Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

anem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lip 09, 2010 11:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

Post autor: anem » sob mar 05, 2011 22:05

Witam. Proszę o sprawdzenie logów, niepokojące jest ciśnienie doładowania. Może ktoś coś doradzi, może jakieś pomysły. W samochodzie był zrobiony chip na 118 KM reszta seryjna.
http://vaglog.rtnet.pl/alsmat_37665.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob mar 05, 2011 22:25 przez anem, łącznie zmieniany 1 raz.



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Re: Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

Post autor: perki » sob mar 05, 2011 22:07

anem pisze:Witam. Proszę o sprawdzenie logów, niepokojące jest ciśnienie doładowania. Może ktoś coś doradzi, może jakieś pomysły. W samochodzie był zrobiony chip na 118 KM reszta seryjna.

tu wklejajhttp://vaglog.rtnet.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; logi bo nikomu sie nie bedzie chcialo sciagac plikow :pub:



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

Post autor: italiano_83 » sob mar 05, 2011 23:28

Pomijając fakt, że temat to w dziale diagnostyka powinien być założony, to masz problem z wysterowaniem ciśnienia doładowania, przeładowuje i co najgorsze to w średnim i górnym zakresie obrotów a pośrodku jest niedoładowanie, tak jak by kierownice działały skokowo.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

anem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lip 09, 2010 11:59
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

Post autor: anem » ndz mar 06, 2011 01:24

O tym gdzie jest przeładowany to ja wiem, mi raczej chodzi o podpowiedź gdzie szukać przyczyny. Czy od razu turbo na stół, i czy to WG pieprzy czy może właśnie geometria...



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

Post autor: jaro789 » ndz mar 06, 2011 10:46

pewna nieścisłość
albo wg albo vnt
u ciebie jest vnt więc do sprawdzenia sztanga czy chodzi płynnie
czy się nie zacina
można odpiąć gruszkę i sprawdzić czy ona jest problemem czy kierownice



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

Post autor: italiano_83 » ndz mar 06, 2011 11:27

anem pisze:O tym gdzie jest przeładowany to ja wiem, mi raczej chodzi o podpowiedź gdzie szukać przyczyny
Kurza twarz :chytry: , że masz przeładowanie to wiesz, to po grzyb ten log jak się "znasz", non stop to samo :bylo: :bylo: :bylo: :bylo:
X tematów jest o tym co trzeba sprawdzić jak jest problem z wysterowaniem ciśnienia doładowania, nawet w tym dziale na górze jest temat o notlauf :rozpacz:
Opis oczywiście "wyczerpujący" na max, co sam sprawdziłeś??? Szczelność instalacji podciśnienia, gdzie log 011BS, ruch sztangi ręcznie sprawdziłeś w jakim zakresie pracuje i czy czuć, że się przycina, stan gruszki podciśnienia? Była podmiana n75 na n18 i log wykonany :bajer:
90% waszych problemów z wysterowaniem ciśnienia doładowania to zapiekający się mechanizm zmiennej geometrii kierownic.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

Post autor: leon79 » ndz mar 06, 2011 11:49

italiano_83, widzę,że już i ty nie możesz wytrzymać tych tematów po 1000 razy jedno i to samo :hehe:


User

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

Post autor: Sztomel » pn mar 07, 2011 09:25

bo myśmy się naumieli co trza zrobić ale takich tematów będzie ciągle coraz więcej


Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Analiza logów dymaicznych Golf IV ALH.

Post autor: italiano_83 » pn mar 07, 2011 12:21

Sztomel pisze:bo myśmy się naumieli co trza zrobić
Więc z całym szacunkiem dla kolegów, skory "my" mogliśmy "nauczyć się" to inni też mogą przynajmniej postępować według instrukcji które są opisane na forum naście razy, ani do zrozumienia ani do wykonania tych instrukcji Albertem Einsteinem nie trzeba być :bigok:
Sztomel pisze:ale takich tematów będzie ciągle coraz więcej
Jak co roku :bigok: , szczególnie po zimie - z wiadomych przyczyn, ale temat o notlaufie już zamknięty, bo ludzie nie czytali tylko co chwile każdy o to samo pytał, nawet jak na tej samej stronie lub stronę wcześniej identyczny przypadek był omawiany :blush:
leon79 pisze:italiano_83, widzę,że już i ty nie możesz wytrzymać tych tematów po 1000 razy jedno i to samo :hehe:
Jak dziś zauważyłem, nie tylko ja :grin:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 210 gości