mk3 komputer 2E
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 komputer 2E
Witam. Mam pytanie czy jest możliwe że mam zamieniony sterownik silnika? Mam simensa nie znam historii silnika ale poprzedni komp był uszkodzony wymieniłem na simensa a może powinien być bosch. Co wy na to?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mk3 komputer 2E
a dzieje się coś? Silnik jest z wtryskiwaczem rozruchowym czy bez?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
mk3 komputer 2E
jest z wtryskiwaczem rozruchowymi i mam problem z obrotami za bogata mieszanka strzela w rurę jak zdjąłem listwę wtryskową i paliwo podaje na wszystkich impulsowo bardzo często auto nie jeździ.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mk3 komputer 2E
Nie sądzę żeby marka sterownika miała znaczenie, podaj numer ECU rocznik zobaczę w ETCE co ona na to. Ale raczej sonda, przepływka, regulacja zapłonu, zepsuty regulator benzyny - proste rzeczy. Chociaż gdzieś tu pisano niedawno że Siemensowskie sterowniki wymagają adaptacji przepustnicy vagiem - tego nie wiem. Popytaj na dziale tuningu może GTO
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
mk3 komputer 2E
Witam ponownie. Wiem już na pewno że silnik zalewa i to mocno czuć paliwem w rurze wydechowej a po zgaszeniu nie odpalę bez czyszczenia świec. Czy może być za to odpowiedzialny czujnik położenia przepustnicy taki z 6 przewodami? regulator ciśnienia jest nowy, pompa od PL.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mk3 komputer 2E
nie ponieważ niema w 2E takowego. Bezpieczniej będzie jak dasz fotki silnika. A 6 barowa czyli dwa razy za mocna pompa od PL być może rozwaliła regulator ciśnienia paliwa więc go sprawdź - najpierw popatrz w wężyk podciśnieniowy regulatora czy niema w nim benzynyaawf pisze:Czy może być za to odpowiedzialny czujnik położenia przepustnicy taki z 6 przewodami?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
mk3 komputer 2E
Witam ponownie. Wymieniłem pompę, przestał zalewać i pali od strzała ale w automacie nie mam tłumika przepustnicy i jak puszczę gaz to gaśnie. Poza tym muszę ustawić zapłon.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
mk3 komputer 2E
Od nie gaśnięcia jest regulator wolnych obrotów leżący na pokrywe zaworów a nie tłumik przepustnicy, nie dałeś fotek, pewien jesteś że piszemy o 2E? A nie np ADY czy AGG?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
mk3 komputer 2E
Wyczytałem w ETCE że w silnikach 2E jest amortyzator przepustnicy, ale tylko w wersjach manualnych w automacie nie ma. Ustawiłem zapłon silnik pracuje równo i ładnie wchodzi na obroty ale jak puszczę gaz gwałtownie to gaśnie a jak puszczam delikatnie z lekkim dodaniem gazu to (z trudem ale) nie gaśnie co jest jak myślicie. ps: wymiana pompy to była trafna podpowiedź.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości