SZERSZEŃ: Golf R + wydech MG + CS dolot i soft 3.0 = 360KM
Moderator: G0 Karcio
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Cieszą mnie takie widoki jak inne wozy Baty dostają
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
M_ziPL pisze:Scirocco
To jak by była wyrównana rywalizacja jak golf ma napęd na cztery koła a scirocco na przód?M_ziPL pisze:wyrownana rywalizacja by była;)
www.proturbo.com.pl
- mazi
- Forum Master
- Posty: 1318
- Rejestracja: pn cze 14, 2010 18:27
- Lokalizacja: człuchów/Jęczniki Wlk
- Kontakt:
Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
nie wiem nie znam sie myslalem ze R ma tez 4motiondaniel1d pisze: M_ziPL napisał(a):Scirocco
M_ziPL napisał(a):wyrownana rywalizacja by była;)
To jak by była wyrównana rywalizacja jak golf ma napęd na cztery koła a scirocco na przód?
mój błąd gowniaz jestem nie znam sie;)
Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Właśnie też tego nie rozumiem Ale mimo wszystko brakuję dźwięku samego wydechuTo jak by była wyrównana rywalizacja jak golf ma napęd na cztery koła a scirocco na przód?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Najciężej było z Oplem Speedsterem turbo 250 km i waga poniżej tony(tak mówił kierownik).Skubany tak od 140 km/h powoli mnie dochodził,ale za każdym razem zdążałem.Swojego ważyłem i wyszło 1540kg,dużo,ale auto jest na full wypasie z szyberdachem itd.
Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Spokojnie dżwięk jest, tylko tam wiało jak cholera,dlatego dżwięki są stłumione,wkrótce posłuchaszMatthewG pisze:Właśnie też tego nie rozumiem Ale mimo wszystko brakuję dźwięku samego wydechuTo jak by była wyrównana rywalizacja jak golf ma napęd na cztery koła a scirocco na przód?
Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Czekam więc
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Fajnie zamiatasz Rybak
CompSport ma już programator do naszego DSG - poprawiałeś obroty na launch control, czy startujesz z 3200 rpm?
CompSport ma już programator do naszego DSG - poprawiałeś obroty na launch control, czy startujesz z 3200 rpm?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Dzięki za miłe słowa.Ja startuję z dowolnych (wreszcie)obrotów,tylko trochę inaczej to wygląda.Klasyczny lunch control nawet nie wiem na jakich obrotach miał byś ustawiony,zawsze działa z opóżnieniem.Kapnęłem się szybko nie mając limitera(ale jeśli chcę to go mam,ale nie korzystam,bo to lipa która męczy skrzynię)że najlepsze starty osiąga się z około 4600-4700 obrotów.I w tym przypadku najlepszym progmaratorem jestem ja sam,choć zawsze może znależć się lepszy np. Tyzlos pisze:Fajnie zamiatasz Rybak
CompSport ma już programator do naszego DSG - poprawiałeś obroty na launch control, czy startujesz z 3200 rpm?
Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Czyli masz zdjęty limiter startu w ogóle?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Rybak co masz na myśli pisząc, że to lipa, która męczy skrzynię?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Odpowiem za siebie, Rybak pewnie dorzuci od siebie.
Męczy - nie daje pojechać. Limiter zabiera solidne 0,2 do 0,4 sekundy na starcie nie z powodu mniejszej mocy, ale systemu opartego na tłumieniu pompy paliwa. Stłumiona nie podaje od razu po starcie tyle, ile powinna i de facto pierwsze 0,5 sekundy jedziesz na oparach... Podniesienie limitera nie zmienia tego zjawiska. Dopiero całkowite usunięcie powoduje, że pompa nie jest tłumiona. Oczywiście ryzyko jest takie, że jak stracisz rozum i wystartujesz z odcinki, to skrzynia się rozsypie. Ale to jest jak z nożem - możesz nim posmarować chleb, ale możesz też zarżnąć sąsiada
Męczy - nie daje pojechać. Limiter zabiera solidne 0,2 do 0,4 sekundy na starcie nie z powodu mniejszej mocy, ale systemu opartego na tłumieniu pompy paliwa. Stłumiona nie podaje od razu po starcie tyle, ile powinna i de facto pierwsze 0,5 sekundy jedziesz na oparach... Podniesienie limitera nie zmienia tego zjawiska. Dopiero całkowite usunięcie powoduje, że pompa nie jest tłumiona. Oczywiście ryzyko jest takie, że jak stracisz rozum i wystartujesz z odcinki, to skrzynia się rozsypie. Ale to jest jak z nożem - możesz nim posmarować chleb, ale możesz też zarżnąć sąsiada
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
- stepniak.p
- Gadatliwa bestia
- Posty: 547
- Rejestracja: pn lis 17, 2008 18:38
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
hahaha nie mogę..... ale Złoś porównałeś hahahazlos pisze:Ale to jest jak z nożem - możesz nim posmarować chleb, ale możesz też zarżnąć sąsiada
OBECNIE : MK6 1.6 TDI DSG
BYŁO: Polo IV 9n3
BYŁO : MK5
12.03.2012 18:40 - Golf mk5 został sprzedany
BYŁ : MK 6 ; 1.4 TSI ; 122KM ; HIGHLINE
BYŁO: Polo IV 9n3
BYŁO : MK5
12.03.2012 18:40 - Golf mk5 został sprzedany
BYŁ : MK 6 ; 1.4 TSI ; 122KM ; HIGHLINE
Re: Mk6 Golf R DSG 4x4 +300KM virus 2.00 by CS Łódź
Jest dokładnie tak jak pisze Złoś,nie mając limitera tylko delikatnie naciskasz pedał gazu,trzymasz go w okolicach 4500-4700 obrotów,puszczasz hamulec i jednocześnie wciskasz gaz w podłogę.Strzał jest taki,że nawet na suchym na ułamek sekundy zrywa trakcję i kop jest wyrażnie lepszy.Na tych filmikach startowałem z około 4200 obrotów żeby się przeciwnicy się nie załamali i nie stracili wiaryzlos pisze:Odpowiem za siebie, Rybak pewnie dorzuci od siebie.
Męczy - nie daje pojechać. Limiter zabiera solidne 0,2 do 0,4 sekundy na starcie nie z powodu mniejszej mocy, ale systemu opartego na tłumieniu pompy paliwa. Stłumiona nie podaje od razu po starcie tyle, ile powinna i de facto pierwsze 0,5 sekundy jedziesz na oparach... Podniesienie limitera nie zmienia tego zjawiska. Dopiero całkowite usunięcie powoduje, że pompa nie jest tłumiona. Oczywiście ryzyko jest takie, że jak stracisz rozum i wystartujesz z odcinki, to skrzynia się rozsypie. Ale to jest jak z nożem - możesz nim posmarować chleb, ale możesz też zarżnąć sąsiada
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości