eksploatacji będzie lipa
pewnie będą spadać od szarpnięć silnikiem przy zmianach biegów lub połamie króciec od chłodnicy
			
									
									te rury od wody maja za krótkie gumowe(elastyczne) łączniki
przy normalniej eksploatacji będzie lipa
pewnie będą spadać od szarpnięć silnikiem przy zmianach biegów lub połamie króciec od chłodnicy
mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
						Mk2 VR6 custom by Camill
No z tymi rurami moze być problem... komora jest piękna... nie miałeś problemów z obcieraniem koła pasowego o podłużnice?
A teraz oponki widze odpowiednie do gleby
 kawał dobrej roboty odwalasz 
			
									
									A teraz oponki widze odpowiednie do gleby
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
						MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Mk2 VR6 custom by Camill
Przeczytalem caly temat i powiem jedno 
  
  
 Calosc niezle dopieszczona 
 Tak trzymaj! 
 
Jakis UP przydalby sie
  
			
									
									Jakis UP przydalby sie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości





