Pierburg 2E2 - zalewa?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Pierburg 2E2 - zalewa?
1000 non stop do następnego przegazowania
coś mi się wydaje, że to przez niedogrzanie silnika, kupie nowy termostat i zobacze wtedy jak się bardziej zagrzeje
mam właśnie taki licznik i na czerwono zaznaczyłem taki przedział na który wskazuje wskazówka, czy to 15 min jazdy czy godzina zawsze wynosi tyle co na czerwono zaznaczyłem, ile to może być temperatury? 70?
http://img34.imageshack.us/f/1481898860.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
a i jeszcze jak taki całkiem niedogrzany to jak działa już pull down do pewnego momentu to jeszcze klapka ssania bardzo leciutko chodzi tak w przedziale 3-5mm, a pull dobrze działa, bo uchyla na te 4mm + dochodzi do tego to latanie klapki 3-5mm i to może być powodem dławienia się silnika jak jest nie zagrzany? czy to moze bimetal trzeba regulować?
a jak już taki bardziej zagrzany to klapka normalnie w pionie bez luzów stoi, czyli o ile dobrze wiem to tak ma być
mam mały problem tez z odpalaniem na benie, bo musze z 10 sekund potrzymać troche gazu bo inaczej gaśnie, czy to moze przez to że rozwierciłem z dołu gaźnika wylot na rurke do pull-down, bo było zatkane i nie leciało powietrze i na innym forum wyczytałem, że tam jest dziurka o średnicy 0.2mm, a ja rozwierciłem wiertełkiem 2mm? Nie mam też tej zielonej bańki, a żeby zmniejszyć dziurke to już mam patent zrobić z igły strzykawki
EDIT: 8 marca
dzisiaj znowu próba reanimacji gaźnika, tak więc silnik troche jeszcze ciepły był, ale popatrzyłem jeszcze na gaźnik, na kopułke ze sprężynką bimetalową i była przesunięta ok. 0,5cm w lewo i przestawiłem ją na znaki fabryczne, ale nie wiem czy się coś zmieniło czy nie, bo był ciepły
następnie zagrzałem silnik, popuściłem linke gazu o 1 ząbek (zatrzask, czy jak to tam nazwać) i obroty były za niskie, więc podregulowałem je na siłowniku 3 położeniowym tak na 1000 i sie przejechałem, temperatura po ok 3km troszke spadła i spowrotem obroty 1500, przegazowałem troche, no tak ze 30 sekund, obroty na 1000, przyjechałem do domu, także obroty na tysiąc, właściwie to faluja troszke tak +/- 100
coś mi się wydaje, że mam jakiś termostat (meyle ) nie za dobry, bo powinien mieć chyba większą temperaturę
na postoju da rade zagrzać tak, że na wskaźniku wskazówka przejdzie tą pierwszą grubą kreske i dojdzie do tej drugiej cienkiej i zatrzyma się po prawo tej drugiej i wtedy włącza się wentylator, tak ma być? W jakiej temp. on sie włącza?
coś mi się wydaje, że to przez niedogrzanie silnika, kupie nowy termostat i zobacze wtedy jak się bardziej zagrzeje
mam właśnie taki licznik i na czerwono zaznaczyłem taki przedział na który wskazuje wskazówka, czy to 15 min jazdy czy godzina zawsze wynosi tyle co na czerwono zaznaczyłem, ile to może być temperatury? 70?
http://img34.imageshack.us/f/1481898860.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
a i jeszcze jak taki całkiem niedogrzany to jak działa już pull down do pewnego momentu to jeszcze klapka ssania bardzo leciutko chodzi tak w przedziale 3-5mm, a pull dobrze działa, bo uchyla na te 4mm + dochodzi do tego to latanie klapki 3-5mm i to może być powodem dławienia się silnika jak jest nie zagrzany? czy to moze bimetal trzeba regulować?
a jak już taki bardziej zagrzany to klapka normalnie w pionie bez luzów stoi, czyli o ile dobrze wiem to tak ma być
mam mały problem tez z odpalaniem na benie, bo musze z 10 sekund potrzymać troche gazu bo inaczej gaśnie, czy to moze przez to że rozwierciłem z dołu gaźnika wylot na rurke do pull-down, bo było zatkane i nie leciało powietrze i na innym forum wyczytałem, że tam jest dziurka o średnicy 0.2mm, a ja rozwierciłem wiertełkiem 2mm? Nie mam też tej zielonej bańki, a żeby zmniejszyć dziurke to już mam patent zrobić z igły strzykawki
EDIT: 8 marca
dzisiaj znowu próba reanimacji gaźnika, tak więc silnik troche jeszcze ciepły był, ale popatrzyłem jeszcze na gaźnik, na kopułke ze sprężynką bimetalową i była przesunięta ok. 0,5cm w lewo i przestawiłem ją na znaki fabryczne, ale nie wiem czy się coś zmieniło czy nie, bo był ciepły
następnie zagrzałem silnik, popuściłem linke gazu o 1 ząbek (zatrzask, czy jak to tam nazwać) i obroty były za niskie, więc podregulowałem je na siłowniku 3 położeniowym tak na 1000 i sie przejechałem, temperatura po ok 3km troszke spadła i spowrotem obroty 1500, przegazowałem troche, no tak ze 30 sekund, obroty na 1000, przyjechałem do domu, także obroty na tysiąc, właściwie to faluja troszke tak +/- 100
coś mi się wydaje, że mam jakiś termostat (meyle ) nie za dobry, bo powinien mieć chyba większą temperaturę
na postoju da rade zagrzać tak, że na wskaźniku wskazówka przejdzie tą pierwszą grubą kreske i dojdzie do tej drugiej cienkiej i zatrzyma się po prawo tej drugiej i wtedy włącza się wentylator, tak ma być? W jakiej temp. on sie włącza?
Pierburg 2E2 - zalewa?
Jezeli mowisz o tej drugiej cienkiej, czyli tej w pionie, to dobrze sie zalacza (jakos powyzej 90 stopni).na postoju da rade zagrzać tak, że na wskaźniku wskazówka przejdzie tą pierwszą grubą kreske i dojdzie do tej drugiej cienkiej i zatrzyma się po prawo tej drugiej i wtedy włącza się wentylator, tak ma być? W jakiej temp. on sie włącza?
Jesli podczas jazdy Ci spada temp to wyglada na nie zamkniety termostat, sprawdz to podczas rozgrzewania dotykajac np. weze do chlodnicy.
Trzecia sprawa, to wg mnie w tym przedziale temp, jaki wskazales na zdjeciu obroty powinny byc juz takie jak na rozgrzanym, przynajmniej ja tak mam.
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Re: Pierburg 2E2 - zalewa?
No to za malo wskazuje.
Sprawdz czy chlodnica po wylaczeniu sie wentylatora jest goraca? powinna byc, jesli tak, to cos jest ze wskaznikiem temperatury (czujnik, licznik, kable), mozesz sprawdzic rezystancje czujnika omomierzem na rozgrzanym, gdzies na forum byla tabelka ile powinno byc ohm przy jakiej temperaturze. Wiesz juz czy ten termostat masz sprawny?
Sprawdz czy chlodnica po wylaczeniu sie wentylatora jest goraca? powinna byc, jesli tak, to cos jest ze wskaznikiem temperatury (czujnik, licznik, kable), mozesz sprawdzic rezystancje czujnika omomierzem na rozgrzanym, gdzies na forum byla tabelka ile powinno byc ohm przy jakiej temperaturze. Wiesz juz czy ten termostat masz sprawny?
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Pierburg 2E2 - zalewa?
niestety nie wiem czy termostat dobry, bo narazie nie mam dostepu do kanału, żeby go wykręcić i sprawdzić, więc narazie dam sobie spokój
Pierburg 2E2 - zalewa?
panowie mam jeszce takie pytanko tak jak juz wczesniej pisalem udalo mi sie zmienic ta membranke wzbogacenia mieszanki i samochod pracuje na benzynie tylko bardzo duzo pali na 10l zrobie z 20 km dzieje sie jeszce cos takiego ze podczas jazdy przy 3 tys obrotow zdusi silnik ale przed i potem jest wporzadku dzieje sie tak na kazdym biegu.wycieku benzyny nie widac ale delikatnieja czuc w samochodzie
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Pierburg 2E2 - zalewa?
może zawór iglicowy nie trzyma i paliwo przepuszcza, może masz źle ustawioną dawkę benzyny dodawanej podczas dodania gazu, tak że zbyt dużo jej idzie
inne rzeczy to nie mam pojęcia
a ja tak przy okazji jeszcze ostatnio jak coś grzebałem przy gaźniku to na benie zaczęły falować obroty, niby w "niedomaganiach pierburg 2e2" znalazłem że to grzybek w pompce przyśpieszenia, ale zmieniłem na stary i nic, wywaliłem taki mini filterek paliwa co był zaraz przed gaźnikiem i zmieniłem ten przewód na nowy co był w nim filterek ten, taki od elektrozaworu do gaźnika, bo był za krótki, i jeszcze coś namieszałem tam przy śrubce regulacji wax elementu i tej obok co jest takie półkole od linki gazu, bo z poczatku było tak że obroty od 500 rosły do 3000, regularnie i powoli, a jak się nagrzał to miał normalne i znowu pogrzebałem to ma teraz normalnie ssanie (chyba), bo jak z rana odpale to z poczatku obroty są na 1200-1300 i rosną powoli do 1800, a jak się nagrzeje to normalnie 1000, wywaliłem też te z tyłu elektrozawory
no i co może być przyczyną falowania na benie? na gazie jest ok
a na benie to tak jakby go przylewałobo nie trzyma tysiąca jak ciepły tylko tak faluje 500-700
ale namieszałem
inne rzeczy to nie mam pojęcia
a ja tak przy okazji jeszcze ostatnio jak coś grzebałem przy gaźniku to na benie zaczęły falować obroty, niby w "niedomaganiach pierburg 2e2" znalazłem że to grzybek w pompce przyśpieszenia, ale zmieniłem na stary i nic, wywaliłem taki mini filterek paliwa co był zaraz przed gaźnikiem i zmieniłem ten przewód na nowy co był w nim filterek ten, taki od elektrozaworu do gaźnika, bo był za krótki, i jeszcze coś namieszałem tam przy śrubce regulacji wax elementu i tej obok co jest takie półkole od linki gazu, bo z poczatku było tak że obroty od 500 rosły do 3000, regularnie i powoli, a jak się nagrzał to miał normalne i znowu pogrzebałem to ma teraz normalnie ssanie (chyba), bo jak z rana odpale to z poczatku obroty są na 1200-1300 i rosną powoli do 1800, a jak się nagrzeje to normalnie 1000, wywaliłem też te z tyłu elektrozawory
no i co może być przyczyną falowania na benie? na gazie jest ok
a na benie to tak jakby go przylewałobo nie trzyma tysiąca jak ciepły tylko tak faluje 500-700
ale namieszałem
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Pierburg 2E2 - zalewa?
witam mam ten sam problem auto mi przebiera na pb i lpg ale ostatnio robierałem tą membrane i cos mi sie uszkodziła wiec narazie załoze detke a sama membrane kupi http://www.eter-mot.com/default.asp?kat ... ,zobaczymy" onclick="window.open(this.href);return false; czy cos sie zmieni czy nie pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pierburg 2E2 - zalewa?
do przebierania na LPG ona nic niema w kazdym razie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Pierburg 2E2 - zalewa?
ze przebiera na gazie to pewnie bedzie cos z podcisnieniem ,lewe powietrze łapie zobaczymy popatrzymy
Pierburg 2E2 - zalewa?
Witam. Chciałbym trochę odświeżyć temat. Czy jeśli któraś z membran wzbogacenia mieszanki będzie walnięta, to gaźnik będzie zalewany nadmierną dawką benzyny cały czas, czyli podczas rozgrzewania i po nagrzaniu czy tylko podczas wczesnego rozgrzewania-ssania a po złapaniu temperatury będzie wszystko ok?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pierburg 2E2 - zalewa?
cały czas, i objawy nasilają się na gorącym, bo zimny silnik lubi przebogaconą mieszankę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości